Praatgroep - Groentestad

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 November 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Bespreek hier dit event, om 1 vraag vast te beantwoorden: we fokken nog steeds met dieren niet met groentes 8)
     
    knoepertje, schaapje52, Huhmmie38 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gaan we met groenten fokken?

    xD
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. Mister.J

    Mister.J Gevorderde

    Goedemorgen ik zie in op dracht rechts bij 5- 35 libelle staan klopt dat want het is geen fokdier .en heb het ook niet op voorraad.
     
    Laatste bewerkt: 22 November 2022
    Borkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gaan we 5 harige schorpioenen inleveren?:mad: 8)
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ikke niet in ieder geval, dan maar geen wolkenrij xD
     
    Wulkje12!, Borkie en Butsmuts vinden dit leuk.
  6. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier ga ik eens over nadenken. Best veel wat we mogen leveren :p
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik mopper niet snel, maar wat hier gevraagd wordt is echt van de zotte. Fokdieren van de 5e en 6e categorie, en dan ook nog eens ruim 800 SV. Ik hou mijn SV mooi in mijn zak, volgende maand beter.
     
  8. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Pfff....
    De fokeventen vind ik de leukste om te doen. Maar deze is wel superpittig....
    Ik zal best iets gaan fokken, maar of ik voor deze beloningen ga?
    Eerst maar eens een nachtje over slapen.
     
    Butsmuts, -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Vind het maar waardeloze beloningen voor wat er ingeleverd moet worden.
    Denk dat ik het zelfde als kakelot doe en supervoer lekker laat staan.
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En er zitten zelfs geen schorpioenen in de kist vol snuggere dieren die je uit de wolkenrij krijgt:cry:

    1 + 1 = -2:( in dit geval... niet de moeite waard, dus. Ik ga tijd steken in voorraadjes opbouwen:music:
     
    knoepertje, Butsmuts en -matthias1952- vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Nou die heb ik niet eens, nou ik sla wel een rondje over volgende keer beter.
     
    Laatste bewerkt: 22 November 2022
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Pff, dit wordt inderdaad een pittige. Laat ik nou net mijn fokstallen vantevoren vol gezet hebben met o.a. schorpioenen, dus kan eerst kijken of er een beetje redelijke overslag is, maar voorlopig heb ik 0 harige schorpioenen en 0 gothicvlinders. Voor beide moet ik flink doorfokken voordat ik er ben. De rest is op voorraad of met een redelijk aantal fokken aan te vullen, maar het wordt echt afhankelijk van hoe die eerste lading schorpioenen eruit ziet voor ik beslis wat ik ga doen.
    Met ruim 6000 SV heb ik echt wel genoeg, maar ik vind het tegenwoordig niet zo leuk dat de te halen wolkenrijen vooral om (T)EP gaan. Voor mij gaat het spel niet alleen om het zo snel mogelijk levelen. Wolkenrijen die versnellen of andere voordelen bieden zijn ook wel weer eens leuk.
     
    LucieSchreurs, knoepertje, Butsmuts en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Vind ik ook te gek voor woorden o_O niet te doen......heb wel 20.000 sv op voorraad maar niet zo veel dieren......3000 scorpioen...
     
  14. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dat gaat "m hier dus ook niet worden.:sleepy:
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Goed bezig BP-.- ... heel fijn en heul leuk, om dan ook nog de fok-events bijna onmogelijk te gaan maken...-.-

    Hoe krijgen wij zoveel mogelijk boeren en boerinnen weg van het spel. En komen er zo min mogelijk nieuwe weer bij :music:

    in 1 woord tis echt niet een gemiddeld event ... Tis een BEL-ACHELIJK event:wuerg:
     
    knoepertje, Butsmuts, Selvi51 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    Het is BP's bedoeling dat je 3 harige schorpioenen koopt voor een 10tje en liefst ook nog het pakket van 20 euro. Vandaar de hoge aantallen. Maar je kunt gewoon alleen de vogels fokken. Dan krijg je de wolkenrij: klaar. De vogels zijn het gemakkelijkst. De rest is denk ik vooral aantrekkelijk voor spelers die alle fokquests al af hebben en voldoende fokdieren op voorraad. Of voor mensen die geld te veel hebben ;)
     
  17. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Dan heb je wel een lege wolkenrij, de items zitten in de andere ...
     
    Borkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. -freedom5555-

    -freedom5555- Keizer van het forum

    Ik ga dus wel meedoen.......je moet ergens voor fokken hé..... ;) de questen kunnen wachten, ik haal enkel de TG eruit te halen, of lees : probeer.......:)

    Na eens goed gekeken te hebben heb ik reeds 11 waakganzen......14 ridderpaarden....10 gothic vlinders....
     
    vinc05, Huhmmie38, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben nog heel hard aan het denken. krijg er zelfs koppijn van.
    succes iedereen.
     
    Butsmuts, vinc05 en Borkie vinden dit leuk.
  20. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.