Praatgroep Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

harriejose Forum freak

o_Ok hier de staak binnen.

2. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik heb vanavond de stallen en bomen opgezet, vermoedelijk te laat om ze vanavond nog te kunnen oogsten.
    Verder moet ik nog 7 glimzwammen om de pinquin aan te kunnen kleden. En daarna de spin dus nog.

-ymked55- en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Voor de spin heb je alleen maar drops nodig. Is wel goed te doen

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ja, dat heb ik gezien. Ik heb al 1600 gewassen over, alle stof klaar. En nog druk bezig met de griezelgewassen. Ik heb nu alleen de nieuwe griezelquesten nog in de coöperatie en vorder daar ook gestaag mee.
    Ondertussen lopen de drops van de gewone velden ook lekker door, maar ik heb nog niet helemaal genoeg. Net weer stallen en mammoetbomen opgezet.

-ymked55- en daisy17858 vinden dit leuk.
  5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik iets meer dan 1000 gewassen over. Hier ook nog druk met de griezel gewassen. Heb nog 1 oude griezelquest open staan. En nog 3 nieuwe. De 2de bijna klaar. Althans morgen wel klaar. Ik maak me om de drops ook niet echt druk. Die komen wel. We hebben nog even. En heb de staak ook al binnen. Bomen en stallen laat ik altijd staan

Nog 90 spinnenzijde. Heb er nu rozen opstaan voor de nacht.

Laatste bewerkt: 30 Oktober 2015
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het is vandaag volgens mij niet mijn dag. Vanmiddag even aan het rekenen gegaan en toen dacht ik dat ik voldoende gewassen zou hebben, dus ben ik andere gewassen gaan zaaien en oogsten. Nu wil ik in mijn molen de laatste 7 stoffen aan zetten, heb ik te kort o_O. Snel naar de FAQ gegaan, blijkt dat ik die 40 per stof heb aangehouden en niet die 90 vanmiddag :( Beetje jammer van mij zelf dat ik niet goed heb opgelet en gerekend dus. Maar ach... heb nu weer 1,5 veldje opstaan met eventgewassen, dus morgen heb ik ze allemaal wel binnen. Ondertussen lopen de DI gewoon door, want ik had toch niet genoeg voor de spin.
    Geen man overboord dus dat het een dagje later word ;)

-ymked55-, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Je bent niet de enige hoor! xD Ik zat vanavond uit te rekenen wat ik nog nodig had aan drops voor de lapjes. Zat ik te rekenen met 40 drops per lapje ipv 4 drops. Ik zat over de 1500 drops. xD Ik had het eerst ook nog niet door :wuerg:. Ik dacht, dit ga ik never nooit niet halen. :oops: Ik stopte dus wat in de molen en toen kwam ik erachter. -.-

8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Tijd dat we voor vandaag ons bedje op gaan zoeken en morgen weer fris en fruitig verder gaan kijken :)

-ymked55-, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

yep...truste buurtjes..:sleepy:

10. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Het event net afgerondxD was weer een leuke uitdaging en ieder die al klaar is gefeliciteerd en die nog bezig zijn veel succes.
    Stalletjes en bomen staan nog in de schuur zie later wel wat er uit komt

-ymked55- en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Op de vroege morgen een nectarineboom:) de stallen weet ik nog niet die staan nog in de schuur die gaan vanavond op het land.
    En dan maar hopen op een ijsvogel.:)

-ymked55-, daisy17858, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. truus1949

truus1949 Forum prof

de staak klaar nu nog de 85 laatste spin dan alles al weer af

-ymked55- en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ze hadden dit evement op moeilijk moeten zetten de drops willen maar niet komen zit daar echt op vast ..pfff heb de bekers vol griezelwild aan wac aan al weer wat stallen staan vannacht anjers er op gehad veel drops gekregen maar die drops van het griezel veld willen maar niet ben nog met de vos? de laaste bezig krijg ik nu af.. en dan nog de spin , gaat never niet lukken als ik maar de staak haal.. we zien wel ... zit er wel boven op hoor als er wat klaar is oogst ik meteen daar kan het ook niet aan liggen .....mischien toch supermest gebruiken op het griezelveld zie nog wel....stallen waren nix bomen staan nu stallen bij mij anders acc was 1 schildpad zo blij mee had ik nog niet de rest gewone en de stekjes staan daar nu ook op het land verder het zelfde verhaal als hier en net zo ver als hier en net zo weinig drops als hier pfff....

14. sinkieboy

sinkieboy Commandant van het forum

Ik kom 11 gloeizwammen tekort om de vos haar laatste kledingstuk te geven, de andere 3 zijn al volledig klaar voor halloween.
    Griezelig katoen heb ik netjes gedaan...30 stuks over.
    Dus in totaal heb ik nog 36 (11+25) gloeizwammen en 200 spinnenzijde nodig...gaat goed komen denk ik ;)

-ymked55-, daisy17858 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. schaapje52

Ik heb nu de vos, de wasbeer en de otter ingeleverd. Ben nu bezig voor de pinguin. De molen draait weer voor de lapjes stof. Nog een paar gewone drops erbij halen en dan kan ik deze ook inleveren.

Ik kreeg uit de verblijven 2x duiventil, een kalkoen geel en een rode kalkoen :inlove:.
    Ik kreeg uit de stekjes een Zeedruif XXL, Johannesbroodboom XXL, Carambola XXL, Mombine XXL, 2x advocado XXL, Paranoten xl en een Achacha :inlove:. De laatste had ik nog niet. Johannesbroodboom XXL had ik ook nog niet :inlove:.

-ymked55-, daisy17858, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

o_Ok hier alleen nog de spin aankleden. Het is het wachten op nog 14 Glimzwammen en nog de nodige Spinnenzijde. Maar die laatste maak ik me niet druk om die komen wel.

-ymked55-, daisy17858, Daxter1966 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

Ik ben ook met de laatste bezig en dan beginnen aan de spin. Gaat ons lukken hoor! We hebben nog 76 uur op de klok staan. Voor de spin maar 25 glimmmetjes nodig, dat is 5 per dag oogsten. Dat moet volgens mij lukken. Dan de gewone drops 260 over 3 dagen is ongeveer 90 per dag.

Succes nog! We gaan het halen. :inlove:

daisy17858, hendrika73, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ooo dat ga ik zeker wel halen op 1 veld nu hazelnoot staan ( alle akkers staan wel vol hoor met minder lang gewassen)en vannacht weer anjers want ik ben vanavond de hele avond weg maar dan heb ik morgen vroeg wel alle drops ...hoop ik...

19. schaapje52

Met de glimmetjes zette ik per ongeluk 5 per dag :wuerg:, sorry: moet zijn over 3 dagen 8 per dag en dan nog 1 ergens vandaan toveren om aan de 25 stuks te komen. :music: o_Ok dit gaat ons lukken. :D

Nieuwe bril is in de maak. :)

20. #Stoffie78#

#Stoffie78# Oudgediende

Dan zijn we ongeveer even ver. Ik kom voor de vos nog 14 gloeizwammen te kort, daarna ook nog 200 spinnenzijde en 25 extra gloeizwammen nodig.
    We hebben nog 75 uur, dus gaat helemaal goed komen.

-ymked55-, daisy17858, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.