Praatgroep - Groentestad

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Hier ook reeds af hoor ! Er is op een paar uitzonderingen na, geen enkel fokdier te koop op mijn markt.......:wuerg:
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het item binnen. Jippie gelukt. :music: Ik ben blij en super tevreden.
    Item staat op het land. :inlove:
    Ik stop nu want ik heb alle fokdieren niet en ook te weinig gewone dieren. :wuerg:
     
    Borkie, kakelot69, vinc051 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook klaar. De harige schorpioen leverde geen enkel probleem op: daarvan fokte ik er zelfs twee. De bevi graf maakte het nog even spannend, want die fok sloeg over xD , maar dat is uiteindelijk ook goed gekomen. Verder heb ik dankzij dit event de kalkoenenfokquest kunnen afronden en een zeurgeit gefokt, dus daarvan hoef ik er nu ook nog maar eentje en het leverde allemaal ook weer 90 SV op :inlove:
     
    Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Hier ook klaar. Bij mij zijn de paardenfokquest en de bijenfokquest door dit event ook afgerondxDxD
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de wolkenrij ook binnen, heb alleen de laatste 3 opdrachten aan de rechterkant niet gedaan 8)
    (SV genoeg maar de beloningen staan niet in verhouding voor wat je er voor moet inleveren / fokken :music:)
     
    Laatste bewerkt: 23 November 2022
    Borkie vindt dit leuk.
  6. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Deze sla ik over. Gebeurd niet veel dat ik iets oversla. Geen sv genoeg en ook weinig tijd. Morgen een operatie en dan rust houden. Eventveld doe ik wel mee maar niet fanatiek.
     
    Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Net vlak voor einde babyboom het event helemaal afgerond. De schorpioen heeft heel wat fokken gekost, maar gelukkig niet overgeslagen. Wel nog een circuspanda kunnen fokken voor de Kastelen in het Zand. Nu nog maar 1 te gaan dan is het klaar.
    Nu nog even zonder babyboom 2 fokken gedaan om de spetterbij te krijgen voor het afronden van Soep en Vrienden. Die ligt dus nu in de kelder.
    Alles bij elkaar een produktieve fok geweest.
     
    LucieSchreurs, Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  8. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Ik hoop op babyboom van het weeekend, het is er van de week niet van gekomen
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    doe niet mee zoveel inleveren en fokken voor punten mij niet gezien
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  10. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    pff..had eindelijk 4 blauwe dus goed voor 1 harige schorpioen....SLAAT IE OVER.....:cry:..nu krijg ik de wolkenrij niet meer vol
     
    Laatste bewerkt: 26 November 2022
  11. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    komt er nog een BabyBoom? Ik heb de eerste gemist ..
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Is nu nog bezig
     
    Borkie en Kabouter_1 vinden dit leuk.
  13. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    ohh bedankt.. ik had dus deze ook niet gezien!
     
    Borkie en venus261256 vinden dit leuk.
  14. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    En dan is fijne kortingsdag ook nog eens ontsnapt dus fokken kost momenteel maar 1 sv per keer :)
     
    Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. keukendeur64

    keukendeur64 Forum prof

    IK heb net hetzelfde... je doet zo je best om zeer veel te fokken en dan slaan ze eentje over... ben echt boos...
     
    LucieSchreurs en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.