Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Uit de stallen een truffel geel, angora geel en kleurmengerij geel. Jammer, jammer, de nieuwste stallen mis ik nog steeds.
     
  2. cvdb

    cvdb Junior expert

    :cry::cry: Ik heb eigenlijk nog 24 uur nodig .... gaat 'm niet worden qua gewassen
     
  3. Tsubasa-faye

    Tsubasa-faye Forum-expert

    Mensen die nog di kunnen gebruiken, stuur me maar een berichtje in het spel. ik kan er nog een aantal versturen.
     
  4. arjan98

    arjan98 Forumleerling

    Lieve mensen, heeft iemand nog ectoplasma over voor Arjan?
     
  5. corry19502010

    corry19502010 Forumleerling

    Ik ga het niet redden zonder wat hulp. Wie o wie heeft er een dropitem voor me over?
     
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de stallen kwam een bij rood ,een bij oranje en een muis.De rode bij ben ik heel erg blij mee.
    Uit de stekjes kwam een carambola en een papegaaieveer allebei vind ik ze leuk.
    Iedereen die nog bezig is succes
     
  7. Farmer121965

    Farmer121965 Veteraan

    Ik moet nog 3100 Griezelgroeier en 3300 Gloeizwammen.:(

    Groetjes
     
  8. cvdb

    cvdb Junior expert

    Weer een lege staak ..... -.-
     
  9. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    ikke ook hoor... nog 3000 electroplasma,s... en 2000 griezelgroeiers, maar de velden staan daar wel mee vol... van mij mogen ze het een beetje uitstellen... o_O
     
  10. Maupi2

    Maupi2 Forumbeginner

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de bewerk-knop als je nog iets wil toevoegen.
    Arjan98 als het goed is heb ik je uitgenodigd. Wil je mij ook een ectoplasma sturen?

    Corry19502010 als het goed is heb ik je uitgenodigd. Wil je mij ook een ectoplasma sturen?

    Wie wil mij nog meer ectoplasma sturen? Alvast bedankt!
     
  11. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Uit de stekjes : pistache en mango xl.
    stallen: wasbeer ooievaar en hanenhok.
     
  12. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Uit mijn stallen kwam een poezenhok, een adelaarsnest en............een ooievaar en die had ik nog niet dus erg blij mee. Mijn Baha stekjes plant ik zo meteen en ik ga snel voer draaien voor de ooievaar. Ik mis van de nieuwe dieren nog de egel, de kikker en het duifje
     
  13. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dit snap ik dan ook even helemaal niet hoor :|

    In de ochtend stuur ik een bericht dat ik nog DI kan vergeven. Dan ga ik er eigenlijk van uit als ik z'n 4 uur later op mijn spel kom dat ik berichten heb met het verzoek een DI te sturen, maar helemaal niks............ Dus niemand heeft wat nodig denk ik dan!
    Maar nee hoor, mensen hebben nog wel DI nodig, maar het kost tegenwoordig schijnbaar te veel moeite om een ander een berichtje te sturen.

    Sorry voor dit bericht, maar moest even mijn eigen frustraties kwijt! Ik wil nog steeds wel mensen helpen, maar dan moeten die mensen daar wat voor doen en niet andersom.

    Tot 14.45uur kom ik nog op mijn spel, daarna houd het op.

    Oh ja.. ik heb helaas weer een buurtje minder. Zijn er mensen die mijn nieuwe buur willen zijn en ruimte hebben? Zoals waarschijnlijk bekend zit ik elke dag op mijn boerderij en probeer ik de cadeau's redelijk te verdelen :) (Buurtje alweer voorzien :):):))
     
    Laatste bewerkt: 2 November 2014
  14. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Jammer maar waar, dit schijnt de tendens te zijn tegenwoordig. Alles willen maar er geen moeite voor willen doen. De goeie daar gelaten hoor laat daar geen misverstand over zijn.
     
  15. boerinkatrien

    boerinkatrien Forumleerling

    Hier is het gelukkig gelukt, was overigens een hele klus. Als iemand nog een dropitem nodig heeft stuur me maar een berichtje. Groetjes
     
  16. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    hoi ik ga t niet reden maar dat was voor zien..... wie nog dropitems nodig heeft?? laat maar weten heb er nog wel wat.
    popje4
     
  17. lienepien10

    lienepien10 Forumleerling

    Zou je er mij een kunnen sturen?
    speelnaam: lienepien10
     
    langeveentje vindt dit leuk.
  18. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Ik kan nog 5 DI versturen, stuur maar een berichtje en je krijgt er 1 :)
     
  19. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    :music:Hier het event toch gehaald, het was wel heel hard werken en een nachtdienst draaien:oops: maar het is gelukt:music::D.
    Ik wil iedereen die mij heeft geholpen met de di's heel hartelijk bedanken.:)
     
    maansteen8, joke.k en Ekeiram37 vinden dit leuk.
  20. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Nou jongens, ik ga voor deze keer ook meedoen met het grote bedelfestijn :oops:.
    sifaka2 zou nog wel wat DI kunnen gebruiken...
    Op 1 of andere manier kan ik geen duifjes sturen. Geen idee waarom. Doet 't niet.

    Dus Ekeiram, popje 4, boerinkatrien; heel graag als het kan en zet er meteen bij of je graag geleisuiker, gereedschap of iets anders wil.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.