Praatgroep - Grotverkenning

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dorette58

Dorette58 Forummeester

De molen staat te draaien voor de laatste benodigde 7-uurs eventgewassen
    Ik heb habanero, chayote, hoya, lablab, ocotillo en waterhyacint vrijgespeeld.
    Heb helaas geen tikimaskers en zie ze ook niet op de markt staan.

2. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Die zijn inderdaad niet te koop. Maar ik heb er genoeg, zal er 1 sturen.

Dorette58 vindt dit leuk.
  3. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Oh jongens, ik heb op de 4 uurs grotverkenning geklikt.
    Niet weten wat me er te wachten stond.
    Ben hard bezig met de Zonneoog, maar wat krijg ik weinig Sikkel en hamers.
    Ben al dagen bezig en heb nu nog maar 238 stuks voor de 1080 voor de 6de opdracht.
    Hoe krijgen jullie dit voor elkaar ????

4. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

In de nacht een lange groente op de akker, met tikimasker, essentie der wijsheid en geneeszalf. En water en gewone mest.

5. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Hoe kom ik hier aan,
    tikimasker waar kan ik die vinden ??

Laatste bewerkt: 30 Januari 2021
  6. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

stuur maar ff een duifje

7. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

In de voorraadschuur , klik je op voorraad kamer . Daar staan je ambachtsproducten. Als je hem hebt staathij ergens achteraan .Als je hem niet hebt mag je me een duif sturen ,krijg je 1 van mij

8. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

Hier werk ik voor de drops op bahama met Chayote met Tikimasker 20% sneller ook zet ik geneeszalf 4% en essentie der wijsheid 6%
    sneller in natuurlijk met water en gewone mest klaar na7u34 ( in verleden goede dropping ) voor oost zal ik nog eens 10 wolkenrijen oogsten die grotere kans op grondstoffen leveren die zijn natuurlijk niet iedere keer klaar voor oogst ( nu staan ze klaar op wacht )
    kan om 20u32 oogsten laat resultaat weten

ook ik kan U een tikimasker geven laat iets weten

9. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

had er vanmorgen 32 uit 7 uurs. maakt dus heel weinig uit. ik denk als je de wolken rij wilt halen je er een hele hoop sm tegenaan moet gooien. en nog veel meer om t event te halen. heb nu 3648 7 uurs gewas en 483 di. zal benieuwen of ze de di opschroeven. afwachten of ik t haal. dat is dan een event in jaren dat niet lukt.

10. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier moet ik nu nog 2.929 catlipoca ( 7uurs gewas) en 643 di's voor de wolkenrij.

We kunnen nu al stellen dat ze bij BP dit keer een misrekening hebben gemaakt met de gevraagde hoeveelheid di's en eventgewas van maar 1 veld.

De beloningen na de wolkenrij zijn het voor mij echt niet waard om te gaan strooien met alle toeters en bellen. Als je als speler zou moeten kiezen tussen het kopen van SM om het event te halen kan je beter wachten tot de wonderkist(en) weer te koop komen dat is een stuk voordeliger :music:xD

Laatste bewerkt: 30 Januari 2021
    Dorette58, Huhmmie38 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  11. .Nietje.

.Nietje. Junior expert

Een duifje ?
    Wat bedoel je dar mee ??
    Ik speel zonder veel te vragen/chatten ;)

12. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Met een duifje sturen wordt bedoeld; Stuur maar even een berichtje vanuit het spel.

13. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Een duifje is een berichtje vanuit het postkantoor

14. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Ik had eindelijk is wat mooie geluksdraaien met oogstbonussen, dus had het gewas vrij snel compleet. Helaas zijn de DI flink beperkt inderdaad, typisch dat het zo loopt. Het zal ook wel geen toeval zijn dat we 3x een partyticket event hebben tijdens dit event. Maar het zal wel aan mij liggen. Met mazzel ga ik de wolkenrij halen, ga er zeker niet voor betalen. Voor de rest ploeter ik lekker door met mijn eigen doelen :music:

Ze kunnen het woord moeilijkheidsgraad beter veranderen in betaalbereidheid ;)

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. Aliyee94

Aliyee94 Doorzetter

Net hele plantage geoogst kwartveldjes (7u gewas) en maar 9 drops, ik kan beter stoppen met het event zo krijg je toch nooit genoeg drops om de wolkenrij te halen...

16. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Als je een duif / bericht stuurt kan ik het bericht een vinkje geven en je in de vriendenlijst zetten . Vanuit de vriendenlijst kun je cadeautjes geven zoals drops of ambachtsproducten . In dit geval willen Mikmak en ik je tikimasker sturen .

17. klakje

klakje Oudgediende

Ik dacht ik strooi wat met supermest, dan haal ik wel alles, maar helaas zie ik dat het onmogelijk te halen is vanwege de drops. Dus ik stop daarmee en ben blij als ik genoeg drops krijg voor de wolkenrij.

Dorette58 en vinc051 vinden dit leuk.
  18. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Grote broer had hier vanmiddag ook al gereageerd.
    o_Ok ik ga niet strooien met alle toeters en bellen .
    Die bewaar ik voor het carnavalsfeest eind deze maand.
    Dorps zullen wel voldoende komen voor de wolkenrij .
    Dan stop ik ermee en ga maar voorraden maken.

Huhmmie38 vindt dit leuk.
  19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik heb je een berichtje gestuurt en een tikimasker.....moet je af en toe in het postkantoor kijken want de postduif heeft zich verstopt..;)

20. Dorette58

Dorette58 Forummeester

ik heb een vraag over het tikimasker:
    Er staat bij: nog 06.00 uur. Hoe en wanneer kan ik het dan het best inzetten? Want een lang gewas duurt langer dan 6 uur, toch?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.