Praatgroep Groot eetfestijn

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 1 Oktober 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Zover was ik ook. ;)
     
  2. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik vind dit heel goed, alleen krijg ik heel weinig drops uit m'n griezelbomen. dus, zoveel mogelijk kwartjes gezet
    er werd gemeld dat de drops "hoger" werden afgesteld, daar merk ik eigenlijk niets van. zit nog heel laag in de drops.
    succes iedereen.
    uit m'n bomen krijg ik heel weinig drops, heb al veel verplaats naar het paddenstoelen veld wie heeft er een hint om meer drops te krijgen
     
    Laatste bewerkt: 3 Oktober 2019
    boerinnetje70 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe zo'n beetje hetzelfde als jij, de bomen en stallen op het paddenstoelenwoud en het vollemaanveld vol met kwartjes gewas. En ik heb griezelwild aan staan, zodat de gewassen sneller klaar zijn. Tot nu toe heb ik 458 dropjes bij elkaar weten te harken, dus eigenlijk gaat het best lekker.
     
  4. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik moet nog voor het laatste bord de drops hebben.Nog 273 ongeveer. Ik heb wel het idee dat ze goed vallen. Uit het 8 uurs gewas vanmorgen 76 di
     
    carinakiki vindt dit leuk.
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Ik sla dit event over. Heb het tegenwoordig druk met real life. Vakantie,werken,allerlei andere afspraken. Ik kan het allemaal niet meer bijhouden op mijn boerderijtje met de events van tegenwoordig. Het kost alleen al een dagtaak om te snappen hoe, wat en waar de events gespeeld worden, dan ook nog eens al die supervele drops die maar niet willen vallen. Strakke tijdschema's omdat je anders de wolkenrijen niet haalt. Ik ben het op dit moment behoorlijk zat allemaal dus ik ga het eens een tijdje rustig aan doen op mijn boerderij en sla eens een paar events over. Hopelijk komt de zin en animo dan terug.
     
    boermars, boemer49, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  6. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Goede middag Tinneke en al andere die hier nog komen :) .
    Ik heb gistere 1 Laugenbr"otchen gemaakt , mare ik kan hem niet inleveren :( ;
    Weet iemand hoe dat komt ?
    Veel succes allemaal ;) ; ) . Grtjes carine

    Dat = wel snel hé , ik moet zonder knechten werken . Want mijn NIEUWE VISA KAART . Word NIET aanvaard voor dit spel :) :) . Support kent mijn probleem , maar kan er niks aan doen . :):) .
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Oktober 2019
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je pas inleveren als je de aangrenzende bordjes klaar hebt.

    Dubbelposten is niet toegestaan . Als je nog wat wil toevoegen aan je post kan je 'bewerk' gebruiken. Die staat onderaan je bericht en je komt dan weer in je scherm.
     
  8. carinakiki

    carinakiki Forum-commissaris

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    Ja , ik doe men best hoor :) :) . Mare zal het event NIET kunnen halen denk ik ; :( :( . Ik speel op halve velden . Is nog manueel te doen , kwart velden op vm .

    Oeps dubbel post niet gezien :(:( . Zijn er nog mensen , die dat brood NIET KUNNEN INLEVEREN ?
    Grtjes carine

    A, pas erna inleveren !!! sorry voor de dubbel post :( . Even niet gezien ene Enk bedankt voor de uitleg hé . Grtjes carine
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Oktober 2019
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Wat een geschreeuw hier.
     
    -doppie- en harm-jan70 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Alvast een fijn weekend allemaal.

    Voor de buurtjes: schaapje doet even niet mee met dit event en afgelopen dagen geen cadeautje gestuurd.
    Schaapje werd geheel onverwacht maandag naar het ziekenhuis gebracht en ben vandaag weer thuis gekomen.
    Ik ben nu eventjes online en stuur de drops maar naar iemand die ze nodig heeft.

    Iedereen veel succes!
     
    boermars, Dahlia76, vinc051 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Oei :eek:...Veel beterschap toegewenst schaapje ...0ok namens mijn Mama Hofje ...:)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Beterschap schaapje
     
  13. harm-jan70

    harm-jan70 Levende forumlegende


    En HJ xD
     
    -RozeMarijntje- vindt dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Beterschap Schaapje.
     
  15. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    :oops: Sorry was even afgeleid :inlove: ....
    Tante schaapje ook namens mijn man HJ heel veel beterschap :)
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    beterschap schaapje knuf
     
  17. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Van harte beterschap Schaapje
     
  18. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris



    van harte beterschap Schaapje
     
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Beterschap schaapje! Neem je tijd, ik lees nog graag lang jouw grappige commentaren
     
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    ;)
    Heel veel beterschap Schaapje hopelijk komt alles goed;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.