Praatgroep Halloween Sprookje

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 24 Oktober 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ik zal aan je denken schaapje

2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Zo mijn veld geoogst en ik kreeg, ja ja, ook 1 droppie. xD Heb het event bijna af.:p Morgenavond nog 1 zo'n droppie, dan heb ik er welgeteld 3. :D Wordt voor schaap een makkie. :music:Maar de boom blijft mooi. :music:

rikmark, eevee60, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

jaa
    ...ik ben wel begonnen

eevee60, daisy17858 en LadyFamerieke vinden dit leuk.
  4. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Miekje en Coco bedankt voor het simpeler maken van dit event. :inlove:

eevee60, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier nu 4 velden in gebruik en 19 stapjes gezet. Huisje 1 is in level 4, huisje 2 in level 2. Het laatste veld hoop ik vanavond of anders morgenvroeg vrij te hebben. En dan aan de slag met het maanlichtkruid en heb besloten dat ik daarna pas voor de griezelbomen ga uit de queste. Dan kan ik ze volgende maand opzetten.

6. klakje

klakje Oudgediende

Dank zij Mieke's fansite een vliegende start. Als ik 4 velden open heb ga ik voor de nacht wel lange gewassen zetten. Denk dat ik alles wel ga halen. 4 drops deze morgen. dus het is ongeveer 1 drop per veld met korte gewassen. Kijk wat het morgen opbrengt, zet ik lange gewassen erop

7. miekje9

hier 13 stapjes gezet bijna 17:music:
    correctie 20 nu
    en bij de volgende oogst vierde veldje vrij:p

Owww ja en bijna beide nw griezelquesten van de paddestoelen de kelder in gegooid:wuerg:

Dus BP kom maar op met een nw erbij:inlove:

Laatste bewerkt: 26 Oktober 2017
  8. enk52

enk52 Levende forumlegende

Voor wie een roze farm heeft . Zet hem eens uit voor een mooi Halloween effect.

9. miekje9

Echt niet Lea ik heb haloween uit staan :p

LadyFamerieke, eevee60, janniekwak en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier vanmorgen maar weer 1 di uit me oogst Gifklier, wel gisterenavond laat me eerste huisje 2 Grimoire kunnen geven.

(Zo meteen maar even een burenverzoekje doen voor me beide accounts, zijn hier veel oudgedienden ermee gestopt :()

Wel fijn dat het forum weer even werkt :)

LadyFamerieke, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. Farmerama_World™

Farmerama_World™ Forum prof

Moet je eigenlijk zo 1 meenemen .....;)
    Edit; sorry voor de grote afbeelding maar ze hadden geen kleinere taartjes meer

12. enk52

enk52 Levende forumlegende

Meteen maar aansnijden? Ik lust wel een stukje

13. Farmerama_World™

Tast toe met z`n allen ....... ;):pxD

14. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier net derde veldje open.....wel nog een vraagje wat is handiger het tweede huisje upgraden of eerst het eerste huisje? zal vast ergens staan maar ik kan er niks over vinden......
    jammie....

15. thea1963

thea1963 Forum freak

Dat maakt niet uit, het beste is om eerst 1 van de 2 huisjes, 2 Grimoire te geven ;)

16. popje4

popje4 Levende forumlegende

oke dank je wel....:)

17. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik maak eerst de ene maximaal voordat ik aan de andere begin. De eerste stap levert wel een iets betere kans op een mooiere prijs op, maar blijft 1 stap voor de wolkenrij. Het eerste huisje zo groot mogelijk maken is iedere keer weer kans op een beter cadeau en een stap sneller naar de wolkenrij.

18. miekje9

Als je moet kiezen tussen een huisje voor de eerste keer upgraden of een andere voor de tweede of derde keer dan moet je die nemen
    geeft direct meer punten in de balk:music:

19. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Hier nu 3 velden open, als het goed is na de volgende oogst het vierde veld. Kreeg net een griezelig vuurvliegje als cadeautje en sta nu op 12 van de 100. Het 1e huisje heb ik 2x geupgrade, nu nog 17 drops op voorraad. Ik heb niet opgelet hoeveel daarvan als drop zijn binnengekomen, denk niet zo heel veel, omdat ik best wel actieve buurtjes heb en daar dus ook best wel een flink aantal cadeautjes per dag van krijg.
    @thea1963 ik heb eventueel nog een burenplaatsje over.

20. Farmerama_World™

Best pittig om die veldjes vrij te spelen, over 44 minuutjes veld 4 vrij :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.