Praatgroep Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo, jullie vliegen door de quest heen. Zover als jullie allemaal al zijn. Ik kan wel merken dat met hele dagen werken ik nu al giga achter loop. Ik heb nog helemaal niets in kunnen leveren. Ik zet vanavond na de oogst ook de molen aan. De di op het griezelveld gaat lekker, nu in de schuur 89 glimmetjes. Ik zet daar alleen het 8 uur gewas voor de drops, kan nu ook niet verder met de quests.

    We gaan vrolijk verder op alle veldjes. xD
     
    ymked55, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. pandarum12

    pandarum12 Forum-analist

    Ik heb ook nog niets ingeleverd hoor Schaapje. Alles staat vol met comfort akkers omdat ik ook niet steeds tijd heb om achter de computer te zitten. We gaan wat langzamer maar we komen er ook wel;)
     
    ymked55, _Jeanie_, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat zeker goedkomen hoor! ;)

    Ik ga als eerste voor de vos, stalletjes halen. :inlove:
    Dan ga ik naar de wasbeer, stekjes halen. :inlove:
    Dan ga ik op bezoek bij de otter.
    Als laatste naar de Pinguin.

    Dan stoom ik door naar nr 5. xD
     
    ymked55, DarkDevilDude, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Om daar de eventrij en de dubbele sieritems te pakken:music:
    Als zo,n schaap op een tractor eenmaal op stoom is:D
     
    ymked55, neva1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier de stallen en stekjes al binnen, die ga ik zo op mijn landje zetten. Hoeveel ik nog van alles moet, weet ik niet. Ik bekijk dat morgen wel een keer haha. Maar het gaat lekker. Heb de fase tot fase 4 ingeleverd, pinguin tot fase 3, otter fase 2 en de wasbeer ook tot fase 4. Verder nu nog in mijn schuur: 71 glimzwammen, 183 spinnenzijde en ruim 1.000 eventgewassen. Straks kan ik nog 2 velden oogsten en dan ga ik de nacht weer in met op baha andere gewassen, 1 veld met lange gewassen en dan 1,5 veld met dit event gewas. Op het volle maans veld zet ik weer van alles neer :). Daar is mijn griezelwild inmiddels afgelopen, maar morgen overdag eet ik nog even een nieuwe en dan ga ik mij bezig houden met de korte gewassen die ik om de zoveel min kan oogsten.
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De molen staat te zwaaien met lapjes stof. xD Blauw, magenta en witte hangen vrolijk aan de wieken. :music:
    De katoen gewassen staan weer op het land en 1 veld met rozen.
    Ik had verwacht dat ik in de knoei zou komen met de glimmetjes op het griezelveld, maar die gaan tot op heden als een trein, nu precies 100 in de schuur. :D Nog 78 katoen in de schuur en 114 zijde.

    Op de tractor vol speed in zijn achteruit. :D Op naar de Finish.
     
    ymked55, daisy17858, katbla en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Die glimmers droppen inderdaad sneller dan ik had verwacht:music: . Gelukkig maar
    Hier 117 glimmers ,90 spinnezijde , 33 blauw ,33 geel , 5 magenta en 0 wit
    Dat gaat lekker snel als je bedenkt dat we nog geen anderhalf dag bezig zijn.
    Ik zit ook nog in de kippen de bd stromen binnen8):inlove:
     
    _Jeanie_, schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  8. annwei

    annwei Veteraan

    Hoe krijgen jullie toch zoveel van die glimzwammen? Ik heb er nog maar 34 (hiervan heb ik er ook nog eens 7 gekregen van mijn lieftallige buren) wat doe ik verkeerd? Ik speel wel zonder gekochte TG.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik speel ook zonder gekocht TG
    Hoeveel % staan jou bekers en waar heb je ze staan
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  10. annwei

    annwei Veteraan

    Veeteelt staat op 12% op de hoofd akker en tentoonstelling staat op 14 % op de woelige weide. Heb de levende legende in de boom nog niet vrij gespeeld. Heb al geprobeerd om de bekers te verplaatsen naar het volle maan veld maar dit kan niet.
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dan zit daar het verschil , ik heb ze in de boom op 30 %
    Als jij ze niet op het veld kunt zetten heb jij in principe op het volle maan veld 0 % extra drops
    Het enige wat ik zo snel kan bedenken is continu lange gewassen eventueel met griezelwild(10 % tijdverkorting)en uiteraard water zetten.Zorg ervoor dat je gewas niet te lang al klaar is. En vraag je buren of ze glimzwammen willen sturen als burencadeau
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  12. annwei

    annwei Veteraan

    Ga ik proberen, zet vannacht gewassen van 8 uur zonder griezelwild en water. Slaap toch! Morgen probeer ik jou advies. Net bottenstruiken geoogst had zowaar 3 zwammen, is veel voor mij!
     
