Praatgroep Griezelige Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Vraagje kan je ook op het akkerland eventbooster volle maan gebruiken ?
    Gr Tineke

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Volle maan boosters lijken mij alleen op volle maangewassen te werken. Ze werken ook niet op eventgewas wat je oogst op volle maans velden. Dus zeker niet op de hoofdakker.

3. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Dank je wel voor het antwoord
    En s6
    Gr Tineke

4. boerleentje

boerleentje Forumleerling

595 maar,,,

5. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier 370 gieters uit me 3 velden kwartakkers amelkoren

boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  6. jelle1968

jelle1968 Actieve auteur

als dat waar is dan hoef je dus ook alleen maar de schaap vrij te spelen en wil je wel de andere sieritems erop doen dan kom ik maar op 5900 gewas 895 dropitems en 1890 gewas om ze weer wakker te maken

7. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Beste Mods,

Ik heb een vraagje stel "zie vuurvliegje" voor trainen level 1, 1 keer een blauw bolletje maken/trainen klaar. Maar ik heb nu nog niet genoeg eventgewas.
    Kan ik dan al wel een groen bolletje en een paars bolletje maken/trainen. Stel ik maak straks een blauw bolletje blijven die andere 2 (paars en groen) wel staan of word het bord weer schoon gemaakt voor level 2??? Met andere woorden kun je het teveel getrainde meenemen naar volgend level.

Ben zeer benieuwd omdat ik dan alvast verder kan met trainen, ook al heb ik nog niet genoeg eventgewas.

Edit: heb bij wijze van experiment mijn vuurvliegje getraind met nachtschade (groen) om te zien of deze blijft staan als ik later blauw train. We zullen het wel zien.xD

8. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Voor zover ik nog weet van het zelfde event de vorige keer blijven de bolletjes staan.

9. Fam.Farmer

Dat dacht ik me ook nog te herinneren maar wilde het graag zeker weten. ;)
    Voordat ik veel extra werk doe voor niks. xD Het blijft tenslotte een vreemde boerderij. :wuerg:

Zo'n experiment met vuurvliegje, 10 nachtschade kom ik nog wel overheen als het misgaat :D

Laatste bewerkt: 13 Maart 2019
    jolanda13 en -doppie- vinden dit leuk.
  10. Errim

Errim Regelmatige auteur

Blijft staan :)

-matthias1952- en jolanda13 vinden dit leuk.
  11. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Uit de FAQ:
    (Het cijfer zegt hoe vaak deze training moet worden gedaan voor betreffende klas; behaalde trainingen blijven staan en gaan dus mee naar de volgende klas).

12. Fam.Farmer

Bedankt de FAQ wel 3 keer doorgelezen maar daar toch nog overheen gelezen.:oops:

Nog even gekeken of extra trainen wel zinvol is lijkt mij eigenlijk niet, want voor een derde bv paars bolletje moet ik 150 drops inleveren. Voor datzelfde bolletje als ik klaar ben met level 1 en begin aan 2 waarschijnlijk 30 omdat dit weer 1e bolletje is, dus vooruit trainen lijkt niet echt zinvol. Tenzij het je eerste bolletje is of je drops teveel hebt, dat lijkt me dus niet.

Laatste bewerkt: 13 Maart 2019
  13. magiceef

magiceef Forumleerling

Ik heb een vraag. die Nachtschade kan je die ook ergens kopen. in mijn enthousiasme 10 ingeleverd maar dacht dat ik er meer in voorraad had staan. maar blijkbaar had ik er maar 10o_O. nu zit ik dus zonder:oops:. en kan nergens terugvinden of deze automatisch worden aangevuld.

14. -matthias1952-

-matthias1952- Levende forumlegende

alle vollemaangewassen worden automatisch aangevuld als je er minder dan 5 hebt. als je geluk hebt gebeurt dat snel.
    kopen kan niet.

15. magiceef

magiceef Forumleerling

'
    oke daar hoop ik dan maar op.
    bedankt.

16. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

kan tussen nu en 5 uurtjes duren

17. boermars

boermars Forum-hertog

Errim en jolanda13 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

begrijp ik het goed, dat je niet persé de volgorde van zaaien snoeien oogsten hoeft te doen..:oops:

19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dat begrijp je goed.
    Zolang ik nog geen eventgewas heb om mee te gaan werken, doe ik al wel die andere 2

20. cecil03

cecil03 Forumbeginner

hallo even een vraagje.
    ik heb nog 23 nachtschade en ik heb dus nog heel wat nodig om veder te komen.
    alleen ben ik er niet achter hoe ik hier aan kan komen.
    weet iemand hoe je dus aan dit kan komen zodat je veder kans spelen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.