Praatgroep - Grotverkenning

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    Ik ben ook al bezig voor de DI gaat me niet lukken teller staat op 775
     
  2. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Ben niet zo'n berichtplaatser maar nu toch wel even over dit event. Nog meer dan 100 drops te gaan, dat lukt ws wel, maar alleen met veel gebruik van sm. De aangeven moeilijkheidsgraad van dit event had BP beter weg kunnen laten. Dit is absoluut niet gemiddeld. Aan het 2e deel kom ik niet eens toe. Uitermate spijtig deze gang van zaken. Een slecht werkend spel, waarbij je regelmatig veel geduld moet hebben, dat al geruime tijd zo is. En nu een droprate die werkelijk nergens over gaat. Was het nu een zeer bijzondere en zelfzame wolkenrij geweest had ik me er iets bij voor kunnen stellen, helaas. Slecht ingeschatte zaak van BP.
    Ik hoop dat dit geen regelmaat wordt.
     
    molen55, farmermikkie en astrid1960 vinden dit leuk.
  3. astrid1960

    astrid1960 Forum-analist

    De lol om aan een event te beginnen gaat er zo wel van af.
     
    farmervrouwtje en kabouterboer666 vinden dit leuk.
  4. boerenkees65

    boerenkees65 Forumbeginner

    Ik heb er al een berg supermest tegenaan gegooid, maar ga het vereiste aantal DI's ook niet halen voor de wolkenrij.
    Een heel veld Lablab levert tussen de 100 en 150 DI's op. Te weinig om op tijd aan de 1080 te komen.
    Achteraf bezien ben ik te lang bezig geweest om de absurd hoge aantallen eventgewassen te verbouwen. Die eventgewassen leverden nauwelijks DI's op. Klaarblijkelijk is dit event bedoeld om zoveel mogelijk supermest en eventmandjes te verkopen.
    Ik kijk nog even kritisch naar de nieuwe events die morgen gaan starten. Als die ook alleen ontworpen zijn om de kassa van BP te spekken dan voeg ik me bij mijn buren die al in januari gestopt zijn.
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kan helaas bij het verschijnen van de faq wel het aantal gevraagde dropitems zien, maar niet de droprate. En die varieert per event.
    Dus met alleen een faq weet je nog niet veel.
     
    astrid1960 vindt dit leuk.
  6. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Helemaal mee eens.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    in plaats van duivelsklauw kan je beter zoete aardappel, yams of paprika zaaien met een tiki masker + ambachtsproducten
    die duren korter :)
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nog 28 di........:sleepy:
     
  9. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog 53 di's:sleepy:
     
  10. milansfarm

    milansfarm Gelegenheidsauteur

    Helaas niet te doen de DI kwamen echt niet 31 van de 1080 nog
    Jammer :oops: had van meer velden DI gemoeten
    Gr en s6 verder
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Het event duurt nog tot 22.00 uur vanavond.
    GROTE velden .
    Geneeszalf en dat essentie der wijsheid en tikmasker. Stollen en witte onschuld " eten" Lab Lab erop en water mest en supermest geeft in ruim 2.30 uur DI per veld.
    KWART VELDJES geeft het ruim 100 DI
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2021
  12. klakje

    klakje Oudgediende

    gehaald. 2 drops over. Alleen de wolkenrij.
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  13. annet-1985

    annet-1985 Gelegenheidsauteur

    help help help wie kan me nog een di sturen moet er nog 58
     
  14. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    had te laat door dat de di maar zo traag gaan, onmogelijk event :-/
     
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik baal behoorlijk.
    ik kom 85 di te kort.
    Kan niet meer langste gewas plaatsen vanwege de duur van het gewas.
    Dit event heeft me bakken supermest gekost en nog niet gehaald.
    Als het mogelijk was geweest om via een telefoon in te loggen dan was het geen punt geweest.
    Of 1 of 2 dagen extra was ook genoeg geweest.
    Erg jammer dit.

    mvg john-j
     
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    De wolkenrij binnen ,ik heb net het veld met lablab geoogst en ik kreeg 76 di's dus dat is genoeg.:)
    Voor de boertjes die nog druk bezig zijn voor de wolkenrij heel veel succes, nog 5 uur te gaan wie weet lukt het.
     
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    Yesss....wolkenrij binnen.......:music:....met dank voor de hulp van medeboertjes......:inlove:

    was echt niet leuk om te doen
     
  18. di45

    di45 Forumleerling

    o_Ok ik ga het niet halen, DI willen echt niet vallen. Moet er nu nog 150 dat gaat echt niet meer lukken. De lol gaat er zo wel vanaf. Ik denk dat ik de komende events maar eens over ga slaan en kijk of ik e.e.a. op de markt verkopen kan.
     
  19. Tommick

    Tommick Gelegenheidsauteur

    Mijn stevia duurt tot 20.30 uur moet nog 65 DI, zie de bui al hangen.:( DI is deze keer echt belachelijk, had er tijdens het event niet zo naar gekeken. Ben al 2 dagen klaar met eventgewas en moest toen nog 400 DI-.-
     
    Laatste bewerkt: 2 Februari 2021
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou, ik kom net terug van mijn werk, lablab geoogst, kom ik nog steeds 36 dropjes tekort :wuerg:

    Dus nu staat er weer lablab op (op grote velden), met water, mest, supermest, witte onschuld, stollen, tikimasker, essentie der wijsheid en geneeszalf. Het is me wat allemaal, zo'n event xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.