Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik dacht dat ik het begreep, maar ineens met de uitspraak van Toontje wordt het toch weer duister.
    De wolkenrij die te verdienen is wat krijg je nu: 5000EP + 20% extra EP op "Halloween gewas" of op "Volle maan gewas" ?:oops:
     
  2. diep50

    diep50 Forumbeginner

    in de FAQ is het al aangepast naar "Volle Maan gewas"
     
  3. omaatje75

    omaatje75 Forum-ambassadeur

    Buikie, dat is op de volle maan gewassen
     
  4. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Event wolkenrij Halloween 2014
    Geeft iedere 24 uur 5.000 EP + 12 uur lang +20% EP op je volle maan gewassen.
    Geeft iedere 24 uur 5.000 EP + 12 uur lang +20% EP op je halloween gewassen.

    Jammer dat de wolkerij nu alleen op de eerste en niet op beide van toepassing kan zijn.
     
  5. chabo15

    chabo15 Gelegenheidsauteur

    Heerlijk .... zo'n lange volle maan !!! Nu krijg je tenminste iets gedaan !!
    24 uur is voor mij toch wel wat kort. Ze mogen dit altijd gedurende 3 dagen doen..

    grtjs
     
    .babouska. vindt dit leuk.
  6. v6-turbo

    v6-turbo Forumleerling

    Hallo,ik heb hier een klein probleempje.heb het wolkenrijpakket aangeschaft,en kan de heks in het bos nergens plaatsen???wie kan mij hier mee helpen?grts v6-turbo
     
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je wilt hem gewoon op je wolkenrij plaatsen neem ik aan? Het is het laatste vakje van2-2. Als je op het lege vakje klik komt er automatisch een schermpje met het item en kan je het plaatsen.
     
  8. muts70

    muts70 Veteraan

    Eventrij kun je pas activeren als je het knuffelmonster uit fase 8 hebt, dus als je alle halloweengewassen hebt ingeleverd. Daarna hoef je geen halloweengewassen meer te verbouwen en heeft het dus geen zin als de rij daar effect op zou hebben.

    Ik heb trouwens helemaal zin in het Halloween event. Leuke prijzen!!!!
     
  9. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Het moet maar gauw maandag middag 14.00uur worden.
    ik heb de veestapel al bijna compleet dus kom maar op.:p

    de eventrij volle maan heb ik al afgerond
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga vandaag eerst nog genieten van een dagje volle maan. Ik heb het eerste sieritem nog niet eens.
     
  11. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hier ook nog druk aan het zaaien voor volle maan
    wolkenrij als 1e binnengehaald.
    Nu de sieritems nog. Had er al één van Heksenketel. Probeer Cerberus (3 koppige hond) nog bijelkaar te zaaien maar gaat moeilijk worden......
     
  12. v6-turbo

    v6-turbo Forumleerling

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik in het vervolg de bewerk-knop als je nog iets wil toevoegen.
    En waar vind ik die wolkenrij?ben nog maar pas bezig met dit spel. :)

    Heb die drie andere in de siertuin gezet,maar die vierde kreeg ik daar niet in?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 26 Oktober 2014
  13. Sjohnnie

    Sjohnnie Gelegenheidsauteur

    nog 1 dag wachten dan komt weer me lievelings event \o/
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ga ook vol voor de volle maan. De dropitems die komen wel.:inlove:
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt. Sieritems die bahamarama ep geven kun je niet in de gewone siertuin kwijt. Nu bij het volle maan event kun je het beste gaan voor de vleermuisfok, bij de volgende babyboom voor de dieren die je nodig bent in de quest magische bonenstaak. Wanneer je deze hebt vrijgespeeld, heb je vast een wolkenrij extra die behoorlijk wat oplevert.
    Wanneer je voor die tijd Bahamarama vrijspeelt, kun je ervoor kiezen om de heks daar te plaatsen, omdat deze meer oplevert dan gewassen doen.
     
  16. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Als je nog maar net bezig bent met het spel, vermoed ik dat je nog geen bonestaak hebt, waar je die wolkenrij ziet om de sieritems op te plaatsen. Geen zorg, tegen de tijd dat je de bonestaak hebt vrijgespeeld, komt die wolkenrij vanzelf tevoorschijn.
    Tot die tijd kun je de verkregen sieritems in je siertuin zetten, en dan later alsnog op de wolkenrij op de bonestaak. Behalve als een sieritem alleen Bahamarama EP (TEP / tropische EP) geeft. Die kan alleen op Schateiland, dat is de siertuin van Bahamarama. o_Ok die heb je vermoedelijk nog niet vrijgespeeld, dus moet dat sieritem even in je inventaris blijven staan, totdat je verder in het spel bent.
     
  17. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Mijn laatste spoken staan er op, zijn op tijd klaar voor het event begint. Moet nog alle items voor het eerste volle maan event binnen halen. Ga dan pas aan nummer 2 beginnen. Alles op zijn tijd.
     
  18. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Mijn laatste maandauw staat er op. Ik heb Baha alvast een keer geoogst en een paar stallen die niet zolang hoeven en weer koffie met water terug gezet. Die oogst ik vanmiddag pas. De rest van mijn stallen, werkplaatsen en bomen komen vanmiddag aan de beurt. Op de open plek staat rogge.
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als je schateneiland nog niet hebt vrijgespeeld, kun je de sieritems gewoon op baha zelf neer zetten. Dan krijg je toch de TEP er nog voor. Dit doe ik ook.

    Dacht ik net DOM te zijn geweest omdat ik mijn yams op baha net heb binnen gehaald, een half uur voor het event. Maar nu zie ik dat de start tijd is aangepast naar 16.00 - 18.00uur. Zo erg is het dus niet haha. Gelukkig...
     
    bassiefarmer vindt dit leuk.
  20. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    we moeten gewoon nog ff geduld hebben...:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.