Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb al 52 muntjes van een veld bomen en 47 badmutsen van Rozen op grote velden... het begin is er ....
    Hoe het eindigt ? geen idee :wuerg:... xD
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik snap er werkelijk geen barst van. xD Wilde mee gaan doen, maar ik moet eerst eens even rustig lezen wat ik nu moet gaan doen. Gister niks gelezen, dus geen voorbereidingen gedaan.
    Na het eten vanavond maar eens kijken of ik het snap en anders sla ik wel weer over.

    Iedereen alvast succes en veel speelplezier. :music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben wel begonnen, maar zal door vakantie niet het laatste deel kunnen spelen. Heb eigenlijk niet eens gekeken of het dan de moeite waard is. :p
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op het eventveld staan al wat gewassen oogstklaar. Die zou je vast kunnen oogsten en weer inzaaien, dan zijn ze morgen maar vast klaar (en denk er dan aan dat je het restant bewaart xD )

    En dan zet je op de grote akker lange gewassen neer voor de DI waarmee je het hele eventveld vrij kunt spelen.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik kwam nog 7 badmutsen tekort (zoveel draag ik er meestal niet). Ik heb 10 foks gezet en daar kreeg ik 8 mutsen uit. In de tussentijd 2x sla gezet, waar ik er per ongeluk ook nog eentje uit kreeg. Maar 8 van de 10 dus...

    Zwembaden vol met het gewas gedaan en dat is dan dacht ik om het andere gewas vrij te kunnen spelen. (?) En de springplank ook nog natuurlijk. Ik ga nog maar even terug naar de Faq, want heb nog geen goed overzicht van waarom ik wat doe..
     
  6. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    kun je mij de hand geven.
    Ik snap er ook geen barst van en weet eigenlijk niet hoe te beginnen.
    Heb wel het eventveld vrij gemaakt omdat ik al voldoende badmutsen had
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Bij het vis-event kan je nog 1 beer inleveren zodat je elke 23 uur een kistje met lokaas krijgt (moet je wel elke keer handmatig ophalen)
     
    farmermikkie en Roos vinden dit leuk.
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Nu maar bomen neerzetten voor de andere drops denk ik zo.
    En natuurlijk je zwembad vullen met gewas (klinkt als een vreemd advies, maar echt hoor)

    Vraagje: Stekjes tellen toch ook als bomen?
     
  9. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Snap er ook nog niet veel van, je bedoelt zeker een speciale bubbel i.p.v een beer ?
     
    Laatste bewerkt: 22 Juli 2020
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja, je kan / moet 1 beer inleveren bij de startbubbel in het midden bij het event: gek van water
     
  11. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, stekjes tellen ook als bomen en droppen daarom erg goed. Ze duren kort maar geven drops alsof ze de boom zijn die eruit komt.
     
    Roos vindt dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Op zich is de FAQ redelijk duidelijk.... maar hij had beter in een andere volgorde kunnen staan (als ik het goed zie)
    Er staan heel duidelijke stappen A... B... enz.

    De volgorde zou dan A.. C.. D... zijn om daar je gekregen gewassen te vermeerderen om bij B in te leveren. Daardoor krijg je andere gewassen om ook bij B in te leveren.

    Eigenlijk is B je eigenlijke doel om je andere gewassen, je wolkenrij (en fluitjes voor een ander event) te krijgen.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Bedankt Thea meteen even een beer geleverd op de plaats die jij aangaf.
    dan iedere 23 uur weer even een kistje ontgrendelen voor een lokaas van het vissen
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou zeg, mijn eerste vispoging leverde meteen een zwaardvis op, en daarmee 20 SV xD
     
    Boeretrien1 en Roos vinden dit leuk.
  15. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    dank je voor de tip
     
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik snap er nog steeds niks van maar dat ligt niet aan de FAQ maar aan mijn bezigheden in real
     
    janniekwak en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

     
  18. vinc05

    vinc05 Forum freak

    alles volgebouwd met grote velden dan een aantal halve en de overige met kwartjes.
    kunnen ze mest en water krijgen en zich vermeerderen.
    de eerste overgebleven 44 nu ingeleverd kijken of er morgen weer 5 nieuwe staan .
    vissen ging niet zo goed maar ja was daar all nooit goed in.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als ik de faq goed gelezen heb, dan krijg je geen exta's na ... uur jammer, ik had het ook graag gehad
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hoe moet ik het bubbels event starten?
     
    Laatste bewerkt: 23 Juli 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.