Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die droppen navenant slecht, omdat ze korter duren. Per saldo blijft het dus een vijfjarenplan, dat ene stalletje.
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik stop er mee. Ik snap er helemaal niks van.

    Het enige wat ik nu heb is struikgewasbadnoedel 36 stuks. Geen munten, geen badmutsen, kan niet vissen en geen zwembadvergroting.
    Ik geef het op.

    Iedereen veel succes.
     
    janniekwak en nenek43 vinden dit leuk.
  3. Corfrager

    Corfrager Regelmatige auteur

    Ik zit al op 37, heb een mix van bomen neergezet en denk dat ik het wel ga halen :D
     
  4. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Schaapje toch :oops: gewoon doorgaan met die gewas zaaien op event veld.

    Muntjes komen uit bomen vanaf je hoofdakker , maar niet perse nodig nog.
    Badmutsen komen uit gewassen vanaf je hoofdakker... Bij mij kwamen er uit grote velden rozen 42 stuks per keer oogsten heel de hoofdakker. Met de badmutsen kun je, je eventvelden vergroten. Dit zou je voorlopig als 1e kunnen doen...Zo kan je meer eventgewas verbouwen. Die je weer nodig bent om een ander eventveld vrij te spelen.

    Vissen kun je alvast 1x ...in het midden van het visbubbelveld staat een bubbel waar je 1 beer moet inleveren. Dan krijg je een kistje met lokaas, wat je weer kan openen in het visveld. En zo kun je vissen.

    Dit kistje kan je elke 23 uur in het bubbelveld aanklikken voor een nieuw lokaas.
    Het bubbelveld vind je bij je event klokje ...das ook een icoontje met een beer.

    Niet opgeven, haal wat je halen kunt op jouw manier en lach erom ... niet je speelplezier hierdoor kwijtraken.:)
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2020
    schaapje52, hendrika73 en kakelot69 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Doe als Hofje zegt en wanhoop niet. Je kunt de rij en de eventitems voor het vissen nog best halen, gewoon (lange) gewassen neerzetten op de grote akker dan komen die badmutsen echt wel.

    En dat stermuntjesgedoe kun je met een gerust hart laten zitten want dat is toch een zepert xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Kakelot heeft wel gelijk die xxl bomen droppen echt slecht zelfs met de howies erbij.
    Heb er nu maar 20 uurs bomen opgezet en morgenochtend kijken wat die doen.
     
  7. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hmm Hofje laat die xxl bomen toch lekker staan :oops:...xD
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Of de gevraagde aantallen in de winkel zijn veel te hoog, dat kan ook xD
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  9. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat vind ik eigenlijk ook wel ja , maar wat doe je eraan.
     
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    schaapje niet opgeven volg de raad van kakelot en hofje op dan kun je toch leuke prijsjes halen,
    kop op lukt vast ...
     
  11. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb xxl bomen staan daar komen ongeveer 39 di uit per keer. Vandaag turbo mest gebruikt maar daar ga ik mee stoppen. Dat is de moeite niet voor wat ik in de winkel kan gaan halen.
     
  12. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Kan het kloppen dat de verplichte volgorde is gewijzigd? Het plusje van zwembad D, de grote onderste, Kan ik nu al vrijspelen, terwijl ik zwembad C nog niet vrij heb gespeeld??

    Edit:
    Oké, vreemd. Nu is het plusje weer geblokkeerd...

    Edit 2:
    En inmiddels voldoende om zoals het hoort zwembad C vrij te spelen. Nu weer verder met verzamelen voor zwembad D
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2020
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hier xxl bomen staan vanwege meer boomvruchten per dag als oogst
    dan maar geen extra prijs
     
  14. harriejose

    harriejose Forum freak

    Tja, ik heb ook niet genoeg turbo mest ,wat is wijsheid.We modderen maar wat aan.
     
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    kreeg weer 50 muntjes uit de 20 uurs bomen.
    wij hebben nu nog een keer turbo mest gedaan op de 20 uurs bomen dan morgenochtend alle akkers +1 van de fiches van het seizoen. Dan maak ik er ook maar xxl bomen van..
     
    herma1234 vindt dit leuk.
  16. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    35 muntjes uit een veld vol xxl bomen ... ik denk ik meld het even :)

    EDIT: misschien nog iets meer ...me berken xxl zijn nog niet rijp ofzoiets 8)

    EDIT: EDIT ; plus 6 die erbij kwamen uit de berken maakt 41 muntjes
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2020
  17. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    45 stermunten uit een vol veld xxl bomen en met 1 uur weer te oogsten,
    in totaal nu 309 stermunten gevangen.
     
  18. harriejose

    harriejose Forum freak

    Zoveel?Maar dan heb jij stiekem jou verdubbelaar ingezet.xD;)xD:p
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik heb besloten de bomen van de hoofdakker weg te halen.
    Ik heb geen zin in 5 dagen bomen, zodat ik maximaal 2 kadootjes in de winkel kan halen.

    Eventgewas op het eventveld doe ik nog wel, maar die winkel slaat nergens op.
    Bovendien krijg ik toch nooit iets nieuws uit die stekjes of stallen, dus heeft het toch al geen nut.
     
    -matthias1952-, kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  20. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    hoe kom ik aan het evnetgewas opblaasboem?
    heb er namelijk nog steeds 0

    mvg john-j
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.