Praatgroep "Gesprek van de dag" en verjaardagscadeau 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 23 Januari 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bobobear

    bobobear Levende forumlegende

    bedankt coco en miekje en de anderen voor het uitrekenen en tabel maken.vind ik altijd zo handig en makkelijk.

    mijn tactiek wordt gewoon zaaien en oogsten tot ik genoeg heb van het eventgewas en dan hopen dat de di ook lekker makkelijk uit de grond komen.en zoals altijd ga ik voor alles:music:
     
    sproetje06, daisy17858, riekje111 en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. voesje

    voesje Oudgediende

    Ik kan die taart niet vinden, waar vind ik die?
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. rikmark

    rikmark Forum freak

    Bedankt @-Coco1968- en @miekje9 voor de aantallen en het duidelijke overzicht.

    We gaan weer mee doen en ik zie wel hoever ik kom, RL gaat voor.
     
  4. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die komt pas wanneer het event vanmiddag begonnen is, en dan op de nieuwspagina.
    Verstandig dus om vanmiddag eerst de cadeaus binnen te halen en dan pas te gaan oogsten, dan weet je zeker dat het event begonnen is.
     
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    speelde je vorig jaar al tijdens de 6e verjaardag van Farmerama? Toen kreeg je dus een sieritem die jubileumtaart (jaartal) heet. En die zal je waarschijnlijk wel in je siertuin of op het bahamarama schateiland hebben gezet
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  6. voesje

    voesje Oudgediende

    Hij staat niet in de tuintjes en ik heb echt geen idee wanneer ik begonnen ben dus zal ik hem wel vanmiddag krijgen.
    Bedankt voor de tips iig.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ben bang dat ik aan het nieuwe sieritem dacht. Thea heeft helemaal gelijk dat er een jubileumtaart is geweest vorig jaar. We kregen toen een taart 2016 en een taart met het jaartal dat je bent gestart. Misschien op de wolkenrijen, en anders heb je vorig jaar eind januari niet gespeeld.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  8. dama75

    dama75 Gelegenheidsauteur

    Zo Leuk!! Ben benieuwd. Vind het nog wel lastig hoe alles zit maar met hulp van jullie allemaal moet het lukken!

    Helaas vanmiddag eerst werken dus kan ik pas vanavond beginnen hebben wel alles laten staan nu op mijn velden zodat ik pas ga oogsten als ik thuis ben en als het event begint.

    Succes iedereen en veel speel plezier.
     
    sproetje06, blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb dat precies andersom gedaan. Vanmiddag ben ik wel thuis, en vanmorgen heb ik alles wat ik kon oogsten gewoon geoogst. Een extra ronde oranje honden en pauwen, dan vanmiddag maar wat minder snel alle ruimte beschikbaar. Alle 20 uurs bomen ook nog een keer geoogst en turbomest gegeven. Ik heb natuurlijk gisteravond ook lange gewassen gezaaid die pas over een paar uur klaar zijn. Over een kwartiertje moet ik weg, dan kan ik ook niet in de verleiding komen om nog iets te oogsten.
     
    daisy17858, blackscorpion64 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  10. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  11. bepsels

    bepsels Forummeester

    • Dubbelposten niet toegestaan, gebruik de 'bewerk' knop als je nog iets wil toevoegen
    In november begonnen en nu al level 70? Wauw, over sprinten gesproken!

    Leuk event, ik zie wel hoever ik ga komen. Er moet ook nog een paar daagjes gewerkt worden:music:
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Januari 2017
    sproetje06, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik ´bewerk´als je iets toe wil voegen
    Bij mij heb ik hem bij de sieritems gevonden

    Dank je wel miekje9 ik maak graag gebruik van je tabel, succes riekje111 :)
     
    Laatst bewerkt door moderator: 24 Januari 2017
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. annerieke1980

    annerieke1980 Forum-hertog

    goede middag!
    misschien een rare vraag maar zo als ik het lees zit er een kans in dat je er ook een muis uit de kist kan krijgen die je van het sieritem van dit event kunt winnen.
    het zijn allemaal nieuwe dieren uit 2016 maar de muis is toch al veel langer in het spel? zoals ik kan lezen in de faq van mysterieuze stallenbouwer is de muis in september 2013 in het spel gekomen ?
    groetjes Annerieke

    p.s. wil niet ondankbaar zijn maar viel mij gewoon op. alles wat je krijgt is mooi meegenomen ;)
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat viel mij ook op. De muis, kat en kikker zijn helemaal niet nieuw, ik denk dat die in 2016 allemaal fokdier zijn geworden.
    De kat is zelfs al een wolkenrij van die je 2x per dag een kat geeft.
     
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ben er helemaal klaar voor. WAC, rozenjam, courgetteappeltaart en obatzda zijn gebruikt..nog een paar minuten
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier vanmorgen volgens gewoonte vast een paasjam genomen, en zojuist een WAC en witte onschuld.
    Nu F5, net was ik iets te vroeg.
    Succes iedereen.
     
    daisy17858, rikmark en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Je kunt trouwens ook zien sinds wanneer je lid bent, als je op je naam klikt hier op het forum.
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee dat werkt niet omdat het forum tijdens de periode dat ik speel al een keer helemaal is veranderd
     
  19. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Goed begonnen 237 drops ziet er goed uit
    Iedereen veel succes. xD;)
     
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Hier met 140 drops begonnen. Ik moet dus 10 zulke oogsten kunnen doen om het event te halen.
    Gelukkig weet ik dat er vandaag nog wel aardig wat bijkomt.
     
    daisy17858, hildemarc en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.