Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liaan

    Liaan Forumleerling

    Dat gaat een strijd worden straks om ervoor te zorgen, dat ik voor vannacht genoeg gewassen heb om al m'n kwartakkertjes te vullen. Gelukkig waren de gewassen gemakkelijk te halen, nu maar hopen dat ik geen onkruid krijg op m'n anjers ;).
     
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  2. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Ik denk dat ik nog maar een blokje omgaat van een kilometer of 10 het duurt wel even:cry:
     
  3. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Buikje en mister J DANK !!!!!!!
     
  4. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    het begint nu om 5 uur mooie tijd om aan de kookpot te beginnen ipv het event
     
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    kom net thuis denk snel snel oogsten en zaaien
    en ja je raad het al grrrrr
     
  6. tinus138

    tinus138 Teller

    Die gedachte had ik ook, snel oogsten en begin maken. Maar na een dagje werken nog helder van geest en eerst bij eventklokje gekeken waar niks stond, dus hier gelukkig nog niks geoogst.
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    jaaaaaaaaaa we zijn begonnen
     
  8. JessicaGriffel

    JessicaGriffel Forum-overlever

    Jaaaaa eerste 5 van ieder staan op mijn veldje op naar de volgende lichting...
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het is begonnen.

    Iedereen veel succes en speelplezier.

    Ik doe niet mee. Kan alleen vanavond en morgenavond zaaien en oogsten, dan kom je niet ver. xD
     
    tinus138 vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    eerste oogst binnen, en 98 ectrodinges.:p
    niet slecht voor het begin
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    ik had bij de eerste oogst 81 ectoplasma. Dat kon slechter, gezien het feit dat er nog bottenstruiken stonden op 1 akker.
     
  12. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hier net andersom na dagje werken niet helder van geest en geoogst (domme is dat ik zelfs nog zag dat er geen eventgewassen in het zaaimenu stonden toen ik de spoken oogstte en toch ja dan toch stug alle andere akkers oogsten)
     
  13. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    De buit is 104 ectoplasma, er stonden vleermuisbloemen, rogge en koffie. Op mijn WW staan altijd stallen en bomen en dan de rest van mijn stallen en bomen nog. Een mooie score vind ik zelf
     
    schaapje52 en -mikmak- vinden dit leuk.
  14. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Veel plezier buuf,:sleepy:xD op je (korte?) vakantie. Ik weet alleen niet meer precies waar je ook al weer naar toe ging:oops:. Of had je dat nog niet gezegd?
     
  15. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    we zijn niet nieuwsgierig maar hebben veel belangstelling :p hoor schaapje
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ga naar het kasteel van de heer Bracula, het is in Kent te Engeland. Mag daar een paar nachtjes slapen en op zoek gaan naar het grote geheim wat Koraalrif heet. :p Ben uitgenodigd van woensdagavond t/m zaterdagavond, langer mag niet van Bracula want dan raakt die van de leg. xD
     
    Ekeiram37, tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    Laat je iets weten als je het ontdekt hebt ? :p
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tuurlijk laat ik het weten. Ik denk dat ik het niet eerder weet als vrijdag 31 oktober, Halloween avond, dat wordt een feest. :p
     
    tinus138 en -mikmak- vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Ik ben begonnen, jippie, stand van zaken 112 ectoplasma gescoord.
    Ben benieuwd hoe ver ik kom.
    Iedereen heel veel succes.
    Buuf, geniet lekker van je mini vakantie bij heer Bracula.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik krijg van een aantal buren nu het dropitem toegestuurd, het electra...dinges. Sorrie aan hen, vanmorgen was ik nog niet helemaal wakker. Heb dus al mijn cadeaus al verstuurd.:oops: Maar morgen (en overmorgen) zal ik wel het di dinges versturen. Tenzij je liever wat anders hebt natuurlijk.;)
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.