Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JessicaGriffel

    JessicaGriffel Forum-overlever

    Ik lees hier over dropitems sturen als cadeau, maar hoe kan je die sturen? Gewoon via het cadeautjes menu of?
     
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ja gewoon bij de kadootjes onder seizoenscadeaus
     
  3. JessicaGriffel

    JessicaGriffel Forum-overlever

    Aha okee, bedankt eevee :D Griezelze allemaal :)
     
  4. tinus138

    tinus138 Teller

    Zo hier zijn we ook van start gegaan, had 53 di uit de stallen en vollemaan gewas wat er nog op stond.
    Iedereen succes en veel plezier gewenst bij het halloween event.
     
  5. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Hier staat ook alles op de akkers. Heb tentamenweek dus moest even een goed plan bedenken. Heb genoeg voor 3 akkers met comfortvelden dus dat staat nu. Had graag kwartakkers genomen maar dan had ik morgen onkruid gehad omdat ik te laat zou zijn met oogsten. Kan zeker woensdagavond met kwartakkers beginnen dus komt helemaal goed. Ben dol op het halloween event, iedereen veel succes. :D
     
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb nu 134 ecoplasma, morgen geen tijd om te farmen, dus zoveel mogelijk comfortvelden erop vanavond en dan vanaf woensdag er lekker tegenaan.
     
  7. meis42

    meis42 Forumbeginner

    Nou ik ben al de hele avond bezig. Hoge gewassen geoogst, ook eventgewassen,bomen en stallen. De heleboel omgegooid. Veel boerenduiten opgemaakt om dieren en voer te kopen. En wat is mijn oogst na 6 uur spelen. Wel 39 HELE dropitems. Ik denk dat ik dit event maar voorbij laat gaan.
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik weet niet in welk level je zit. Heb je alle akkers al open, heb je bekers uit de quests op je land staan/ingeleverd bij de boom der wijsheid? Had je van tevoren je langste gewas op je akkers, zodat je bij aanvang meteen veel dropitems krijgt?
    Geef je je buren elke dag kadootjes, zodat je van hen ook dagelijks kadootjes krijgt?

    39 dropitems op 1 avond is niet genoeg om het event helemaal te halen. Maar je zou ook een deel van het event kunnen spelen, of ervoor kunnen kiezen om met de verkoop van mest veel boerenduiten te verdienen. (Kippen op je akkers.)
     
  9. meis42

    meis42 Forumbeginner

    Bedankt voor je reactie. Ik zit in level 89,had mijn hoogste gewassen erop staan,alle akkers vrij,stuur elke dag cadeautjes heb de bekers staan. alleen niet vrijgespeeld voor alle velden in de boom. Heb al mijn supermest en susi supermest gebruikt en een deel van mijn supervoer vanavond. Heb net nog een keer geoogst en heb inmiddels met cadeautjes en de toverboom erbij geteld in totaal 45 dropitems. Op een andere boerderij die ik zonder geld speel en met een lager level zit ik al dik over de 100. Dat ik het daar niet haal omdat ik de dieren niet heb is mijn eigen schuld. Maar op een boerderij waar je geld aan besteed en al bijna 4 jaar speeld blijven hangen op dropitems. Vindt ik te triest voor woorden.
     
  10. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemorgen Meis, Ik laat altijd een aantal bomen staan op alle velden dan kom je namenlijk wel aan je dropitems
    Wel beschik ik over XXL bomen per veld heb ik ± 20 tot 25 bomen staan en kom dus voldoende aan mijn DI- dit is ter compensatie dat je geen stallen hebt staan;):)
     
