Praatgroep Halloween Sprookje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Gruizels!! Ik wordt helemaal nerveus, alles zit tegen.
    Bioscoopfilmpjes genoeg de hele dag al, maar geen uitbetaling.:(
    Ik wil voor het eerst een klein mandje kopen, al diverse keren geprobeerd, kom tot het aanklikken van m'n bank krijg dan zo'n draaiend dingetje en daar blijft het bij.:mad:
    Farmerama of het Forum bereiken wil steeds niet lukken, Gateway krijg ik zonder problemen8)
    En dat gehannes juist nu ik ook vakantieoppastuinder ben:cry:
    Ik hos maar van het ene veld naar het andere en het zijn er nu zooooooveeeeel ik denk dat ik de vakantiegangers maar terug roep:wuerg:

LadyFamerieke, eevee60, -Coco1968- en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zie ik nou alweer een taart nou dan neem ik nog een stukje.....

ondertussen 24/100

4. boerleentje

boerleentje Forumleerling

zal ik eens wat zeggen.. ik heb er genoeg van.. ik heb na 2 dagen slechts 3 stukjes open.. en voor ik die 730 stuks gifklieren bij mekaar heb die ik nodig heb voor de laatste 2, is het event al afgelopen en heb ik me alleen maar ziek geërgerd. Ik stop er mee.. Ik begrijp niet eens wat ik aan het doen ben, anders dan kweken om een heel speelveld te krijgen. Een half jaar geleden las ik nog ergens op het forum iets over kinderen.. nou, ik wil nu wel eens van een kind horen wat ie hier van vindt.

LadyFamerieke, Sillie76, nenek43 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. roodkeelduiker

roodkeelduiker Actieve auteur

Jippie! Eindelijk het 4e veld open.
    Nu de laatste nog, zucht...:eek:o_O

LadyFamerieke, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. .babouska.

.babouska. Forum-baron

17 van de 100 geopend en vanavond kom ik nog 4 stapjes verder. Het eerste huisje tot level 4 en het tweede op level 1. Nu geen maanlichtkruid meer voorlopig. Vanavond kan ik ook het vierde veld openen. Misschien dat ik er vannacht maanlichtkruid opzet en dan morgen weer verder met het gifkruid, dan kan ik in ieder geval nog wat grimoire maken en de huisjes upgraden, zodat het wat sneller lijkt te gaan.

Is het trouwens wel heel erg nodig om het laatste veld te openen, of zou het ook zonder kunnen?

7. marliza1

marliza1 Forum prof

Oh, ik dacht dat drie het hoogste was.:oops: Dan moet ik morgen huisje 1 naar level 4 brengen en huisje 2 staat nu op level 2.
    Sta nu op 13 van de 100.
    Straks veld 4 openen en voor de nacht maanlicht zetten

8. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Altijd jammer om zo te lezen als iemand zo teleurgesteld is. Echter, je laatste zin geeft wel wat om over te denken, ook door BP dus.

En toch, even simpel samengevat ...., er is maar 1 snelste weg.
    Dat is alle velden zsm vrijspelen dus alleen maar gifklieren zaaien/oogsten, bovendien is dat van de 2 sprookjes-gewassen, het snelste gewas. Uiteindelijk heb je dan wel een vol speelveld waarmee je die laatste 725 gifklieren bij elkaar spaart die je nodig hebt voor de quest en waarmee je de haloween-boompjes kunt verdienen.
    Dan de laatste fase van gewas verbouwen ga je aan de slag met het maanlichtkruid, ze duren wat langer maar je hebt dan wel een groter veld om te verbouwen.
    Ondertussen kun je ook steeds meer aandacht besteden aan het oogsten & versnellen vd huisjes, that`s it !!
    En je weet, gezegdes/spreekwoorden kloppen altijd als een koe.
    'De aanhouder wint' en helaas..., niet degene die opgeeft.
    Hoop dat je hier wat aan hebt ;)

9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Jippie hier 17 levensadem gekregen van buurtjes en medefarmers. xDDank jullie wel!

