Praatgroep Halloween 2014

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 23 Oktober 2014.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dank je wel erg aardig van je:)wil je nog een keer een banner dan vraag je het maar:)
     
  2. meis42

    meis42 Forumbeginner

    Ha Jokertje, bedankt voor de tip. Ik zit niet vaak op het forum. Dus ik snap het soms niet helemaal. Maar ik zal er rekening mee houden. Doe ik het nu wel goed? En moet ik dan mijn vorige berichtjes verwijderen?
    Groetjes Meis.
     
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik heb je er 2 gestuurd veel plezier er mee
    Ik vind het een leuk idee om het als griezelgewas weer terug te krijgen van mij dus een dikke JAxD:DxD
     
  4. joke.k

    joke.k Doorzetter

    hallo allemaal
    misschien een beetje te vroeg om nu al om dropitems te zeuren,maar ik loop hier mee een stuk achter ivm mijn terugkomst van de vakantie.
    hopelijk willen jullie me hierbij helpen.

    groetjes:joke.k ( spelersnaam)
     
  5. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hallo Farmers,
    Ik ben ook op vakantie geweest (met joke.k:)) en ik kom ook Di's tekort.
    Ik wil graag proberen om toch het event te halen maar de Di's willen niet lukken.
    Willen jullie mij ook helpen bv hartelijk dank.:)

    Groetjes bjorke-annika
     
  6. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier over 2 uurtjes fase 7 afsluiten, en dan wat lange gewassen erop voor de di en morgen dan zaaien en oogsten voor fase 8, Was verders goed te doen dit event.
     
  7. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Daisy stuur een IGM naar Cornelly52 en naar Sintra98 dan sturen wij jou Ectoplasma toe.
    Fijne avond nog[/QUOTE]

    Hallo Cornelly52 en Sintra98 het duifje is onderweg.
    Alvast heel erg bedankt.

    Stand vandaag: drop items 146 , gloeizwammen 4169, griezelgroeier 4045:D
    Ingeleverd fase 6. Nog te gaan, fase 7 en 8 , ik denk dat ik de gewassen wel ga halen voor zondagmiddag.
    Ik ben benieuwd of ik nog rozen kan zetten ivm de drop items.
    Iedereen die al klaar is : GEFELICITEERD.
     
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb nu nog 2 velden met gloeizwammen opstaan, en ik heb nog ongeveer 20 ecoplasma nodig. Morgenochtend wordt m'n bonenstaak gevuld!!:inlove:
     
    robbiefarmer en bjorke-annika vinden dit leuk.
  9. Lieve

    Lieve Halfgod

    als er geen volle maan gewassen zijn telt die gewoon af? en krijg je 5000EP alleen
    dan voor de volle maan gewassen juist voor oogsten aanzetten?
     
  10. jennie79

    jennie79 Forum freak

    hier het event af en laat de bonestaak maar even staan voor volle maan.
     
  11. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hallo Allemaal hier het event inmiddels afgerond. Uit de stekjes granaatappel9nu 16) en johannesbrood(nu 3).Uit de stallen 2 muizenhok(nu 7) en 1 eendenvijver oranje(nu 3) dus niets bijzonders op het johannesbrood na succes allemaal nog
     
  12. -Mijnboerderijtje-

    -Mijnboerderijtje- Actieve auteur

    drops al binnen voor de laatste twee fases, nu de gloeizwammen nog (moet er nog ruim 6000)
    Hopelijk halen we het !!
     
  13. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Als er geen VM is krijg je 1x in per 24 uur 5000 EP. En als er VM is heeft het daarnaast dus het effect dat je meer EP voor je VM gewassen krijgt. Dus zodra VM word aangekondigd is het verstandig het zo te plannen dat je deze rij gaat activeren vlak voordat je je VM gewassen kan oogsten.
     
    wima3102 vindt dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    JES, ik heb het event zojuist behaald. De stallen en de stekjes staan op het land. Morgen weet ik de uitslag. Maak nog even gebruik van mijn WAC en mijn lopende knechten. Morgen voor 11uur alles oogsten en dan zet ik nog 1 coupon in om alles weer om te bouwen. Super dat ik nu alweer klaar ben.

    Iedereen die nog even moet; succes
     
  15. penny1944

    penny1944 Actieve auteur

    Het event net afgerond.
    Morgen even de stallen opzetten ik ben benieuwd wat er uit gaat komen.
    Iedereen die nog even door moet, suc6 gewenst.
     
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

  17. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Wat is iedereen snel! Maar ik heb het ook erg druk gehad. Wel tussendoor gedaan en heb nu t/m fase 5 af. Dit weekend gelukkig niet zoveel, kan ik het hopelijk afmaken :)
    Gefeliciteerd aan een ieder die klaar is :D
     
  18. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ben daar altijd mee in de war. :wuerg:
    Je moet het dus aanzetten voordat je kan oogsten en het hoeft niet voordat je gaat zaaien. Klopt dat?

    Ik ben trouwens ook klaar met het event. Zelfs zonder bomen erop heb ik de di's ruim gehaald.
    Uit de stekjes kwam niets bijzonders, nu staan de stallen erop. Een egeltje en een haan a.u.b. BP!! xD
     
  19. buikie1512

    buikie1512 Forum-baron

    Als iets de tijd verkort dan voor het zaaien; voor meer opbrengst voor het oogsten
     
    Laatste bewerkt: 1 November 2014
    .babouska. vindt dit leuk.
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Uitslag van de stallen was nogal teleurstellend, maar goed de inventaris is een muizenhok, ooievaarsnest en een adelaarsnest rijker. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.