Praatgroep Groot eetfestijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    moet nog 5 erlenmeyers, nog 10.000 zoutvaatjes en nog 5000 garde-lelies. Hoop dat het nog goed komt. Di zal het probleem niet, maar de eventgewassen.....
     
  2. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik moet nog 8000 zoutvaatjes en 4.500 garde lelie in 39 uur. Gaat wel lukken in 39 uur.:music:
    Die andere quest is netjes afgerond binnen de tijd.
    Eventjes werken aan griezelquests, daar heb ik nog heel veel van open.

    Hard aan werk voor de middernachteik ook nog.
     
  3. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier ook nog 8000 zoutvaatjes en 4500 gardes. Wordt hem waarschijnlijk net wel of net niet:oops::p
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gisterenavond event afgesloten, dankzij oogstbonus. Met raddraaien heb ik vaker geluk dan met mysterie stallen of stekjes. :)
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    gisteravond ook eetfestijn afgerond was wel weer genoeg lekkers.
    Toen de stallen erop en vanmorgen dat neongeval dus 1 extra beessie per stal vandaag.
     
  6. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    Goede avond alle maal . Ik denk dat ik het net niet ga halen :( :( . Ik heb morgen ook nog 1 drukke dag . Grtjes carine
     
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nou ik ga mijn best doen en omdat ik er niet van hou om iets net niet te halen, vooral niet als ik er wel voor ga ben ik nu aan het strooien met SM en suzi. Die garde-lelie ga ik wel halen, maar die zout dingen is de vraag nog maar. Ik moet die van 8.000stuks nog. Heb er nu 1.200 in de schuur staan en kan over 3 kwartier oogsten. Dan morgenvroeg nog en morgenmiddag moet ik maar de wekker zetten (op werk). Gezien ik een half veld met bomen heb staan kost het mij meer oogsten om alles binnen te halen. Gezien ik genoeg suzi heb, heb ik die al ingezet, maar door de drukte op werk vandaag weer een oogst minder. Dat scheelt heel veel.
    Het zal er dus om gaan spannen. Als ik het dan niet haal zal ik wel balen gezien ik dan SM en suzi heb ingezet...

    Erg jammer, maar ik ga het echt niet redden. Moet op baha nog 4 keer oogsten met suzi. Gezien ik nu ga slapen, kan ik nog 2 keer oogsten. Met een beetje geluk lukt 3 keer nog maar dat is echt de max. Deze staak word hem niet. De volgende keer weer goed overwegen of ik mee ga doen of niet. Had mij in dit geval vele knechten gescheeld. De WAC had ik wel gebruikt omdat het volle maan is, maar de suzi en SM niet.
     
    Laatste bewerkt: 7 Oktober 2019
  8. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Moet nog 2000 gardes en 5400 zoutpotjes. Zie helaas niet in hoe ik dit nog kan halen, wel jammer dit keer:cry:
     
  9. Roos

    Roos Forum-hertog

    Heel hard aan het boerenrad draaien. En dan misschien nog een keer draaien.
     
  10. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Helaas hier ook niet haalbaar,moet nog veel te veel zoutpotjes.:sleepy:
     
    Laatste bewerkt: 8 Oktober 2019
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb dit keer wel alle events kunnen behalen... was afgelopen week lekker vrij en buiten was het te nat om wat te doenxD
    Dus lekker kunnen farmen:inlove: Deze week zien we wel weer hoe het gaat, want er moet weer gewerkt worden:music:
     
  12. boermars

    boermars Forum-hertog

    En op de valreep weer gered, pfff.
    Volgende event sla ik over, als je die aantallen ziet, wow.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier ook niet gered moest ook nog teveel zoutvaatjes ,het lukt me nog steeds niet om iets af te krijgen .ik heb overal de items van maar geen wolkenrijen ....word er een beetje moedeloos van ...:sleepy:
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beter zo dan andersom. Als je van die lelijke grijze staken hebt word je er ook niet gelukkig van ;). Voordeel dat hier nog een aantal itmes op het volle maans veld gezet kunnen worden. De rest blijft bij mij in de schuur, waar meer sieritems staan omdat ik er gewoon geen plek meer voor heb.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    succes met de volgende events.
     
    boemer49 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.