Praatgroep Griezelige Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Even een vraagje: ik heb alle vier dieren op een grijs blokje voltooien staan. ze zijn allemaal wakker Toch kan ik geen enkel dier oppakken om in de snoeien of oogsten zetten. Hoe kan dat? ik heb genoeg dropitems en ook genoeg nachtschade. ik begrijp er nog steeds niet veel van..... Paulien64

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je genoeg dropitems en/of nachtschade hebt (per trainingsfase worden er verschillende aantallen gevraagd) dan denk ik dat je probleem is dat je bij het slepen van je dier naar het oefenveld op de verkeerde plek loslaat.
    Het beste gaat het als je het dier sleept op de tekstballon waarin staat hoeveel je moet hebben. Het gesleepte dier gloeit dan van opwinding dat het aan het werk mag.
    Op die plek je muisknop loslaten.

Lukt dat na een paar keer nog niet, dan is je spel verversen wellicht een optie.

3. boermars

boermars Forum-hertog

Geen liefhebber van dit spel.
    Ik herken die bolletjes en het systeem weer, pfffff
    Wel begonnen hoor, want er zijn weer leuke prijsjes.
    Succes allemaal

bepsels en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. jolanda13

jolanda13 Teller

ben bezig met de quest de griezelige menagerie
    nou word er gevraagd schemerkatje
    hoe kom ik daar aan

5. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Schemerkatje komt van de schemerbeuk. Deze kun je bij Jack's shop aanschaffen

boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. -Pillow_

-Pillow_ Forumkoning

Je moet eerst klikken op het dier, dan kan je het slepen.

7. wolters63

wolters63 Regelmatige auteur

weet iemand waar ik de menargie kan vinden

8. jolanda13

jolanda13 Teller

dankjewel ik heb het gevonden maar er word ook naar blacknight lampje gevraagd
    ik heb het al gevonden

Laatste bewerkt: 14 Maart 2019
    -Pillow_ en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Die krijg je als je de coöperatiequest ervoor gedaan hebt.
    Daarna zit hij in je inventaris bij de dieren. Soms is het nodig even je spel te verversen

10. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik vind dit een leuk event, vond ik de vorige keer ook al :).
    Ik sta nu:
    Zaaien 2-2-2-2 bolletjes
    Snoeien 1-2-3-3 bolletjes
    O ogsten 2-2-2-3 bolletjes

Alles op nu op de nachtschade na. Ga eerst gewassen zaaien om nog een kraai te kunnen kopen én een schemerbeuk. Van dat laatste heb je wel wat nodig voor de nieuwe quest. En ik zie net dat ook de zombieschapen weer flink van de partij zijn pff, die zijn ook niet aan te slepen in de quests ;). Succes en spelplezier gewenst aan een ieder .

11. Blaarkop

Blaarkop Forumleerling

Weet iemand hoe ik aan het gewas "rood oog" kom?

12. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

farmermikkie en jolanda13 vinden dit leuk.
  13. Blaarkop

Blaarkop Forumleerling

Dankjewel voor je duidelijke uitleg Matthias! :D

14. jolanda13

jolanda13 Teller

ik snap er nog helemaal niks van

15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Je hebt vier dieren en drie klusjes. De klusjes vind je boven de dieren, in die drie bomen. Als je dus bv. je zombieschaap wilt leren zaaien sleep je hem naar het zaaiveldje, en dan verschijnt er een tekstballon waarin staat wat je nodig hebt voor die les. Als je genoeg goederen op voorraad hebt zet je je zombieschaap zo'n beetje in die tekstballon en dan gaat er een tijdbalkje lopen. Zodra de tijd verstreken is klik je weer op je zombieschaap, en die gaat dan terug in zijn hok om uit te rusten van de training. Je kunt hem weer wakker maken door griezel DI te leveren, of 2 supervoer, en dan krijg je ook een prijsje.

Je kunt dus drie dieren tegelijk aan het werk zetten op verschillende klusjes, mits je genoeg goederen hebt natuurlijk. Op de houten bordjes onder dieren kun je de voortgang zien, aan de bolletjes.

Om alle beloningen te halen moet je ieder dier alle klusjes vijf keer laten doen, maar je kunt ook alleen het zombieschaap doen dan heb je in ieder geval de rij.

jolanda13, farmermikkie en -Pillow_ vinden dit leuk.
  16. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

De drops blijven wel achter vind ik, verder gaat het wel lekker.

Wat ik niet begrijp is, moeten de bovenste of onderste allemaal 5, ik doe maar weer wat en uit het schema van Miekje haal ik het ook niet maar dat kan aan mij liggen.

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  17. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Ik kan me nog vaag herinneren van de vorige keer dat je met het voltooien van de 4e klas moet wachten, weet alleen niet meer precies waarom. Is hier nog iemand die dat weet en of dat ook deze keer van toepassing is ??

Laatste bewerkt: 14 Maart 2019
    boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

volgens mij was het zo dat als je de vierde rij nog niet voltooid had dan kun je nog voor de extra tussen beloningen gaan.
    En als je hem al wel afsluit dan kan dat dacht ik niet meer

boermars, jolanda13 en Selvi51 vinden dit leuk.
  19. harm-jan70

harm-jan70 Levende forumlegende

Leni,

De onderste rij (hout) geeft aan wat er geleverd moet worden. (Wat er gevraagd word.) De gele rij boven met bolletjes, staat voor, wat jij al geleverd hebt.

Het is even goed opletten, enkel bij het schaap moet jij alles leveren.

jolanda13, farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik doe ook alleen het schaap, want ik had dit keer écht geen zin om mijn stallen weer weg te halen ;)
    En dat ene schaap is met één veld eventgewas ook best te doen, de ontbrekende drops komen wel van de stallen en de bomen op de hoekjes.

jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.