Praatgroep Groentefeest

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 4 September 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Nog 4 shirts te gaan. Eventgewas is binnen nu de drops nog.
     
    Katinka1700, pino460, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Momenteel heb ik 19 shirtjes ingeleverd . Nog maar 1 shirtje en dan is het event weer klaar en kan ik de boerderij ombouwen voor normale dingen en bepaalde produkten weer op pijl brengen ,En de Gereedschapsboom staat op het land te pronken .:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 7 September 2018
    bepsels, boermars, Katinka1700 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het gewas is klaar nog 200 drops en hij is af
     
    boermars, Katinka1700, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Op de helft...
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Een oogst minder gedaan, omdat ik onverwachts weg moest vanmiddag... nog 8 t-shirts te gaan:music:
    Tweede sieritem is binnen en er zat een haai in de kist met waterdieren:p Kan vanavond nog een keertje oogsten en waarschijnlijk nog twee shirts draaien...;)
     
    Katinka1700 vindt dit leuk.
  6. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik moet nog 8 shirtjes, had iets minder kunnen zijn, maar mijn di's lopen wat achter. Vannacht maar wat langs opzetten ;)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Nog 4 shirts :D, 2 zitten in de molen en morgen nog 1500 gewassen en 200 drops, prima te doen dit event.:)
     
    -matthias1952- en Borkie vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    het is zeker prima te doen, voor mij mogen er meer zo'n events komen. lekker relaxed spelen en nog wat tijd voor gewone dingen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hier gaat het ook lekker nog 6 shirts
     
    Borkie vindt dit leuk.
  10. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier klaar, wolkenrij is geactiveerd en de gereedschapsboom staat op het land. Was een fijn event. Farm is weer ingericht.
     
    Borkie, jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier op de helft, binnen de helft van de tijd, moet dus goed komen.
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 9 x gespeeld dus nog nog 11 x.....:sleepy:....maarrrr..nog steeds vakantie dus das veel leuker....:p
     
    -Coco1968-, Borkie, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    zit nu net op de helft, heb een veld met werkplaatsen gestald. Vraag me niet waarom....en 2 velden met lang gewas..
    De DI lijkt wat aan lage kant. nog 389 in de voorraadkast.
    Denk wel dat het gaat lukken.
    Geen drukke agenda dit weekend.
    Het event is makkelijk qua werkwijze, alleen maar zaaien, oogsten en inleveren.

    edit
    draai in de blauwe molendraai 2 x oogstbonus, krijg op kwartveld 7 gewas, hehe
    :p
     
    Laatste bewerkt: 8 September 2018
    BoerAnnelies, Borkie, jolanda13 en 3 anderen vinden dit leuk.
  14. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    En we gaan rustig door...;) nog 3 shirts te gaan. Over drie uurtjes weer oogsten en dan kan ik waarschijnlijk net geen 3 draaien, dus daarna nog 1 veld met eventgewas voor het laatste shirt.:p Kan ik verder dit weekend nog wat stallen opzetten om extra voorraad te krijgen voor het komende fokevent:music:
     
    leni1955 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier precies hetzelfde, net weer gezaaid en dus over 3,5uur kan ik oogsten. Heb even snel voor mijzelf zitten rekenen maar kom toch echt z'n 750 stuks te kort. Dus daarna nog 1 veld en dan is het event klaar.
    Dan gaat mijn farm ook weer terug op normale status, dus 1 veld met stallen en werkstallen, bomen op alle hoekjes en zeer lange gewassen op grote velden.

    Misschien heb ik er overheen gelezen maar is er al bekend welke fokdieren we de volgende keer krijgen?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik dacht zoogdier kikker en vogeltjes
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. Promeush

    Promeush Forumbeginner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik "bewerk" om iets toe te voegen of te veranderen
    Het aantal grassen kan ik wel halen. Maar er komen maar weinig drops .
    Daardoor zou ik het wellicht toch niet kunnen halen. Dat is wel waardeloos.
    Ik wil geen naald en draad kopen, veel te duur.

    Heb jij dan wel alle drops?
     
    Laatst bewerkt door moderator: 8 September 2018
    Borkie vindt dit leuk.
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Probeer eens om vanavond een lang gewas op te zetten dat veel meer EP geeft dan het eventgewas. Ik kreeg namelijk op een veld met kwartakkers anjers ongeveer 80 dropjes...:p
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier nog 4 shirts .Heb ook veel gewerkt de afgelopen dagen .De laatste oogst staat op de velden . Daarna weer ombouwen naar de normale boerderij Ik moet nog 165 drops om het event af te ronden . Dat gaat vandaag niet maar waarschijnlijk morgen wel lukken .Wel een makkie deze ronde :)
     
    boermars, Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    En klaar, farm weer omgebouwd met vooral kikkers en werkstallen met bijbehorende gewone voor de andere quests.
    Dinsdagnacht met vakantie en het fokevent kan wel even tussendoor met babyboom, zo klaar waarschijnlijk.
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.