Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    bij de middelste bubbel daar moet je 1 beer inleveren
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb een probleem met de droprate van de stermunten.
    Vanaf begin heb ik alleen maar bomen erop gehad en tot nu tot 121 stermunten
    Ik kan dus misschien wel 2 of 3 keer iets kopen in de winkel .........
     
    farmermikkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel Ik ga het proberen
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Heb me dit keer niet zo goed ingelezen, maar krijgen we alleen het gewone lokaas uit de kistjes? Zit er dit keer geen premium en deluxe aas in het spel?? Dan duurt het wel erg lang voor het wat oplevert.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dan heb jij nog geluk. Ik heb pas 50 stermunten, van een veld vol 20-uurs bomen :wuerg:

    Ik ga dus precies één prijs kunnen kopen, dus dat wordt heel lang nadenken wat ik zal kiezen xD

    129. Kist met lokaas S

    Uit deze kist krijg je één van de volgende artikelen:
    • 1 Lokaas
    • 1 Premium lokaas
    • 1 Deluxe lokaas
    • 2 Lokaas
    • 2 Premium lokaas
    Bovendien gaan er meer klokjes lopen naarmate je vordert in het event, dus dan krijg je ook meer kistjes per dag.​
     
  6. maad

    maad Forum prof


    Dan heb jij er in ieder geval wel beetje meer dan ik.
    Ik heb er al 41, ook vol veld met bomen.
    In het begin nog even beetje gewas omdat ik badmutsen tekort kwam.
     
  7. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik snap er ook niks van.
    heb nog steeds maar de dingen open die we kregen en voor de rest nog niks.
    iemand een idee hoe ik meer velden op krijg?
    mvg jphn-j
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die andere velden open je met badmutsen en badmutsen droppen op de grote akker uit gewassen.
     
  9. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb helemaal nog geen stermunten. Zal wel iets fout doen
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heb je wel bomen op de grote akker?
     
  11. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Nee dacht dat het uit alle velden kwam:oops:. Ga ze er gelijk op zetten. Dank je wel
     
  12. john-j

    john-j Forum-hertog

    waar zie ik mijn aantal stermunten en hoe kom ik in de stermunten winkel?

    al gevonden.
    heb maar 28 stermunten heb mijn hoofdakker voor de helft met bomen en voor de helft gewassen.
    mvg john-j
     
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Op eventveldje klikken op het roze kraampje, rechts boven.
     
  14. harriejose

    harriejose Forum freak

    Iemand een idee of l of xxl bomen nu iets uitmaakt ivm de stermunten?
     
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Vanmorgen uit een heel veld met 20 uurs bomen met hoge ep waarde en met snelgroeimiddel 50 stermunten.
    Nu nogmaals opgezet op dezelfde wijze zie wel wat er uitkomt.
    Als je op de hoofdakker met gewassen voldoende badmutsen hebt gekregen om alle velden op het eventveld te openen kun je beter de hele hoofdakker vullen met bomen voor stermunten.
    Ik weet niet wat de droprate is als je er xxl bomen opzet.
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2020
  16. john-j

    john-j Forum-hertog

    hoi
    krijgen we alleen stermunten tijdens haai in het zwmbad of ook tijdens gek op water want dat nogal uit wanneer je de muntjes gaat inleveren.
    mvg john-j
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Gek op water is het overkoepelende event. De stermunten van haai in het zwembad worden na afloop van het event omgewisseld
     
  18. john-j

    john-j Forum-hertog

    dus die moet ik voor 29 juli 14.00 uur inleveren.
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu twee keer een heel veld lange basisbomen met turbo geoogst, en in totaal welgeteld 103 muntjes gevangen. Op deze manier zal ik over anderhalve dag dus mijn eerste extra prijs kunnen verwelkomen: één stal of twee stekjes waarvan het nog maar de vraag is of er iets zinnigs uit komt. Dat vind ik toch wel een uiterst karige beloning, afgezet tegen de ruim 1000 turbo die ik er dan tegenaan moet gooien. En natuurlijk kan ik ook zonder turbo spelen, maar dan wordt het helemaal een vijfjarenplan om dat ene stalletje binnen te halen.

    Kortom: ik hou op met die stermuntjes en ga gewoon weer gewassen verbouwen voor de ijverige vlinders, jammer van de mest maar het is niet anders.

    Gelukkig gaat het op het eventveld beter: morgenochtend kan ik beginnen aan de opblaasbloemen xD
     
    Gert-Jannetje vindt dit leuk.
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Waarom zet je dan geen xxl bomen neer ? Die hoef je geen mest te geven om 2 x per dag te kunnen oogsten en verder eten ze ook geen brood ofzo.
    Heb pas 28 muntjes hier ... iets met niet opletten en opblaasbloemen kopen :wuerg:... En ben nog lang niet bij zelfs maar 170 van die andere bloemengedoetjes ...:wuerg:
    Ken het schelen xD:oops:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.