Praatgroep Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier de 1ste kamer klaar en net de molen aan gezet voor de 1ste fase van de 2de kamer
     
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    De mest op de markt kost bij mij 685 bdo_O
    Ik ben blij dat ik een veldje met kipjes heb:music:
    Ik moet nog 8000 eventgewas en heb 306 spinnenzijde en 90 glimzwam
     
    ymked55, daisy17858, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. katbla

    katbla Forum freak

    Ja, niet normaal, die mest prijzen:eek:...ik snap niet dat er boeren zijn die het kopen, zo'n enorme tijdwinst is het niet....ik hoor bij die gene die het VERkopen ;)

    wat de di betreft, ik heb 79 glimzwammen , 155 zijde en van elk kleur stof heb ik 13 gemaakt........
     
    ymked55, _Jeanie_ en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Als je aan tijd gebonden zit om naar bijvoorbeeld je werk te gaan dan zou het je een oogst per dag kunnen schelen en een hoop spelers zwemmen toch in de bd dus die vinden het geen ramp om de bd er aan uit te geven. Is tenslotte goedkoper dan supermest gebruiken.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  5. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    en vooral blijven kopen allemaal.... die mest:wuerg: :inlove:
     
    ymked55, farmermikkie, snietje1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    wow ik had nog niet naar de mestprijzen gekeken, ervaring leert me om helemaal niet naar de markt te gaan voor mest tijdens een event :)
    Maar 620 BD :wuerg: voor mest.. daar wil ik graag mijn kleine voorraadje voor verkopen, als mijn gewas klaar is ga ik gelijk mijn kippen- en konijnenhokken weer opzetten. Heb die nog steeds niet op voorraad en de mest verkoop ik weer. o_Ok de nieuwste stallen gaan er op, de gewassen krijg je toch wel bij elkaar alleen duurt het nu wat langer maar dat vink niet erg, tis voor een goed doel -> mijn BD potje :music:

    Edit: En weg de mest 3x 50 voor die prijs! Hoppa in de pocket * grijns *
     
    ymked55, farmermikkie, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. basenbeauthy

    basenbeauthy Forumbeginner

    hallo allemaal hoe kom ik aan griezelkatoen?
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die staat vooraan bij je gewassen in het zaaimenu. Iedereen heeft er 10 gekregen om mee te beginnen. Eventgewassen zijn niet in de winkel te koop dus je moet ze zelf vermeerderen.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  9. basenbeauthy

    basenbeauthy Forumbeginner

    nee ik heb dat niet gekregen dus vandaar dat ik niet verder kom er waren 3 dingen en alleen van de eerste heb ik er 10 gekregen
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat is de griezelkatoen die je hebt gekregen. Verder zijn er 2 dropitems, 1 van de gewone velden en 1 van het griezelveld. Daarvoor moet je op die velden zaaien en oogsten (bomen en stallen tellen ook)
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  11. basenbeauthy

    basenbeauthy Forumbeginner

    oke raar dat ik dan niets krijg na het zaaien maar bedankt voor je antwoord
     
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Deze komen bij overige in je schuur, of je kunt in de molen kijken. Wanneer je gisteren en vandaag wel hebt geoogst, en je hebt alleen maar 10 griezelkatoen, dan klopt het niet helemaal. Maar als je net begonnen bent en vandaag alleen een beetje sla geoogst hebt, dan kan het wel kloppen.
     
  13. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De stand vandaag 7326 griezelkatoen (5 velden vol staan), 408 zijde en 69 glim zwammen.
    Die laatste willen niet echt heb ik de indruk.
    Gelukkig is er geen grote hoeveelheid van nodig.:wuerg:
     
  14. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    haha griezelig ben je er even niet staat er een event klaar ....nou word moeilijk ik moet nog beginnen, maar ik ga mijn best doen ..we zijn met vacantie ..[.en komen volgende week pas terug]succes voor mezelf en ook voor jullie !!!!
     
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De molen draait bij mij voor de laatste van de vos, de 2e van de otter en de 2e van de wasbeer. De pinguin heb ik 4 van gedaan, daar even geen glimzwammen voor.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  16. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Fijne vakantie, en ga er voor wie weet haal je het event nog:)
     
    ymked55 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Succes! en veel plezier op vakantie.
    Tip: vraag je buurtjes om glimzwammen als kadootje. Die zijn lastiger bij elkaar te krijgen dan de spinnenzijde.
     
    ymked55 en daisy17858 vinden dit leuk.
  18. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb de vos en de pinguïn nu beide af. De wasbeer en de mol moet ik nog.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. neva1

    neva1 Forumkenner

    he dat ik daar nog niet aan gedacht heb om gewoon wat gewassen door elkaar heen te zetten....kom ik eindelijk van quest graaf dracula af want die zit nog steeds in mijn nek te hijgenxD. en de vos is over een half uurtje helemaal aangekleed:D
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  20. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De wasbeer, de otter en de pinguïn zijn t/m fase 4 klaar, de vos t/m fase 3...
    Ik moet nog 5570 griezelig katoen bij elkaar oogsten en verder heb ik nog 550 spinnenzijde en nog 99 glimzwammen nodig.
    Er staan 8 bahamastekjes op en zometeen kan ik 4 myst. stallen opzetten, ik ben benieuwd naar de uitkomst :)
     
    ymked55 en daisy17858 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.