Ik moet nu nog 3 velden openen en vraag mij af hoe je dit moet gaan redden als je werkt. :wuerg:Dit gaat volgens mij never nooit lukken. Als het event afgelopen is heb ik de velden open. 8) Daarom was ik o zo blij met mijn 2x 100% oogstbonus. Maar goed ik ga maar stug verder voor de quest. Eerst de bomen en dan dat andere giftige goedje op het land. :music:

Susannamaria, Sanham, LadyFamerieke en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. miekje9

Hele goede vraag die op dit moment ook doormijn hoofd speelt
    maar laatste veldje geeft derde huisje......
    Dus ik denk toch vrijspelen

11. sky57

sky57 Forum prof

Hier gaat het ook niet echt lekker. iedere x de gifklieren gezaaid en geoogst, netjes op tijd ( oke de nacht dan niet,) en zit nog pas op veld 3. Dat gaat 'm niet worden deze reis.

12. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

ben ook nog maar pas op veld 3 :oops:
    en het kind in mij vind het ook niet zo leuk event:wuerg:

herma1234, LadyFamerieke, Sillie76 en 5 anderen vinden dit leuk.
  13. miekje9

let wel we zijn pas ruim 1 dag onderweg
    Dus het gaat echt wel lukken

LadyFamerieke, eevee60, Boeretrien1 en 5 anderen vinden dit leuk.
  14. Hambo(er)

Hambo(er) Forum-overlever

Wat een relaxed event xD............ iedereen gaat lekker langzaam :p............ waar ik normaal lees dat de eerste spelers al klaar zijn, zie ik nu dat het bij iedereen rustig aan gaat ;)........... Ik betwijfel of ik het gaat redden met s'morgens, begin van de avond en einde van de avond een oogst.......maar we hebben nog 123 uur te gaan ..........xD....... (en er moeten toch ook centjes verdient worden)

Sanham, LadyFamerieke, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Zover ben ik nog niet hoor . En ik zucht lekker met je mee . Zal wel goed komen er staat nog 123 uur op de teller :p

16. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Dames & Heren,

Niet te veel zuchten, wees zuinig op je levensadem (woordgrapje) :)xD
    Kijk eens op de eventklok, er staat nog meer dan 5 dagen op de teller.
    Als dat geen opsteker is ........:D

herma1234, LadyFamerieke, katbla en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. lonnie57

lonnie57 Forum-hertog

Het zal best wel lukken voor boertjes die op tijd kunnen oogsten.Maar ik vraag mij ieder event af ? er zijn ook farmers die van acht tot vijf moeten werken. Dan is elk event toch niet haalbaar ? Of zie ik het verkeerd ?

LadyFamerieke, catootje65 en eevee60 vinden dit leuk.
  18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Als ik het goed heb kan ik na deze oogst het 4de veldje openen.
    Voor de nacht maankruid en morgen weer gifklier, dan kan ik weer een
    huisje upgraden. 9 van de 100 stappen gedaan.
    Dat ziet er niet gunstig uit.:oops:

Je hebt helemaal gelijk, als je 5 dagen in de week werkt zijn events niet altijd haalbaar. Soms moet je gewoon kiezen waar je voor gaat.
    De avond ervoor is het meestal het laatste moment om nog iets in te leveren.
    's morgens als je ook nog een product in de molen moet maken lukt dat niet.
    En heel soms tegen alle verwachtingen in lukt het toch.
    Ik moet wel in de weekenden alle zeilen bijzetten.

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2017
    rikmark, LadyFamerieke, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Gaat je lukken buuf. :music:Je hoeft er nog maar 91. xD Een paar flinke stappen en je haalt de eindstreep.
    Zoals je hier boven hebt kunnen lezen heb je nog 123 uur. :)

Sanham, janniekwak, rikmark en 4 anderen vinden dit leuk.
  20. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Hier nu 4 veldjes los maar dan ook allen gif prut gezaaid, ook voor de nacht.

Mijn idee is echt hoe meer velden hoe sneller het straks gaat en hoe eerder ik alle huisjes vrij heb.

@daisy17858 ik zet voor de nacht alleen het korte gewas om zo gauw mogelijk de huisjes te hebben

Sanham, LadyFamerieke, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.