    ymked55 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je kunt ook op de fansite van Miekje kijkenals je op haar banner klikt word je doorgelinkt.
    Of morgen aan Coco 1968 advies vragen ,die weet echt alles over een goede strategie. Daar kun je echt heel erg veel van leren.
    Voor morgen heel veel succes
     
    ymked55, schaapje52 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  14. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    Nu (inmiddels gisteren) vroeg op gestaan om t oogsten en zaaien Ligt internet eruit :( duurde tot na mijn boodschappen gistermiddag, dus ik doe het verder maar weer rustig aan, werd net even wakker dus een extra oogst en zaaibeurt :) morgen ook werken, hoop dat ik morgen ochtend voor vertrek wel internet heb, is onderhoud tot 2 november dusss... ik hoop dat een en ander lukt :) inmiddels wel mijn stallen binnen, duimen voor een schildpad :)
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Dit event is voor mij sowieso al een geslaagd event na het oogsten van de stallen en stekjes,

    Duif
    IJsvogel, zoooo blij met m'n eerste ijsvogel :inlove:
    Kip roze, deze had ik ook nog niet :D
    Vogelbekdier

    Açai XXL, ook deze XXL had ik nog niet xD
    Baobab, hiervan heb ik er nu 2 :D
    Carambola XXL
    Flamboyant XL
    Guave XXL
    Paranotenboom XL en XXL
    Pitomba XXL en met deze ben ik ook blij :)

    Edit:
    De wasbeer en de otter heb ik nu klaar t/m fase 5 en de pinguïn en de vos t/m fase 4. Ik heb nog 4070 griezelig katoen nodig, nog 443 spinnenzijde en 80 glimzwammen.
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2015
    ymked55, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier gaat het ook lekker. De pinguïn en de wasbeer helemaal klaar. Vos op 4 en otter op 2.
    Moet nog 735 griezelkatoen, 432 spinnenzijde en 77 glimzwammen bij elkaar sprokkelen.

    Stallen en stekjes had ik gisteren al opgezet. Uitslag van de stallen was niet bijzonder, maar de stekjes waren super.
    Egel, wasbeer, bij geel, muis
    Nectarine, moringa xxl, carambola xxl, vijgen xxl, flamboyant xxl, guave xxl en 2 x paranoot xl
     
    -ymked55-, _Jeanie_, boemer49 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De vos is helemaal aangekleed, de pinguïn en de wasbeer gaan gelijk op, daar heb ik er 5 van gedaan en van de otter 3, die loopt wat achter. Maat gaat goed komen.
    De stekjes en stallen zijn al binnen en heb ik al geoogst:
    muis geel, koi oranje, schildpad en een wasbeer. Gezien ik mijn stallen bijna allemaal in de schuur heb door het event zijn deze (op zich 2 mooie stallen) ook de schuur in gegaan. Na het event komen ze er zeker uit.
    Mijn bomen waren ook mooi, alleen helaas geen baobob of een nieuwe boom. Kreeg het volgende: carabolaboom XXL en XL, mango XXL, paronoot XXL en XL, Maté XXL en een amherstia :D en een papaja XXL. Van de 8 bomen ben ik met 4 heel blij en de 5de is welkom. De andere drie staan in de schuur, want deze bomen heb ik wel laten staan.

    Het eerste sieritem staat op schateiland! o_Ok al heb ik geen nieuwe stal of nieuwe boom gekregen, ben erg blij met de uitslag en dat we dubbele sieritems krijgen vind ik ook super. Daarnaast nog lekker griezelen. Dit event is voor mij geslaagd :)
     
    -ymked55- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  18. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ik heb nu mijn eerste ritje er pas opzitten haha ....ik probeer nog wat te redden .....bedankt voor het meeleven ....leonie
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  19. Lieve

    Lieve Halfgod

    uit de stallen had ik wolf, schildpad, wasbeer en kikker
    hoop dat de stekjes recentere dingen geven:music:
    het vosje is helemaal klaar om naar bal te gaan de andere staan in fase3
    vind dat de spinnenzijde meer zou mogen komen
    de glimzwammen volgen mooi
     
    -ymked55- vindt dit leuk.
  20. katbla

    katbla Forum freak

    hier ook de stallen en stekjes geoogst, ben meer blij met de bomen dan met de gekregen stallen...

    geit - geel en oranje
    kalkoen oranje
    koi oranje

    lychee XXL, cacao XXL, pitomba XXL, vijg XXL, johannesbrood XXL, paranoot XL, baobab en mijn eerste nectarine xD
     
    -ymked55-, _Jeanie_, bassiefarmer en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.