Praatgroep Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sfinxfire

    sfinxfire Forumbeginner

    Wie heeft het evenement gehaald, want dat valt mij wel op dat het moeilijk te halen valt hier.......
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  2. harriejose

    harriejose Forum freak

    ikke, zonder problemen.
     
    sproetje06 vindt dit leuk.
  3. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Ik heb het event ook afgerond kwam ook geen problemen tegen. En heb geen mandje gekocht. Heb mijn buren "glimzwammen" gestuurd en kreeg ze ook terug. Deze gingen wat langzamer maar heb ze toch binnen kunnen halen.
     
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik heb het makkelijk gehaald
    Even een vraag aan jou , hoeveel % staan jou tentoonstellingen veeteeltbeker
     
  5. Wandermans

    Wandermans Gevorderde

    gehaald zonder problemen, denk ong. 90 glimzwammen over op het einde en die waren voor mij het lastigste.

    maar: heb alle speelvelden ter beschikking
    bekers bijna op max. en uiteraard in de boom. Ik heb vrij regelmatig kunnen oogsten.
    Met buurtjes afgesproken welke drops, met andere vanzelf de glimzwam heen-en-weer gestuurd.
    De spinnenzijde was met rode rozen erop 's nacht en event gewas tijdens de eerste dagen, ook geen probleem. Had er heel veel over.

    Ik heb geen mandje gekocht, bij de start van een event gebruik ik wel altijd supermest en suzimest + ambachtsproducten voor meer oogst, sneller SM enz... alle hulpmiddelen worden dan uit de voorraad gehaald. Rest event WAC voor meer gewas.
    En uitaard is een goeie start erg belangrijk, dus de dag ervoor je event voorbereiden met lang gewas erop, lang durende stallen/bomen die veel EP geven, alles zo zetten dat het klaar is als het event start en ervoor niet oogsten... zo begin je met een mooi aantal drop's.

    Buurtjes en vrienden die wel moeilijk het event (gedeeltelijk) gehaald hebben, hadden allemaal tekort aan drops, hun bekers zijn nog niet erg hoog en staan nog niet in de boom.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.