Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldtrix

    goldtrix Gevorderde

    Ik kan de Halloweengewassen toch maar op 1 veld zaaien. Doe ik iets verkeerd? o_O
     
  2. JessicaGriffel

    JessicaGriffel Forum-overlever

    Dat komt omdat op dit moment het vollemaan event nog bezig is. Het Halloween event begint 27 oktober pas, goldtrix. Dus je doet echt niets verkeerd :)

    Ik verheug me wel al op het Halloween event :D
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mooi dat dit draadje er in, want ik had het ook alweer gemist. Zondag kan ik mij helaas pas gaan inlezen.
     
  4. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Gaat lekker zo met de questen. Meestal zet ik geen knechten en WAC in voor de volle maan,
    maar deze keer wel, dus gaat lekker snel.
     
  5. Cornelly52

    Cornelly52 Forum-baron

    bedankt Boer Piet, ik zit in het verkeerde draadje de koppeling klopte denk ik niet.
     
    -Nigelle-12, Sintra98 en Boer.Piet vinden dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemorgen all.

    Lekker nu al de faq............. leuk event zo te zien en goed te doen heerlijk lekker bezig zijn;)
    Zonder de events te saai:wuerg:

    S6 allen Gr Tineke
     
  7. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    ik heb er ook weer zin in. geweldig event met leuke prijzen
     
  8. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Kalender is ondertussen gecorrigeerd, maar nu vind ik een foutje in de FAQ van het Halloween 2014 event:
    wanneer ik alles optel kom ik op 10.000 griezelgroeiers en 10.800 gloeizwammen en niet resp. 15.300 en 15.800.
    Nog meer verwarring :oops:...
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Boer Piet, ik heb ze nageteld maar de aantallen kloppen echt wel;)
     
    Boer.Piet vindt dit leuk.
  10. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Kunnen we bij dit event ook gebruik maken van Griezelwild? Wel handig om te weten kan ik de gewassen die hier voor nodig zijn nog even krikken.
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  11. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik denk dat dat een kwestie van uitproberen is.
     
    -Nigelle-12 en Cornelly52 vinden dit leuk.
  12. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Heb er weer zin in, dieren gelukkig allemaal op voorraad, alleen mis ik in de FAQ of je ze op alle velden (met uitzondering, siertuin en schateiland) kan zaaien/oogsten;)
     
  13. Maud1978

    Maud1978 Forumbeginner

    Super leuk event, dat volgens mij ook te doen is voor de mensen die in de wat lagere levels zitten!
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Behalve wanneer iemand er antwoord op geeft die het nu al kan uitproberen op een testaccount. In plaats van me concentreren op Ceberus, ben ik nu ook met de griezelwild gewassen bezig. Die gewassen komen natuurlijk altijd uit, en Ceberus loopt niet weg, maar als ik zou weten dat griezelwild volgende week niet helpt, zou ik liever voor de hond gaan.

    Margo, bij de tijd van de gewassen staat ook dat je ze op alle velden kunt zaaien.
     
    omaatje75 en margo-64 vinden dit leuk.
  15. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Beetje zonde van de gewassen als het niet werkt. Hoop dat er iemand van de mod's hier nog een antwoord op geeft.
     
  16. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Thanks, niet gezien, mss nog niet helemaal wakker geweest
     
  17. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

  18. Toontje2

    Toontje2 Global Team Leader Team Farmerama NL

    Aangezien het geen "volle maan" gewassen zijn, maar event gewassen werken dus de betreffende bonussen zoals griezelwild niet.
     
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Tja, soms gaat het niet om de vraag of je goed telt, maar waar je dan een fout maakt.
    Je hebt alle eerste gewassen geteld, maar de gewassen kunnen ook op de derde regel bij een fase staan. Bij de meeste fases moet je beide eventgewassen leveren. Wanneer je alles telt, klopt de FAQ..
     
  20. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ook goed weten we dat ook weer bedankt hoor toontje....
    superleuk event volgens mij en geen 8 uur gewassen ...heel fijn ....succes nog met volle maan beste boer en boerinnetjes .....
    gr, leonie ...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.