Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    dank je wel buuf. xD hoe doe je dat zo snel? ik ben pas bij fase 3:eek:
     
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    In totaal heb ik 750 kwartakkertjes, gewassen van 4 en 6 uur (3:12 en 4:48 uur met inzet van water) zorgen voor veel oogsten op een dag en uiteraard gebruik ik WAC.
     
  3. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik heb denk ik iets minder kwartakkertjes.

    yesss, de knechtjes komen :music:
     
    Laatste bewerkt: 29 Oktober 2014
  4. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Mijn 4 uursgewas is ook binnen. Maakte een vergissing met tellen en nu staat er op Baha nog een veld met de tandjes xD jammer had ik beter moeten opletten. Nu overgegaan op het 6 uurs gewas. Als alles meezit heb ik morgenavond alles binnen. Ik doe net als buuf sinkieboy, ik heb 756 akkertjes liggen. Heb alleen mijn suikerbomen en mijn werkplaatsen op Baha van de kamelen en de panda laten staan. Ik oogst met WAC want dat maak ik zelf.
     
    Laatste bewerkt: 29 Oktober 2014
    -mikmak- vindt dit leuk.
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier gaat het wat langzamer , op de baha voor de nacht een baha gewas en geen event gewas.
    Maar het gaat lukken:music:
     
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    De griezelgroeiers zijn al binnen. Op Bahamerama 2 granaatappelbomen. Nog zeker wel een dagje gloeizwammen te doen, maar warschijnlijk zet ik vannacht een langer gewas om wat extra dropitems te verzamelen.
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels 344 drop items, ze komen wel goed uit de grond.
    Ik heb bedacht dat ik fase 1 en 2 ga inleveren, dus nog 219 drop items over.
    Ik heb nog niet genoeg plantjes voor fase 3 dus nog even door sparen.
     
  8. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier gaat het uitstekend fase 1 t/m 6 ingeleverd. Ik heb allemaal kwartakkers alleen 3 toverbomen en 2 TG bomen laten staan en gebruik WAC,water en mest en heb een paar keer veredelde rozzen gezaaid voor de drops en ik gebruik altijd knechten dus ik mopper niet.
     
  9. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik zit nu halverwege fase 6 misschien morgen in 7 op dit moment nog 113 Ectoplasma in de reserve bank staan :)
    Daisy ik denk dat het gaat redden stuur maar een IGM dan stuur ik je een Ectoplasma ;)
     
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  10. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Hier is fase 6 ingeleverd. Morgenochtend kan fase 7 ingeleverd worden.
    De mysterieuze stekjes leverden een Cacao XXL en een papegaaiverenboom. Happy :D

    @ maansteen: je kunt de toverbomen ook in je siertuin zetten, en ik vermoed de TG bomen ook (maar dat weet ik niet, want die bezit ik niet).

    Edit n.a.v. de reacties hieronder: ik bedoelde de toverbomen op Schateiland, niet de siertuin, omdat je op Schateiland tropische EP krijgt voor je toverboom :oops:
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2014
  11. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    Ik hoop dat je jezelf lekker getrakteerd hebt en natuurlijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Groetjes van Sintra en Cornelly en nog een fijne (feest) avond :music:
    stuur maar een IGM dan stuur ik je een Ectoplasma:)

    Inmiddels ben ik in fase 6 beland dus lijkt het nu wat te worden
     
    Sintra98, -mikmak- en -Nigelle-12 vinden dit leuk.
  12. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Bedankt voor de tip helemaal niet meer bij stil gestaan en uit mijn stekjes kwamen een johannesbrood en een granaatappel
     
  13. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Klopt, als je de toverbomen op je schateiland zet krijg je naast een DI tijdens een event ook iedere dag TEP en dat is lekker meegenomen. 3x650 TEP
     
  14. RonSchoof

    RonSchoof Levende forumlegende

    @maansteen8
    Toverbomen geven tijdens een event een dropitem ongeacht op welk veld ze staan.
    En TG-bomen zijn een sieritem (dat toevallig ook 1 TG per dag geeft) en geven nergens een dropitem.

    Dus voor beide geldt dat je ze beter in de siertuin of op Schateiland kan zetten.

    De toverboom geeft ook nog EP, gewone als je die in de siertuin zet en BEP als je 'm op Schateiland zet.
    De TG-boom geeft geen (B)EP
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Heb nu level 1 t/m 5 ingeleverd, maar wordt nog pittig :p
     
  16. AN_dv

    AN_dv Gelegenheidsauteur

    gefeliciteerd en veel plezier
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  17. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik zit bij 7 te pruttelen, dus het schiet alweer op.
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    Zojuist fase 5 ingeleverd. Vandaag gaat fase 6 ook nog wel lukken :) En dan morgen even kijken hoe het gaat gezien ik vandaag en morgen 2 boerderijtjes onderhoud, maar morgen ook moet werken. Ga even goed uitrekenen wat het slimste is. Mijn getrouwde boer komt ruim na etenstijd weer terug, dan kan zij onze boerderijen weer doen. Misschien kan ik het zo plannen dat er geen tijd verloren gaat haha.

    Maar hier gaat ie lekkker. Hoop bij de rest ook.

    Ik heb schateneinland nog niet vrij gespeeld. Zou ik dan de toverboom die ik heb ook op baha zelf kunnen zetten en er dan wel BEG voor ontvangen?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 30 Oktober 2014
  19. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja daar krijg je ook TEP
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier gaat het ook lekker, ik heb fase 1 t/m 6 af en fase 7 kan ik rond het klokje van 18:00 uur afstrepen.
    In totaal heb ik nog 4645 gloeizwam, 3110 griezelgroei nodig en de ectoplasma heb ik al voldoende...inmiddels 6 over om precies te zijn. ;)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.