Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

xD Ik haal helemaal niks meer want ik ben er gewoon mee gestopt. xD Ga wel verder met de quests. :music: Zelfs mijn favoriet het vissen met de beer is dus knudde.

Gaat jullie lukken hoor, veel succes maar vooral speelplezier. :music:

janniekwak vindt dit leuk.
  2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

3. aubry47

aubry47 Forumkoning

Vppr de wolkenrij heb je 6 zeldzame parels nodig. Dat is nog wel een dingetje denk ik. Is er alleen maar kans op deze zeldzame parels? Of kan ik deze nog ergens anders verzamelen, is me niet helemaal duidelijk.

4. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Euh we motten zelfs 12 van die parels hebben :wuerg: Komen alleen uit het visvangen :wuerg: heb al 2x kunnen vissen, ben niet zo snel :pen geen parel gezien o_O... Zal wel weer random zijn ...-.- ...

5. aubry47

aubry47 Forumkoning

Dan wordt het wel erg lastig, ipv een parel kreeg ik een gereedschapskist :}}

HofvanDromen vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

Kreeg 1x een knechtencoupon van 1 uur, bij de andere sterren :music:hoeveel weet ik niet meer.
    Zal zeker lastig gaan worden, maar ach we hebben nog een ruime 3 weken ofzo ...geen idee eigenlijk

7. venus261256

venus261256 Levende forumlegende

Oef , die parels krijg je het beste bij de grootste vis.
    Heb er nu al 5 van dus schiet wel op hier.

8. HofvanDromen

5 parels :eek:o_O... Euh euh je ben wel met een sloompie getrouwd hoor :oops:...en vissen bent Hofje ook niet goed in xD
    Allememachies :wuerg:

9. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb nog nul parels.

Maar eerlijk gezegd zit ik er niet zo mee, ik heb toch wolkenrijen zat. Ik ben meer geïnteresseerd in supervoer en zo xD

10. venus261256

SloompiexD werkt wel hard hoor als ze dutjes moet doen tussendoor.
    Maar ik kan blijkbaar goed vissen vang bijna alleen maar van die grote:music::oops:.

11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

hebben nog wel effe voor het vissen......
    Dus ook nog tijd zat voor de parels te verzamelen

nientje1950 vindt dit leuk.
  12. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik heb nu drie keer gevist en twee marlijnen gevangen, dus ik ben er ook best goed in xD

venus261256 vindt dit leuk.
  13. venus261256

Nice

14. miekje9

morgen rond 13:00 is het klaar kan ik precies alle 3 de bubbels tegelijk oogsten :wuerg:

-freedom5555- en janniekwak vinden dit leuk.
  15. rubke1965

rubke1965 Junior expert

• Let op je taalgebruik, als je hulp nodig bent kan je dat op een normale manier vragen.
    wat is dit *knip* voor een *knip*, ik oogst het event veld, en meteen allllle event gewassen kwijt
    wat een *knip*, dus ik kan meteen stoppen, goed geregeld bp, *knip* spel

16. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Als je een probleem hebt kan je op normale manier om hulp vragen, dit taalgebruik is niet gewenst hier op forum. Buiten dat kunnen wij en BP er weinig aan doen dat je het verkeerde gewas op je akker zet en het gewas wat je nodig bent allemaal inlevert terwijl je niet genoeg hebt.
    Gelukkig is er nog tijd genoeg en heb je al ontdekt dat je in de zwembadwinkel gewas kan kopen om verder te kunnen spelen.
    Foutjes maken wij allemaal weleens. Succes met het event.

17. rubke1965

rubke1965 Junior expert

*knip*, dan heb ik 1000 muntjes nodig, ik heb gewoon geoogst, en ben meteen alles kwijt, en of jouw mijn taalgebruik niet bevalt, is niet mijn probleem, dit is gewoon *knip*, klaar, *knip*

18. Klaartjuh

Klaartjuh Levende forumlegende

Ik gun je even de tijd om af te koelen, als je nog hulp wil kan je het via support proberen. Uiteraard met normaal en fatsoenlijk taalgebruik, onze hulpvaardigheid kent namelijk grenzen.

jolanda13 vindt dit leuk.
  19. miekje9

zo laatste gewas net gezaaid verder lekker boompjes en beestjes
    en af en toe een paar bubbels oogsten

20. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoe kan je nu al klaar zijn met gewas ?
    Wij gaan niet zo snel je kan maar 3 keer oogsten met dat lange gewas nu iets sneller
    En dan die muntjes wat een drama ?
    Al zoveel velden bomen geoogst en al 180 muntjes
    En nul parels bij vissen elke de keer minste vis S in het kistje pfff
    S6 Tineke

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.