Praatgroep - Grotverkenning

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 Januari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Gelukt wolk is binnen, had zaterdag 4u. gewas al binnen. Maar de drops wilden niet makkelijk komen. Vanmorgen gelukkig de wolk binnen kunnen halen. Had wel kaarten gespaard voor het 7u. gewas maar dit laat ik nu maar zitten.

janniekwak vindt dit leuk.
  2. klaas1941

klaas1941 Gelegenheidsauteur

waarom zijn die di zo weinig dat is haast niet te doen hoe dan ook dit had bp wel beter anders in moeten delen

3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Het valt me ineens op dat de laatste events tot 22.00 uur lopen op de laatste dag... is dat een blijvende verandering?
    Ik moet zeggen, dat ik dat wel prettig vind...:music:

4. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

Ik had het FAQ niet echt goed gelezen en daardoor verkeerde taktiek toegepast waardoor ik nu nog 1000 eventplanten moet
    (wat denk ik wel lukt) en nog ongeveer 280 DI. dit gaat denk ik niet meer lukken maar ik ga voor de seizoenspunten dus nog even
    druk met het eventplantje van 7 uur.

5. demi2u

demi2u Gelegenheidsauteur

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Gaat hem voor mij waarschijnlijk niet worden, moet nu nog 143 DI. Kreeg bijna niets met Lablab, maar 35 DI. Gooi er van alles overheen dat het snel gaat. Had hier gelezen over Tiki-masker, essentie der wijsheid en geneeszalf, dus alles toegepast en dat terwijl ik 's nachts al lange gewassen zette. Snap dus maar niet waarom ik zo weinig DI krijg. Heb kleine kwartveldjes liggen of moet ik nu juist grote leggen?? Hebben jullie enig idee hoe ik die 143 DI nog binnen krijg voor vanavond 22.00 uur??

O nog een vraag. Hoe kun je schatkaarten sparen. Heb van alles geprobeerd maar snap het dus echt niet hoe dat kan. Ben waarschijnlijk te blond:p

Laatst bewerkt door moderator: 2 Februari 2021
  6. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Kleine veldjes leggen is het beste .
    Kijk eens bij de schuur hoeveel drops je hebt en ga dan oogsten.
    Er is duidelijk verschil tussen de opgave op je oogstscherm em de werkelijkheid.
    Dus ook nu alle tactieken nog mails toepassen en zonodig ook Supermest gebruiken met stol en witte onschuld.
    Dan is de groente LAB Lab in ruim 2 uur klaar daar uit kreeg ik zonder wolkenrijen 100 DI

7. swesie

swesie Gevorderde

ik ben blij dat ik de wolkenrij haal,er wordt wel erg veel sikkels en hamers gevraagd

8. Lieve

Lieve Halfgod

Normaal zet je die achter een andere voer in afwachting, wel opletten dat je op tijd terug bent om te annuleren

9. demi2u

Nou dan doe ik het dus fout, het werd zo moeilijk uitgelegd. Ik zette hem aan en meteen uit. Is maar 5 seconden dat je hebt. Maar probeer het nog een keer, dan weet ik voor de volgende keer hoe en wat. Thanks Lieve

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Nog ca. 100 drops te gaan. Nu Chayotte met alle toeters en bellen aangezet, dus over 2 uur zie ik hoever ik dan ben. Ik hoop dat dit ene rondje met SM op kwartjes genoeg is en dat ik dan het laatste beetje met gewone oogsten kan binnenhalen.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  11. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Had niet echt op eind dag gelet. Keek zonet bij tijdklokje hoe lang heb ik nog .... Zie ik tot mijn grote schrik nog maar 11 uur staan :cry:
    Hier haal ik de wolkenrij denk ik wel.
    Maar bij andere dus echt niet. Moet bij 1 nog 3700 gewas en veel Di. Bij die van mijn vader nog meer dan 500 Di gewas wel klaar (zodra ik deze kan oogsten) en dan die van mijn moeder ook nog veel gewas en Di te gaan.....
    ofwel ga de wolkenrij die zogenaamd wel te halen is niet halen. :cry:
    Had achteraf gezien beter voor 7 uur gewas kunnen gaan ????

O ja dit is het eerste event in jaren die ik niet ga halen!!!!

12. Maris2020

Maris2020 Forum-expert

Ik moet nog 294 dropjes. Nu heb ik 2 howies op het veld, 1 in de boom. Bekers in de boom. 's nachts lang gewas gedaan....Het is mij niet gegund blijkbaar.

13. mmans

mmans Forum-hertog

Hier ging het ook slecht met die lablab: vanochtend maar 23 DI!! Terwijl ik er gisteravond vanwege tijdsgebrek duivelsklauw op had gezet: 43 DI. Dus net nog een keer duivelsklauw met SM en water gedaan: duurt 1.36 en 31 DI gekregen. Beduidend minder dan gisteravond, maar beduidend meer dan de lablab! Dus ik ga daar nog een paar rondjes van doen. Hier nu 847 van de eerste 1080 DI binnen. Op dit tempo gaat het me lukken om de wolkenrij binnen te halen. Daarna maar kijken of ik nog een rondje gewassen zet. Misschien alleen om de exedra-stal nog binnen te halen.

14. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

Heb het ook niet gehaald, zelfs niet met supermest en lang gewas.

15. bibi9999999

bibi9999999 Teller

ik had van mijn lablab vaak over de 100.... deze keer ixora net geoogst 171 Di Dus de wolkenrij hier binnen Maar ja vervolgens maak ik in de molen met de 45 gespaarde kaarten het verkeerde gewas (goed bezig :cry:)

-matthias1952- vindt dit leuk.
  16. thea1963

thea1963 Forum freak

Vanwege de lage droprate had je achteraf gezien inderdaad beter kunnen beginnen met het 7 uurs gewas dan had je wat meer tijd gehad voor de overige di's (Voor het 7 uurs gewas had je 11 oogsten nodig voor de wolkenrij en met het 4 uurs gewas 20 oogsten)

Hier heb ik zojuist de di's binnengeharkt voor de wolkenrij en maar gestopt , voor die exedra stal heb je 1.000 eventgewas nodig :oops:

BP doet nog steeds waar het zo goed in is... zwijgen -.- :wuerg:

17. demi2u

Had nu van lablab 93 DI, Alle toeters en bellen aangezet en supermest eroverheen gegooid.
    Vannacht maar 35 DI ook met lablab en ook alles aangezet behalve supermet. Dus het verschil is wel heel groot. Nu moet ik nog 50DI, dus denk dat ik het wel haal. pfffff

18. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Het eerste deel is al een uitdaging Vinc;), ik zit nog te wachten op de laatste 30 drops voor de wolkenrij.8)
    Het hele event halen is dus sowieso een utopiexD

19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier nog 33 di voor de wolkenrij.....:p

kakelot69 en Arvonvan vinden dit leuk.
  20. mmans

mmans Forum-hertog

Nu net slechts 20 DI bij Duivelsklauw, teller staat op 867. Dus dan wordt het toch weer krap :( Jakkie, wat een event.....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.