Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Zover ben ik ook alleen minder ectoplasma, nog 76 om precies te zijn.

2. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Joepie, het eind is al in zicht. Level 7 heb ik net ingeleverd, de bonestaak is binnen. Voor level 8 moet ik nog 1 keer eventgewas zaaien.
    Er staan nu kippen op het land, want de mest gaat hier voor 255 BD over de toonbank.
    Eind van de middag gaan de eventgewassen er weer op, dan is dat vanavond klaar.
    Ik heb wel nog 125 dropitems nodig, maar die komen vanzelf.

3. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Nog 2 keer degloeizwam en 4 keer de griezelgroei. Ik heb dit keer al m'n bomen eraf gehaald, want ik wilde m'n 6 supermestbomen laten staan (om weer een voorraadje op te bouwen). Ik was wel benieuwd naar de dropitems zo zonder bomen, maar ik heb er nu ruim 500, dus dat zou moeten kunnen lukken. Zodra de gewassen klaar zijn, gaan de bomen er weer op. Eventueel kan ik dan ook nog een paar keer lange gewassen erop zetten.

4. boemer49

boemer49 Oudgediende

jeetje jullie zijn ook goed bezig .... bij mij ook wel ik ben nu in 7 bezig maar niet genoeg di,s die willen nu niet zo ..
    het gewas gaat goed ik kan om 4 uur weer oogsten en inzaaien , moet wel 2 verschillende doen want het loopt gelijk op ....
    komt het laatste in het oog , dan bij mij ook weer mijn mammoet bomen terug ben door mijn voorraad heen ...

5. tinus138

tinus138 Teller

Hier t/m 5 ingeleverd, op naar de 6e, di beginnen nu een beetje achter te lopen maar komt vast wel goed.

-mikmak- vindt dit leuk.
  6. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Inmiddels fase 1 t/m 7 ingeleverd. Voor de laatste fase heb ik nu gloeizwam opstaan en dan nog 1x op de hoofdakker en de woelige weide, de griezelgroeier nog 1x op de hoofdakker, de woelige weide en in het bos, de koeien en de ectoplasma heb ik al ingeleverd.
    Morgen rond het klokje van 11:00 uur klaar!!xD

tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  7. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Ik heb t/m 6 ingeleverd, had een foutje gemaakt met tellen van de tandjes, kwam dus tekort moest nog bijna 6000 van die dingen ik had om en om geteld de gloeizwammen bij het ene level en de tandjes bij het andere. Daar kwam ik gisteravond gelukkig al achter dus vandaag na een klein vergissinkje 2 velden met tandjes gezaaid en daarnet 4 velden met die dingen. Ik moet voor level 7 net nog de DI en de gloeizwammen inleveren.

-mikmak- vindt dit leuk.
  8. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Fase 4 en 5 nu net ingeleverd.:D
    Alle velden vol staan met gloeizwammen.
    Nog over 94 drop items , 2409 gloeizwammen en 1785 griezelgroeiers.
    Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen.

9. Cornelly52

Cornelly52 Forum-baron

Ik ben zo juist aan fase 7 begonnen die zal ik denk ik morgen wel afronden.
    Dan nog 2dagen voor fase 8 en dan even pauze.

Daisy stuur een IGM naar Cornelly52 en naar Sintra98 dan sturen wij jou Ectoplasma toe.
    Fijne avond nog

Sintra98 en -mikmak- vinden dit leuk.
  10. Leo.netten

Leo.netten Teller

nog 21 ecto's en event is klaar

11. kiny53

kiny53 Forumleerling

Ik heb 4 ingeleverd ,heb al wel de gewassen voor 5 ,maar de dropitems willen niet zo goed komen ,jammer ik hoop wel dat ik het haal ,

12. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb van beide soorten gewassen nu ruim 1800 op voorraad en lange gewassen opstaan. Het event duurt dan een dag langer, maar dan zijn wel gelijk de lange gewassen opgekrikt. Fase 7 en 8 nog leveren. Dat moet gaan lukken.

13. AN_dv3

AN_dv3 Forumleerling

Gewas is binnen nu nog 124 DI en er is weer rust in de tent

robbiefarmer vindt dit leuk.
  14. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

Hier ook de gewassen klaar, en nog 24 ectoplasma's nodig. Dus morgenochtend lekker inleveren en de boerderij weer ombouwen.
    Ik vind zo'n event juist lekker rustig. Op alle akkers hetzelfde gewas. Vanaf morgen is elke keer wel weer wat klaar. Beide zijn leuk.

Laatste bewerkt: 31 Oktober 2014
  15. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Fase 6 toch niet kunnen inleveren vandaag. Kom nog een goede 500 gloeizwammen te kort. Dus morgenvroeg kan fase 6 worden afgesloten. Dan hard aan het werk om die andere gloeizwammen op tijd binnen te krijgen.
    Kwam ik net aan het rekenen heb ik gewoon ruim 1000 griezelgroeiers over.. Beetje jammer van mij zelf, maar gelukkig kwam ik er nu achter en niet morgen ofzo pas. Wat betreft mijn DI, daar let ik niet zo op, maar volgens mij gaat dat wel goed!

16. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het event Halloween net afgerond iedereen die klaar zijn gefeliciteerd en die nog niet klaar zijn veel succes . De 3 Mysterie stallen
    op het veld gezet en nu maar 8 uur wachten wat er uit komt

17. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier is het ook afgesloten alleen de stekjes en stallen staan nog in de schuur. De WAC loopt nog even dus eerst ff gewassen krikken. En dan vanmiddag de boerderij weer opbouwen.:)

18. robbiefarmer

robbiefarmer Forumkenner

En hier is het event ook klaar. Altijd weer fijn. De stekjes waren gisteren al op het land geweest, de mysterieuze stallen heb ik er nu opgezet.
    Succes allemaal, die nog bezig zijn.

19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Vanmorgen vergeten een wacje aan te zetten :cry::wuerg:

20. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Hier pas later begonnen. Nog 500 ectoplasma en tot en met fase 4 ingeleverd. Komt wel goed ;).

robbiefarmer vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.