Praatgroep Griezelkostuums / Halloween 2015 event.

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 26 Oktober 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Leuk event en schaapje heeft alle gewassen op voorraad en zeer ruim voldoende. :inlove: Het is de eerste keer dat ik alles op voorraad heb, dankzij de bloemige tip van Toontje.:D.

    Ik vind het wel leuk dat bijna alle sieritems dubbel zijn. Kan je leuk in je siertuin zetten.

    Het gewas en de dropitems zijn gewoon bijzaak, hihihih, doen we effe. :wuerg:

    Ik kan niet wachten tot morgen, mijn eerste helemaal kunnen spelende Halloween event, jippie.xD
     
    ymked55, daisy17858, BoerAnnelies en 5 anderen vinden dit leuk.
  2. fablim

    fablim Oudgediende

    De spinnenzijde, komt die overal uit? Of komt het alleen uit bomen, gewassen, eventgewassen, kortom, is er een beperking in de spinnenzijdedrop?
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  3. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Ziet er weer allemaal mooi uit.. Alles op voorraad behalve het eventgewas en drops enz.
    Nog ff geduld hebben.
     
    ymked55 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Voor zover nu bekend kan dit dropitem overal uitkomen behalve sieritems natuurlijk.
     
  5. fablim

    fablim Oudgediende

    :) Dank je wel Lea. Je bent een schat
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  6. neva1

    neva1 Forumkenner

    zoooooo even snel gelezen en het ziet er een lekker ontspannen event uit. heb alles op voorraad en ik kan fijn mijn giezelgewassen op peil brengen want heb net een hoop ingeleverd. Hoef ik niet een hele dag op de farm te zwoegen om het event te halen en dat vinden ze hier ook wel fijn. de prijzen vind ik ook wel voldoende we zijn uiteindelijk zoals velen al geschreven hebben ontzettend verwend de laatste tijd. en ik hou niet van halloween maar ik vind deze layout wel erg leuk!!! :inlove:laten we nu maar alvast beginnenxDxDxD
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  7. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Spinnenzijde. (deze komt alleen voor als drop op je normale veld, woelige weide, open plek, bahamarama en regenwoud).
    .
    De Toverboom geeft tijdens dit event Spinnenzijde.
     
  8. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    nou, eerlijk gezegd had voor mij dit niet dubbel gehoeven, geen idee waar ik dan de overgebleven items moet gaan zetten, siertuinen barsten uit hun voegen, geen plek meer, dus die gaan stof staan happen in de schuur...

    ik had dan liever ipv 4 extra items, wat extra knechten, SV, myst.stal / boom gezien.

    dus van de 5de ga ik alleen de eerste fase doen
     
    ymked55 en Farmer121965 vinden dit leuk.
  9. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Het ziet er leuk en ook haalbaar uit!!
    Hoewel ik overdag moet werken en dus goed moet plannen....o_O, maar dat komt goed...
    Met Sieritems, die TEP geven ben ik altijd blij!!;)
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat je geen extra moeite doet voor de extra sieritems kan ik me voorstellen. Maar de drops die ik heb, ga ik zeker inleveren. Meer hoef je voor de laatste niet te doen. En of ik dan het sieritem ga ruilen met een ruilevent met spelers die graag zoveel mogelijk TEP willen halen, de sieritems ga verkopen aan BP of dan allang EP gevende items van schateiland heb gehaald, weet ik nog niet zeker. Ik denk wel dat ik ze op schateiland ga zetten.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik vind het wel leuk dat er in de 4 eerste onderdelen een sieritem te winnen is. Als je niet alles kan halen heb je toch de siertiems die je dan in de siertuin kan zetten met veel TEP. Kan je dan nog wel de wolk halen heb je het alsnog toch compleet en hoef je niet tegen een grijze wolk aan te kijken. Kom je in tijdnood of te weinig drops dan kan je de rest na de wolk laten zitten.

    Er is best wel veel di nodig en ik weet niet of ik dat wel kan halen, dan is bovenstaand voor mij wel een mooie oplossing. ;)
     
    ymked55 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Mij viel net in de Faq nog iets op, we krijgen die items al dubbel (als we alles inleveren wat gevraagd wordt), maar nu zag ik in de Faq ineens bij het voorbeeld van de wolkenrij dat bij het laatste item, de banshee een winkelwagentje staat. Net zoals gedaan wordt als je items die op een wolkenrij kunnen kan kopen.....Ik kan me toch haast niet indenken dat we dat item ook nog eens kunnen kopen, wat denken jullie?
     
