Praatgroep - Grotverkenning

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. joke.k

    joke.k Doorzetter

    goedenavond allemaal

    kunnen jullie mij misschien nog helpen aan DI dan heb ik nog hoop dat ik het kan halen -.-
     
    bjorke-annika en vinc051 vinden dit leuk.
  2. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Thnx heb het gered. Bij de stevia heb ik er rond de 100 binnen geharkt
     
  3. Gretha45

    Gretha45 Gelegenheidsauteur

    Helaas 160 di te kort, jammer dat je voor je gevoel best goed bezig bent maar op drop items het niet haalt.
    Maar weer kijken hoe komende events gaan.
     
  4. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Over 22 minuten de chayote oogsten, dan maar hopen op 75 drops. Zo niet dan heb ik net als vele anderen heel veel sm verspild. Eigen keuze, dat weet ik maar toch wel zuur. Hopelijk denkt BP nog na over hoe dit event verlopen is, met zoveel teleurgestelde spelers, als ik zo vrij mag zijn om voor een groep te spreken. Spelers die het gehaald hebben gefeliciteerd. Voor de anderen, wat sneu en jammer van jullie harde werk en al het andere dat jullie het gekost heeft. Ik moet serieus nadenken over de komende events. Het fokevent sowieso niet.

    EDIT met een overschot 3 toch gehaald
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2021
  5. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Gestreden tot het eind....200 dropjes tekort
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  6. mmans

    mmans Forum-hertog

    Hier gestreden tot het einde, 37 drops tekort. Omdat ik bij een vorig event twee TG-bomen heb gescoord (half jaartje geleden) toch maar 85 TG erin gestopt. Anders ook alle SM voor niets gestrooid (en de rest).
    Is echt de eerste keer, dat ik een event moet afkopen. En dan heb ik het over de wolkenrij!! Niet tot het einde, niet de extra 20 voor seizoenspunten. Echt waardeloos dit.
     
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Wat vervelend voor zoveel spelers die het niet gehaald hebben. Hier maar 1 rondje met SM gedraaid en de wolkenrij wel gehaald.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Op twee minuutjes niet gehaald.......
    Te weinig drops!!!!!
     
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Hier ook niet gehaald maar had er ook totaal geen zin meer in om er ook maar iets meer voor te doen. Kwam nog zo'n 100 drops tekort. 6 Howies op het veld hielp niets. Dus als de komende events ook zo gaan verlopen doe ik niet meer mee en ik vind het niet erg om er eens wat supermest tegenaan te gooien maar het moet wel leuk blijven.
     
  10. domburg

    domburg Junior expert

    Ik heb de wolkenrij gehaald, de laatste di gekocht. Iedereen nog bedankt voor het sturen,
     
    -matthias1952-, hendrika73 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.