Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Hier het event net afgerond. Dacht ook ff dat ik het niet zou halen maar gelukkig is het wel gelukt. succes iedereen die nog bezig is en wie het event gehaald hebben gefeliciteerd.
     
  2. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels heb ik 88 van de 125 drop items, dat betekent dat ik er nog maar 37 nodig heb.
    Nu net de velden vol gezet met rozen, op baha de hibiscus (mijn hoogste ep gewas)
    Als het gaat zoals normaal, dan zou ik morgenvroeg die 37 drops moeten hebben.
    Dan kan ik fase 8 inleveren, hoera ( misschien wat erg optimistisch ) xDxD
     
  3. pseudokip

    pseudokip Forumleerling

    Als er nog iemand een drop item kan missen, ik hou me aanbevolen. Ik heb er nog 108 nodig :wuerg:pffff ik weet niet of dat dit nog gaat lukken
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    is onderweg ;)
     
  5. meis42

    meis42 Forumbeginner

    Ik kom ook bedelen om DI met de gewassen red ik het wel maar ik blijf echt hangen op de dropitems.
    groetjes Meis42

    Ik trek deze oproep in. Door een stomme fout van mezelf (waqje vergeten) haal ik de gewassen ook niet meer. Jammer maar helaas. In ieder geval bedankt voor het sturen. Iedereen verder veel succes.
    Meis42
     
    Laatste bewerkt: 1 November 2014
  6. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Gisteren avond het event mogen afsluiten. Direct te bomen en de stallen er op. Wat kreeg ik: cacoaboom XL en een mangoboom XL. Niet heel bijzonder maar een mangoboom is altijd goed gezien je die nodig hebt voor voer.

    De stallen: geit oranja, guano geel, hamster of marmot (dat weet ik niet meer zeker). Op zich prima stallen, maar ook niet heel bijzonder.

    Uit een gewone draai van de molen kreeg ik laatst een perzikboom XL, hier was ik heeel erg blij mee, tot ik er net achterkwam dat het alleen een XL boom is en de basis er niet bij zit :oops: Daar kan ik helaas niet zoveel mee :cry:
    Partydraai: een kleurenmengerij, die direct op mijn landje gezet want die dingen heb je overal voor nodig :)

    Iedereen die nog even moet; succes
     
    Laatste bewerkt: 1 November 2014
  7. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Ben bijna klaar. :D Was een moeilijke start door mijn tentamens maar heb een goed plan gemaakt om het toch te kunnen halen. Heb nu nog 1 veld kwartakkers staan met gloeizwammen die oogst ik morgenochtend en dan heb ik alle gewassen. Nog 15 drops nodig en die haal ik met gemak uit de gewassen heb 2 velden met veredelde rozen staan en op baha ben ik weer verder gegaan voor de questen. Ben blij dat het allemaal gelukt is. Iedereen verder ook nog veel succes!
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. meis42

    meis42 Forumbeginner

    Het kan erger hoor. Ik oogstte de eventgewassen op kwartakkers en vergat een waq in te zetten. Ja ik had ook haast.
    Maar dat is het spel.
    Groetjes Meis42
     
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb het event afgerond. Het was een lastige start mede omdat het laat begon.
    Drops had ik gelukkig genoeg.
    Iedereen die nog bezig is succes
     
  10. Sifaka

    Sifaka Regelmatige auteur

    Zo gewend dat een event nog tot dinsdag duurt . . .
    Later begonnen en gewassen bijna klaar.
    DI nog lang niet. Deze keer kon ik het wel eens niet gaan halen.
    Volgende keer beter.
     
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De drops vlogen om mijn oren vanochtend.;)
    Ik had gisteren rozen gezet en ik had 88 drops.
    Vanochtend na het oogsten 166, dus het was ruim voldoende om fase 8 te kunnen afsluiten.
    Dus .... ik heb het gehaald, hoera.xD
    Uit de baha stekjes : 1 kumquat xl (inmiddels 5) en 1 pistache (inmiddels 6)
     
  12. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als iemand nog DI nodig heeft, stuur maar even een duifje!
     
  13. mamiek

    mamiek Forumleerling

    heb al wel alle gewassen, maar denk dat ik het net niet ga redden met de DI
    wordt lastig, heb nog wat staan op de velden, maar net niet genoeg om dat te halen. Moet vanmiddag ook weg, wil het eerder af kunnen krijgen. Nog zo'n 30 DI nodig.
     
  14. jimmyhond

    jimmyhond Junior expert

    wie nog een DI wil hebben, stuurt maar een berichtje
     
  15. joy1978

    joy1978 Gelegenheidsauteur

    Alle Ectoplasma is binnen, nu de laatste gewassen nog. Het wordt nog lastig, maar misschien gaat het toch nog lukken.
     
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Stuur een berichtje aan:
    farmermikkie
    bassiefarmer
    robbiefarmer
    Dan stuur ik je 3 dropitems. Ik ben tot 11 uur online, en daarna niet meer.
    Dat geldt ook voor andere spelers die het nog wel kunnen halen met een beetje hulp van medeboeren.
     
  17. lienepien10

    lienepien10 Forumleerling

    wie zou mij kunnen helpen met de dropitems?
    speelnaam :lienepien10
     
  18. Snuitje

    Snuitje Forumleerling

    Ik zou nog graag wat dropitems kunnen gebruiken, wie helpt mij?
    elks1987 is mijn spelnaam :)
     
  19. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Kijk eens bij de berichtjes boven jullie. Er zijn spelers die dropitems willen toesturen, maar dan moet je wel even de moeite nemen om ze een berichtje te sturen.
     
  20. joke.k

    joke.k Doorzetter

     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.