Praatgroep "Gesprek van de dag" en verjaardagscadeau 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Coco en black scorpio mmmm pannenkoeken . Heb er al 2 opgegeten nu even weer BD sparen.wil er nog een paar.
    En nee coco level 52 ik vind het al geweldig vanaf de kerstvakantie dus nu nog maar 75 sterretjes over.
    Maar komt wel goed geduld is een schone zaak en dit level haalt nog geen enkel event weet ik.
     
    daisy17858, Sanham en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Vind het toch wel een Super kado wat we gekregen hebben. THX BP
     
    daisy17858, Sanham, blackscorpion64 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In ieder deel kan je een verjaardagsgordijn verdienen, dat is de upgrade van het verjaardagsfeestitem
     
    sproetje06, daisy17858, Vitani94 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Deze tabel klopt niet met de tabel die ik bij ons heb gezien. De beloning die ik heb gekregen klopt met de tabel bij ons wel maar niet met deze tabel.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Precies de reden waarom onduidelijk was wat er uit de kist kan komen.
    Maar inmiddels is deze lijst bevestigd als definitief dus ook geplaatst.
     
  6. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    jaaa met de quest heropeningsfeest de ontbrekende TEP en dus de bananen
    Nu dus volledige veld van baha geopend op naar de gewassen en bomen enz enz.
    Helemaal happy dat ik dat gevonden heb.
     
  7. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Waarvan acte :music:

    De loyaliteitsbeloning is afhankelijk van hoe lang je speelt op het moment dat je deze ophaalt.
    Vanochtend is na veel gepalaver besloten om spelers die nu nog geen jaar actief zijn ook de loyalteitsbeloning voor één jaar trouw spelen te geven omdat dat de makkelijkste oplossing was deze spelers het benodigde basis-item te geven.
    En och het is feest, dus waarom zouden we hen dat misgunnen? We willen wel iedereen met plezier aan het event laten meedoen.
     
    sproetje06, pandarum12, daisy17858 en 9 anderen vinden dit leuk.
  8. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    miekje, ik zou graag je tabellen zien, ik weet alleen niet hoe ik erbij moet geraken. ik heb op de link (je aanhangwagen) geklikt maar ik zie alleen maar "oude" dingen. wie kan mij helpen?
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

  10. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Daar heb ik ook geen aantekening op. Ik vind het juist heel fijn dat zij ook de basis-item krijgen. Mij ging het om wat in de betreffende post staat waar ik op reageerde en dat is het volgende:


    Registrierungsjahr Treue-Geschenk
    2009-20101 x Item Ehrentag
    90 x Superdünger
    45 x Susi-Superdünger
    8 x Partyticket
    30 x Superfutter
    20111 x Item Ehrentag
    80 x Superdünger
    40 x Susi-Superdünger
    7 x Partyticket
    25 x Superfutter

    Ik heb de beloning gekregen die hier staat bij iedereen die geregistreerd is in 2011 terwijl ik sinds 2010 speel. Volgens het schema wat jullie op het forum hebben geplaatst staat wat hier bij de beloning bij 2011 vermeld staat als beloning bij 2010. o_Ok is bij jullie schema de beloning voor 2010 en 2009 apart vermeld.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    bedankt voor je uitleg! jullie zijn ook maar afhankelijk van wat jullie aangeleverd krijgen.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Toen gisteren die post werd geplaatst heeft Ron al gezegd dat hij niet aan speculatie deed maar de berichten van BP afwachtte. De duitsers hebben de beloning allemaal een jaar opgeschoven. En dat besluit is niet gevallen.
    Daarnaast vind ik het onduidelijk wanneer je een jaar gespeeld hebt. Mijn 7e verjaardag moet nog komen, ik heb wel de beloning voor 7 jaar gehad. Wanneer iedereen uit 2010 7 jaar speelt, dan speelt iedereen uit 2016 een jaar en zouden alleen de spelers van 2017 het sieritem niet hebben gekregen. Die hadden wat mij betreft ook alleen het sieritem mogen krijgen ipv een heel pakket.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. -juditta93-

    -juditta93- Actieve auteur

    Nu het event is begonnen heb ik kunnen kijken wat de snelst de route is. Daarbij ben ik op de volgende route gekomen.
    Hierbij zou je de volgende cijfers van gebouwen en kado's moeten open: 5, 6, 7, 9, 10, 13, 14, 15, 17, 18, 23, 27, 21, 28, 33, 36, 39, 42, 43, 44, 45, 46, 47, 49, 55, 56, 57, 58, 59, 61, 63, 64, 65, 68.

    Hiervoor heb je dan 7400 paarse allium voor nodig en 615 gloeipol .
     
    Laatste bewerkt: 24 Januari 2017
    Tuintje57, daisy17858, boemer49 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Welk cadeau? Ik loop wederom een beetje achter (6 blz) Zojuist geoogst, wat later dan de bedoeling was, heb 236DI binnen gehaald, samen met de buren cadeaus. Een stol en witte onschuld gegeten en de eerste oogst er op gezet met alles er op en er aan. Over 1.13min klaar, dan word het hem niet meer voor mij. Heel jammer, maar zet vannacht wel gewassen voor de DI, gezien we super veel DI nodig hebben dit keer.

    Zie op het forum allemaal routes staan, zal me nog wel moeten inlezen dus :(
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  15. Youpy666

    Youpy666 Forumleerling

    Miekje bedankt voor de plattegronden van het event, mooi duidelijk overzicht.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op de nieuwspagina kun je een cadeau ophalen.

    Ik ben geëindigd met 327 drops vandaag. Vol vertrouwen dat ik alle drops binnen weet te halen.
    De lange gewassen staan erop. Morgenvroeg activeer ik een 12-uurs coupon. Daarmee kan ik net 2x oogsten en dan weer lange gewassen zaaien. Als het me lukt om morgenvroeg voor 7 uur achter de pc te zitten dan zaai ik morgenavond trosgierst zodat ik verder kan met die quest. Anders zal het wel weer koolraap worden.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Via de nieuwspagina ter ere van het verjaardag, zit oa supervoer in en het startitem voor de updates
     
    daisy17858, blackscorpion64 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Cadeau is binnen, erg mooi ja!
     
    daisy17858, annigjen en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Die kan je via het nieuwspagina vragen
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Tip voor als je snel boerenduiten wilt verdienen: Maak de hele dag in je molen kippenvoer en verkoop dat in plukjes op de markt. Dat verdiend best wel goed. Je betaald bij mij op de markt immers "maar" 81 BD voor 2 tarwe, en kippenvoer levert je 140 BD op
     
    daisy17858, rikmark, -Coco1968- en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.