    Laatste bewerkt: 28 Oktober 2014
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  11. pino460

    pino460 Forum-hertog

    1 en 2 van Haloween 2014 al vast ingeleverd nog zes te gaan en we hebben alle tijd .o_Ogst s'nachts gewoon door niks geen gedoe
    met comfort velden niks voor mij. Drop item Ectoplasma al 225 gehaald nog 575 te gaan en we zaaien en oogsten gewoon stug door
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zat ik gisteren te bedenken hoe ik de start aan zou pakken nu de gewassen een andere tijdsduur hebben, en ik gisteravond ook nog een lange avond weg moest. En dan begint het event opeens pas om 5 uur.
    Voordeel was dat de stallen die ik s'morgens geoogst had weer klaar waren en dat ik alles met mijn beide draakjes kon oogsten. Ik had na die eerste oogst 100 drops. Het eten net voor 5 uur opgezet, dus na het oogsten aan tafel, en na het eten kon ik nog net een keer oogsten.
    Omdat ik wist dat ik niet veel kon spelen heb ik op de hoofdakker gelijk biologische katoen gezet met water, dat was vanmorgen om half 8 klaar. Daar had ik vanwege de volle maan nog kwartakkers liggen en ombouwen was de moeite niet meer.. De eerste eventgewassen heb ik op grote velden op Bahamarama gedaan, de 2e ronde daar de zes uurs gewassen en in het bos op comfortvelden de 4 uurs gewassen op 15 velden en op de meeste andere velden 6 uurs eventgewas. Gelukkig lukte het mij om die 45 velden gisteravond bij thuiskomst nog een keer te oogsten en zaaien. Omdat ik twijfelde aan de tijd heb ik de oranje werkstallen gisteren om 5 uur gelijk nog een keer gevoerd, die zijn over een uur klaar. Op de 20 andere velden op de ww suikerbieten gezaaid, die waren ook half 8 klaar.
    Nu heb ik 233 drops, 228 4-uurs gewassen gezaaid en 360 6-uurs. Zo gauw bomen en stallen klaar zijn, gaan ze er nu af. Ik hoop voor het weekend klaar te zijn, want ik heb zondag iemand jarig waar ik zaterdag ook druk voor ben.
     
  13. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Hier zo'n 200 drops maar dat komt van zelf goed.
     
  14. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Ik zit nu ook op 200 electro's :) Prima denk ik. Nu 1500 griezelmondjes binnen met velden vol en iets van 950 gloeizwammen. Ik zie wel hoe ver ik kom :music:
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat is inderdaad niet te geloven. Je zou echt veel meer dropitems moeten hebben. Je hebt alles gedaan om veel dropitems te krijgen. Ik zou vandaag even bijhouden hoeveel je er nu van je akkers krijgt, en dan bekijken of je 's nachts misschien een gewoon lang gewas moet neerzetten.
    Hier komen de dropitems juist wel goed uit de grond, inmiddels 259 stuks op voorraad. Terwijl ik afgelopen nacht gewoon overal eventgewas had staan op kwartakkertjes.
    Ik denk dat je met jouw level 89 alsnog die dropitems wel bij elkaar zult krijgen. .
    Ik wens je succes!
     
  16. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Ik heb nu 191 drops. We zien wel hoe ver we komen .
    Zou fijn zijn als de knechtjes weer in de aanbieding komen :p
     
  17. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Alles geoogst en nu alles vol met 4 uurs gewas. Ik heb nu totaal 196 drops dus die komen goed naar boven tot nu toe. Met de hand oogsten op de hoofdakker is niet echt fijn met al die pompoenen en kaarsen net als water geven. Je slaat er snel een over in de hoeken en als ik oogst, zaai ik alvast een keer het gewas dat ik wil zaaien zodat ik niks anders in het menu heb staan dat werkt wel goed als ik me dan vergis met oogsten dan zaai ik wel het goede gewas
     
  18. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Doe ik ook zo op mijn schaduw want voor je het weet zit er weer wat anders in.
     
  19. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    dat is wel slim ja. de hoofdakker is erg donker
     
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Je wordt op je wenken bediend buuf...vanaf morgen knechtenaanbieding! ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.