  13. fablim

    fablim Oudgediende

    Ik vroeg dan ook niet naar welk soort velden, ik vroeg naar gewassen/bomen/dieren. In voorgaande events was daar ook soms een beperking op.
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als je ooit met een ruilevent sieritems teveel hebt en cadeaulicenties over hebt, dan hou ik mij aanbevolen :p;)
    Hier nog een paar plekjes vrij in de siertuin, maar bij schateiland heb ik net het laatste deel vrij gespeeld. Alleen heb ik de helft van het veld leeg staan. Daar komt nog bij dat mijn 'santa's hulpjes' er zo goed als door heen zijn. Dus krijgen we nu weer een keer een staak die we zelf moeten opvullen dan moet ik sieritems van mijn landje gaan halen om die op de wolkjes te zetten.

    Ik ga gewoon alles proberen te halen. Maar het is wel wat jij zegt. Het gaat om DI dus als je die hebt, waarom niet inleveren. Het is niet zo dat je hier er andere boeren blij mee kunt maken die met een grijze staak zitten, want de staak kun je pas halen als je de andere 4 dieren klaar hebt en dus als je alle sieritems al 1 keer binnen hebt. Maar met een ruilevent worden er vaak wel mooie dingen aangeboden tegen TEP geven sieritems. Ik ga mijn best doen, zoals ik dat normaal ook altijd doe.

    En eh las ik ergens dat we maar 5 keer op alles kwartveldjes met WAC te hoeven oogsten om alle eventgewassen binnen te halen?
    Dat houd voor mij dus in dat mijn bomen laat staan en ook veel dieren. Dan heb ik nog 3 volle velden over, wat dus te doen is. Of begrijp ik dit verkeerd? Ben ook niet z'n rekenwonder haha.
     
    ymked55 vindt dit leuk.
  15. VlinderHoeve

    VlinderHoeve Gelegenheidsauteur

    Ik ben wel blij met de dubbele sieritems.
    Ik heb op mijn siertuin veel items uit een wolkenrij staan, omdat anders mijn
    siertuintje half leeg zou zijn. En de items leveren op de siertuin meer EP op dan op een rij.
    Schateiland heb ik daarom nog seeds niet ge-opend, heb toch niets/ weinig om erop te zetten.
    Als het me lukt om alles te halen, kan ik mooi deze nieuwe items omwisselen met oude items op
    de siertuin( deze oude items kan ik dan gebruiken om weer een grijze wolkenrij te vullen)
    Het zal wel een pittig event worden door de DI's die we nodig hebben, maar we gaan ervoor
    en zien wel hoever we komen.
    Iedereen die meedoet veel succes.
     
    Farmer121965 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat van 5x heb ik gepost. Zonder het regenwoud kun je al 2165 gewassen per keer krijgen, dat is net niet genoeg, met regenwoud erbij heb je weer 600 per oogst extra, dus hoeveel je dan precies kunt laten staan weet ik niet, maar doordat je eerst voorraad kweekt die je ook kunt gebruiken, kun je het bijna in 4 oogsten halen.
    Ik weet nog niet zeker wat ik wil laten staan. Alles er weer een keer af, in 2 dagen met knechten alle gewassen binnenhalen en dan de bomen weer goed plaatsen en de velden vol stallen voor de mest klinkt ook wel aardig. Maar als ik volle maan zo goed mogelijk wil benutten ga ik toch door met knechten en wac, dan kan ik de eventgewassen ook wel langer uitsmeren.
    De reuzenstallen gaan er vanmiddag wel af, de mammoetbomen twijfel ik nog over, de andere bomen eens kritisch bekijken wat er wel af kan, en dan 1 veld houden voor stallen die toch wel erg veel opleveren, dan moet ik in 3 dagen een heel eind komen.
     
    ymked55 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. robbiefarmer

    robbiefarmer Forumkenner

    Niet helemaal on topic, maar toch wil ik het hier melden:
    Vandaag openen we het 3e pompoentje, en dan kunnen we ook het extra kadootje, rechts van de rij openmaken.
    Op de chat kregen we de tip, dat we dit kadootje beter pas vlak voor het oogsten kunnen openen.
    Dus: ik denk vanmiddag om 14 uur, of in ieder geval bij aanvang van het event pas openen, wanneer alle lange gewassen, stallen, bomen klaar zijn.
     
    BoerAnnelies, -Coco1968- en Sharon vinden dit leuk.
  18. neva1

    neva1 Forumkenner

    hoe kippig kun je zijn .... had het pompoentje glad gemist maar bedankt wordt vanmiddag pas pompoensoep van gemaakt.:)
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  19. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Helaas te laat gezien, dus mijn 100% ep loopt al terwijl ik die liever om 2 uur had aangezet.
     
    robbiefarmer vindt dit leuk.
  20. ReneeMonty

    ReneeMonty Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor de tip dan laat ik de cadeautjes nog even staan. Ben al helemaal klaar ervoor heb lange gewassen staan dus hoop op een heleboel dropitems. Heb er weer zin in. :D
     
    ymked55 en robbiefarmer vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.