Praatgroep - Goeie ouwe tijd

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roos

    Roos Forum-hertog

    Maar 1 upgrade minder is helemaal zo gek nog niet hoor. Ik ga mijn laatste upgrade zelfs niet eens plaatsen. Ik heb liever elke 6 uur een bonus van 50% voor 5 uur lang, Dan 1x daags 60% voor 8 uur lang.
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat had ik gelezen. Maar de vraag is of dat wel klopt want dan is 1 upgrate minder veel aantrekkelijker.
     
  3. mmans

    mmans Forum-hertog

    Tja, ik ga mijn laatste upgrade, ALS ik die haal, wel pas plaatsen als hier uitsluitsel over is.
    Ik wil hem dan echter liever ook niet in mijn kast hebben staan, want voor je het in de gaten hebt, plaats je hem dan toch in een onverwachte klik: o, hier staat nog een upgrade, ff plaatsen.

    Even gekeken op het duitse forum, maar daar staat echt dezelfde informatie in de FAQ.
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik wacht rustig af wat ik doe voor nu gaat hij er niet op
    Wel is deze nostalgie al de kelder in gemept

    dus nog eventjes producten maken nog maar weer 100% aangezet
     
    lonnie57 vindt dit leuk.
  5. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Dat is wel een dingetje om over na te denken . Maar als je per dag niet veel kan oogsten dan zou ik gaan voor de 60% . Ik verbouw trouwens geen gewas meer wat kwa EP niks meer opbrengt . Als je boven level 200 komt stellen kleine gewassen niets meer voor dat wil zeggen dan duurt het langer en langer voor je naar een volgend level bent . Dus ik koop iedere dag gewassen en dat bevalt me heel goed .:inlove:
     
    Laatste bewerkt: 13 Januari 2020
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Voor mij niet. Verreweg de meeste items die ik heb staan oogst ik toch maar één keer per dag. Maar ik ben met je eens dat het nou ook weer geen wereldramp is als je één upgrade mist. Op zich vind ik dat wel mooi, dat de mensen die om wat voor reden dan ook niet alles weten te halen niet meteen worden 'afgestraft'.

    Voor degenen die nog dropjes nodig hebben: wanhoop niet! Zelfs mijn veldje rode konijnen (voorwaar geen erg lange stal :music:) dropte net 100%, en de fabriek met zes brandkranen erin ook al dus de ansichtkaarten voor de laatste upgrade heb ik al binnen. In eerste instantie heb ik 1-goud overgeslagen, maar het ziet er dus naar uit dat ik die ook nog wel kan leveren :inlove:
     
  7. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Haal waarschijnlijk de laatste upgrade ook niet, maar is ook niet zo'n ramp, sieritem levert desondanks nog mooi wat op.
     
  8. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Anzichtkaarten zijn hier ruim binnen, totems ga ik, denk ik, net redden. dan heb ik ook de laatste upgrade. o_Ok al kan ik vaak genoeg per dag oogsten, ga ik dan toch voor de 60%. Er zijn maar een paar sieritems, die ik meerdere keren per dag kan oogsten en met gewassen/dieren let ik er nooit op hoeveel ep ze geven.
     
  9. hummershiva

    hummershiva Forumleerling

    hoe kom ik aan de nostalgische bril?
     
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Nog 7 oude totems en dan heb ik de laatste haalbare upgrate ook binnen. Gezien ik zo druk ben wil ik vragen of iemand mij deze nog even kan sturen. Dan ben ik er zeker van dat ik hem haal...
     
  12. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Alle upgrades gehaald:D
     
  13. Polka2dance

    Polka2dance Levende forumlegende

    nog 3 oude Totems, wie o wie kan mij helpen?
     
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    komt eraan kan ik 1 terug moet er ook nog een paar
    dank je wel
     
  15. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    wie heeft er voor mij nog een totum
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    nog 1 nodig. wie helpt mij???

    Gehaald, dank voor de hulp!
     
    Laatste bewerkt: 14 Januari 2020
  17. Polka2dance

    Polka2dance Levende forumlegende

    Blom, Lieve en Annelies Totem verstuurd (mijnnaam is haas) Succes!!

    Ik heb alle totems binnen dank je wel allemaal!
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  18. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier event afgerond
     
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    stuur duif komt ie eraan
     
  20. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    hoi hoi gehaald dank jullie wel als ik ook weer eeens kan helpen vragen he .............gr. gelderblom



    of blommie
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.