Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    Helaas event niet gehaald de laatste nr8 te weinig producten hoop dat er snel iets van in de verkoop komt weer een niet af te kunnen maken wolkenrij baal baal baal
     
  2. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Verstuurd :) Hoop dat je het net nog haalt!
     
  3. tinus138

    tinus138 Teller

    Zo na veel gestuntel van mijzelf (beetje ziekjes) het event dan toch afgerond vanmiddag.
     
  4. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Whoeaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!
    Man, man, dat was spannend.
    Nog net de laatste dingen geoogst en al die DI van iedereen, helemaal super, super bedankt!!!
    Ik heb 1 DI gekocht en heb het gehaald!!!


    Tril nog helemaal van de adrenaline hier.
    Wat zijn jullie kanjers zeg!
     
    eevee60, FarmerBroek62, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Gefeliciteerd.....
     
  6. joke.k

    joke.k Doorzetter

    Hier ook closed finish,ook door de hulp van andere farmers.
    Allemaal bedankt!!!!!!

    groetjes:joke.k
     
  7. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    :D super, gefeliciteerd!!
    Ik heb het niet gehaald, miste 1 a 2 oogsten... Volgende keer toch maar beter uitrekenen lol
    Dus hier ook een lege staak... Hoop dat ie binnenkort te koop is, dat zou fijn zijn!
     
  8. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Jammer zeg! Heb ik het gehaald en jij niet. Balen!
    Moet zeggen dat ik ook de oogst op het nippertje binnen had.
    Heb je het snoephuisje wel? Want dat levert een behoorlijke hoeveelheid BD!
    En iets leuks uit de stekjes?

    En Bibi, jij ook bedankt en alle anderen!!!
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  9. jawenawe

    jawenawe Forumleerling

    ik heb het ook de laatste net niet gehaald :cry:, door 10 min te laat in te loggen, hoefde alleen nog maar te oogsten en in te leveren, das balen>:(
     
  10. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Ja, snoephuisje heb ik wel gelukkig :) alleen de laatste fase niet. Die geeft idd een hoop BD, wist ik nog niet eens!
    Zo gewend dat alles EP geeft.

    Stekjes was ik helemaal vergeten! Dus die heb ik nu op gezet. :)
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    @Sifaka goed dat je het toch gehaald hebt.Eikeram en Jawenawe jammer voor jullie.
    Het snoephuisje geeft elke 10 uur trouwens 1400 bd.
     
  12. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    De staak is gevuld en de stallen en stekjes heb ik geplaatst en zijn klaar. :D Ik heb twee varkensstallen oranje gekregen waar ik heel tevreden mee ben, zijn goed te gebruiken en redelijk duur om te maken. Als beste prijs de vossenburcht die had ik nog niet. :) De stekjes zijn een pistache en een cacaoboom xl geworden, heb nu mooi twee pistache bomen dus dat is fijn. Echt een geslaagd event ben met de staak ook erg blij, die 20% extra ep zijn altijd welkom bij de griezelgewassen.
     
  13. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    Ik heb nog nooit zoveel geluk gehad met de uitkomst van de stallen: wasbeer, egel (had ik nog niet) en een rode bijenkorf :D.
    de stekjes waren een kaki xl en een granaatappelboom, jammer genoeg hier geen boom die ik nog niet had.

    Erg tevreden over dit event :).
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Met mijn stekjes ben ik heel tevreden een flaboyantboom en een boom die ik graag hebben wou. Een papegaaienverenboom :music:
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  15. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Hier een flamboyant en een carambola :)
     
  16. ndvdschee

    ndvdschee Gelegenheidsauteur

    Helaas het laatste level niet gehaald. Zowel ik als mijn zoon (ndvdschee) net niet genoeg gloeizwammen. Ondanks de kwartveldjes, wac, water en de knechten toch net niet. Jammer. Hopen dat de knuffelbeer later voor TG te koop komt. Dus weer sparen via de bioscoop die het de laatste tijd gelukkig goed doet! Verder een erg leuk event om te doen maar had net een paar meer uurtjes nodig.... en alles zag er leuk uit!
     
  17. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier niets bijzonders zowel uit de stekjes en de stallen, alles staat weer in het schuurtje.
    Als het zo door gaat mag ik er wel een schuur bij bouwen:D.
     
  18. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben egelvoer aan het maken, blij dat er voor mij iets bijzonders tussen zat.. Een hamster kreeg ik vorige keer helaas ook al, heb daar nu 5 van en een oranje schaapskooi zal ook niet veel worden gebruikt.
    Op Bahamarama heb ik een pistacheboom gehad terwijl ik geen pistache meer nodig ben en 4 bomen had (jammer dat die vruchten niet in het woonhuis worden gevraagd, samen met de produkten van Bahamarama bij een klant die je in de tempel vrijspelen kan.) en een kiwi xl, terwijl ik twee xxl op heb staan.
     
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik hoop dat de sier-items van het halloween event die we nu op de wolkenrij hebben ook terugkomen in
    Jacks Griezelshop zodat we er ook nog van genieten kunnen in onze siertuin of schat eiland :music:voor mij met name het snoephuisje dat 1400 BD (2x2) geeft maar ook voor de spelers die fase 8 net niet gehaald hebben en dus het knuffelmonster missen op de wolkenrij :eek:
    Verder zou ik het leuk vinden als de griezelzwammen als nieuw volle maan gewas zouden terugkomen :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 3 November 2014
    Cornelly52 vindt dit leuk.
  20. tinus138

    tinus138 Teller

    Mijn uitkomst van de stallen is varken rood, varken oranje en een wasbeer, en de stekjes is geworden palmboomxl en johannesbroodboom daar heel blij mee want die had ik nog niet:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.