Praatgroep - Goeie ouwe tijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    niet gehaald voor de laatste stuks ik dacht dat bomen ook oude totems gaven maar dan niet uit arboretum
     
  2. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    jammer lieve de volgende x beter ...... knuffel:)
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jammer dat je het niet hebt gehaald.
    Bomen op Bahamarama gaven wel oude totems, ook als ze in een arboretum stonden.


    DropitemKomt van deze akkersKomt uitOmwisselingDrop periode
    Oude ansichtkaart
    [​IMG]
    0,1,4Gewassen
    Stallen
    Werkstallen
    Bomen
    Burencadeaus
    Toverboom
    29 EP en 20 BD10-01-2020 14:00 uur
    tot
    14-01-2020 14:00 uur

    maar is alleen bij quest 1 en 4 in te leveren!
    Oude totem
    [​IMG]
    3,6,9Gewassen
    Stallen
    Werkstallen
    Bomen
    Burencadeaus
    29 TEP en 20 BD13-01-2020 14:00 uur
    tot
    14-01-2020 14:00 uur
     
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    Dacht het ook maar er kwam niks uit de laatste keer hoewel er na 16u was afgelopen het viel nu op omdat het een paar minuten voor einde was en ik er nog een paar nodig had
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het is altijd een kans op een drop. Dus theoretisch is het mogelijk dat er geen enkele drop uit een arboretum komt. Maar ja, dat is dus wel pech voor jou, zo vlak voor het eind.
     
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik vermoed dat je hier zelf al het 'antwoord' aangeeft op dit probleem. Het event was namelijk zoals aangekondigd om 14:00 uur afgelopen.
    0ok bomen in arboretum gaven dropitems mits die op het goede veld staan en binnen eventtijd zijn geoogst.

    Ik had al even gespiekt en zie dat het binnen eventtijd echt wel gewerkt heeft bij jou, mocht je er meer vragen over hebben stuur dan een ticket naar support dan kan ik meer vertellen over wat ik in je log zie staan.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.