Praatgroep Griezelige Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 12 Maart 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ziet er leuk uit. xD Snap er nog niet veel van, maar komt waarschijnlijk wel. Ga miekje9 tips maar eens even lezen.
    Ik wilde alleen het zombieschaap doen. :music:

jolanda13, boermars en gelderblom vinden dit leuk.
  2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

uu:mm:ss

Als er maar 4 cijfers staan is het uu:mm en dan zijn de seconden dus 0.

00:10:00 betekent dus idd 10 minuten.
    Als de wachttijd 10 uur zou zijn dan kon het zombieschaap door vrijwel niemand uitgespeeld worden.

jolanda13, Reggaefeeks en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. boermars

boermars Forum-hertog

Ik doe weer eens mee, wilde ik even kwijt.
    Dus 2 soorten gewas en verdeeld op boerderij en griezelhoek.
    ik vind het er leuk uit zien BP!
    kwam zojuist erachter dat ik een griezelig menagerie kan binnen gaan slepen met een beetje mazzel!
    ook vanaf morgen, ben benieuwd!

Nachtschade is een gewas en heb ik 1.400 van.....moet je vrijspelen waarschijnlijk even kijken of ik het kan vinden

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. -Angelgurl-

-Angelgurl- Grote forummeester

Ziet er uit als een leuk event :). Ik begin met 2 velden anjers en daarbij op de randen bomen en 1 veld met bomen.

Wel jammer dat het ook op het volle maan veld is. Want ik heb alleen nog maar deel 1 van het paddenstoelenwoud.

jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  5. enk52

enk52 Levende forumlegende

Op het Volle Maanveld hoef je geen gewassen vrij te spelen. Iedereen krijgt altijd een startaantal bij een nieuw gewas

jolanda13, -freedom5555- en boermars vinden dit leuk.
  6. schaapje52

Dat gewas nachtschade, mag je die alleen inleveren vanaf het land of ook uit je schuur bij dit event.

jolanda13 vindt dit leuk.
  7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Gewoon uit de schuur schaapje

jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

De 2 laatste items Senior Wolkenspringer en Zware Zombieloopband kunnen volgens de faq. ook op het huisdierenveld.
    Is het dan mogelijk om op de wolk 2 willekeurige items daarvoor in de plaats te zetten??:wuerg:

9. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

Aan de wolkerij te zien kun je er willekeurige items opzetten , namelijk de wolken zijn wit je ziet geen plaatjes.

10. schaapje52

Dank je miekje9. Niet genoeg nachtschade, maar dat geeft niet.

Volgende plan bedacht voor zombieschaap.

Op velden farm de kool.
    Op 1 veld van vm de nachtschade tot ik genoeg heb.
    Op veld 2 van vm dat andere gewas om wakker te maken of eventueel als ik niet genoeg heb 2 sv geven.

Ik heb alles klaar op de boerderij en gaat vast wel weer lukken. :music:

Iedereen veel succes en speelplezier. Ik hobbel morgenavond er wel weer achteraan. xD

Margreeth, jolanda13 en boermars vinden dit leuk.
  11. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Da's waar doppie maar dan wel jammer dat die andere 2 items niet op het huisdierenveld kunnen. Daar heb ik nog ruimte genoeg.
    Fijne avond en bedankt

12. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

kleine vraag:
    werk de vollemaan oogstbooster van + 2 oogst bonus op vollemaan producten ( gewassen) dit event op alle griezel gewassen event gewassen mee gerekend?? kan dat nergens vinden

13. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Neen, boosters werken nooit op eventgewassen, tenzij het eventgewasboosters zijn (en dan werken ze op niks anders als eventgewas).

jolanda13 en vinc051 vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het lijkt op het event met de tuinen. Heb gisteren mijn kwartveldjes vol gegooid met lange gewassen omdat ik vandaag alleen maar in de avond zou kunnen oogsten, maar gezien in van plan was om vervolgens de boel te verbouwen, laat ik het maar lekker staan haha. Dan maak ik morgen een goed begin. Een paar bomen op de hoeken, de mammoet bomen, fabriekjes en verder dus kwartveldjes. Morgenavond ga ik beginnen.

De laatste tijd geen tijd meer om tussendoor wat te doen.

15. Errim

Errim Regelmatige auteur

Hey, ik vroeg me af: waar kan je de griezelige menagerie binnen slepen? Is dat in een quest? Klinkt als een goed nieuw doel nu ik het Paddestoelenwoud af heb :)

boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
  16. fairie

fairie Commandant van het forum

Kijk maar bij de O.A. Dan vind je daar het antwoord. ;)

jolanda13 en Errim vinden dit leuk.
  17. carinakiki

carinakiki Forum-commissaris

18. boerin5260

boerin5260 Junior expert

En die vampierserum ook niet dan? vollemaangewassen en eventgewassen zie het al dit schiet niet echt op dan moet ik me chuck eruit halen;)

Laatste bewerkt: 13 Maart 2019
  19. boerleentje

boerleentje Forumleerling

Ik snap er helemaal niks van... maar dat is voor mij niet vreemd, en meestal kom ik er wel uit.. Het belangrijkste wat ik nu bij gelezen heb, is dat ik 222 SV nodig heb om het te kunnen spelen, dat is peanuts voor me.. dus ik ga het eerst met sv proberen, dan hoef ik me verder niet druk te maken..
    Ik snap alleen nog niet waarom je niet alles hoeft te spelen.. ik zie het gaandeweg wel!

jolanda13 en boerin5260 vinden dit leuk.
  20. AHaW70

AHaW70 Forum-hertog

Nachtschade is niet ter vervanging van SV maar de energierepen. Dit is een eventgewas voor VM velden van 4 uur. Als je die 9900 produceert, heb je geen SV nodig.
    Ik ga in ieder geval beginnen met dat gewas. Ik heb heel veel SV, maar de twee questen voor de menangerien kan ik zo aftikken. Alles voldoende op voorraad, dus tijd zat voor eventgewas.

boermars en jolanda13 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.