Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan hem vinden bij de spelfaq's en bij de faq-index
    https://board-nl.farmerama.com/threads/categorie-indeling-dieren.25828/
     
  2. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    dankjewel allemaal voor de uitleggen,
    ik mis bij de zoogdieren de lama,
    niet om mee te fokken maar om in te leveren bij het event
     
    Laatste bewerkt: 5 Augustus 2020
  3. karsan1958

    karsan1958 Forumbeginner

    zou iemand mij duidelijk kunnen uitleggen waar je aas maak of krijg om te kunnen vissen, ben nu al vanaf vorige week aan het zoeken of ik het ergens zie staan maar helaas kom er maar niet achter.
     
  4. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Lees dit eens door dan snap je het wel:
    https://board-nl.farmerama.com/threads/gek-van-water-overkoepelend-vis-event.36589/

    In het bubblescherm eerst de middelste bubble leveren en dan kun je de bubbles eromheen inleveren mits je meegedaan hebt aan de andere events. Want daar had je items kunnen winnen die je hier moet inleveren.

    Edit: Fokevent strandhut kokosnoot af. Was inderdaad eitje xD
     
  5. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    op je veld staat een klokje daar kan je op klikken en dan op de beer en daar kun je vissen
     
  6. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Je vindt het scherm "Gek van water" onder het tijdklokje links in je scherm. De beer met vishoedje en bubbels er omheen. Je start met het leveren van 1 beer in de middelste bubbel. Daarna kan je aansluitende bubbels inleveren met de speciale items die je krijgt bij de events. In de bubbels met een kistje met tijdklokje krijg je een kist met aas. Deze komen in je inventaris bij de sieritems, waar je de kisten kan openen om aas te krijgen. Dan ga je terug naar het scherm van "Gek van water" en klik op op de knop "Aan het vissen". Daar kan je dan vissen.
    De kisten met aas kan je, zodra je ze hebt geopend, elke 23 uur oogsten.

    Kijk anders ook even in post 211 van Miekje9.
     
  7. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je je (vis)bubbels hebt geoogst en op de knop ''aan het vissen' ' drukt kan je links onderin ook op de knop ''openen'' drukken om je kistjes met aas te openen :)

    Hier is het fokevent al weer klaar, vanmorgen weer 2 parels erbij gevist heb er nu 9
     
  8. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik kan de laatste badge niet in leveren bij strand hut kokosnoot ik had me verteld een te kort aangemaakt lukt me niet help me
     
  9. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    kan hier iemand mij vertellen,waarom de lama s niet in geleverd kunnen worden,
    en ze staan ook niet in de lijst bij zoogdieren
     
  10. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb net hier hele event afgerond en kon de Lama in het desbetreffende vakje wel inleveren ...Waar de Lama wordt gevraagd bedoel ik dan...

    Maar ik denk dat je bedoeld bij het gewone zoogdieren inleveren ... Dat komt vermoed ik omdat de Lama tijdelijk met dit event een 'hogere" inlever waarde heeft gekregen en dat je dus nu daarom niet die Lama beesten bij de zoogdieren kan inleveren ...

    Probeer het met zeehonden / zebra of dolfijnen die geven ook veel tegenwaarde.
     
    Laatste bewerkt: 5 Augustus 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ja ik bedoelde dat ook,dankjewel voor de uitleg
     
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  12. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    heb het hele event afgerond,nu even rust.
     
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    je kunt een badge maken kijk even welke kleur je mist.
    Dan het juiste rokje starten in je fokhotel dus met :
    Haai of Vis
    Zoogdier
    Vlinder of bij
    Iedere fok levert een badge dus zou je dan klaar kunnen zijn
     
  14. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    heb nog twee in de schuur voor de bonen staak kan ze niet inleveren
     
  15. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Heb je dan wel de goede ? Die paars / roze lijken erg veel op elkaar.

    Voor de wolkenrij/ bonenstaak moet je met vissen badge leveren ..
     
  16. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Fokevent klaar. Ging erg snel.
    Nog 1 parel voor de 2e wolkenrij, dat moet toch wel gaan lukken. :music:
     
    Katinka1700 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    klaarrrr.......xD....en heb een mongongoboom
     
    Laatste bewerkt: 5 Augustus 2020
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Heerlijke events dit. Roze gelei aanzetten en een half uur later ben je klaar xD

    Twee op-één-na-hoogste fokdieren gescoord, dus dat is ook mooi. En veertig miljoen BD verdiend met de verkoop van lama's xD

    Kortom, een geslaagd event. En dan nu maar lekker door met de ijverige vlinders en broers tegen wil en dank, voor de supermestmammoet en de neonstallen.
     
    -mikmak- en Katinka1700 vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Aan die questen zoals de ijverige vlinders begin ik hier niet aan, op hele akkers is dat hier dan een 10 jaren plan -.-xD
    en die 100.000+ gewassen op de markt kopen is ook geen optie met die absurde prijzen :wuerg:xD
     
  20. jadiejadie

    jadiejadie Gelegenheidsauteur

    Yep, ook ik heb het event uitgespeeld :D
     
    vinc05 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.