Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De inkomstenbonus voor planten 100% is een perfecte om nu te gebruiken.
    Hij neemt een gouden slotje in, dus het gaat niet ten koste van je wac.

    Inderdaad een pinkie pie pie of die paashamster erachteraan gebruiken, dan heb je er nog langer plezier van.

    Hier gaat deze bonus erin als ik level 59 heb bereikt over een uurtje. Dan kan ik die 2 nieuwe gewassen lekker snel vermeerderen.

    De ep/tep boosters zijn leuk voor je ep en tep, maar hebben geen effect op het event. Je krijgt er niet meer drops door en het doet niks met je gewassen. Maar voor het levelen zijn ze leuk.
     
    jolanda13 en -freedom5555- vinden dit leuk.
  2. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    quest kaartjes kwijt kan weer naar de kelder. Ging voorspoedig met behulp van een paar oogstbonussen aan het rad.

    Het vissen gaat totaal niet. Pas 1 parel en verder allemaal kistjes met spul waar ik niet zoveel aan heb.
    Begrijp ook niet waarom de kistjes met een parel dan niet komen. Random zeggen ze dan maar dan is het bij de een vaker dan bij de ander en daar baal ik eigenlijk van. Zit aan de max van het hengelen en speel iedere keer keurig om de 23 uur
     
    Laatste bewerkt: 1 Augustus 2020
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  3. garfield43

    garfield43 Forumleerling

    Dank je wel. geweldig! :D
     
  4. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Als het kon zou ik ze weggeven die parels heb er nog 6 nodig :), maar er staan
    nog 17 in de schuur:oops:.
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nu drie parels xD , dus ik heb goede hoop dat er in ieder geval één wolkenrij voor me in zit.

    Zaaievent gaat lekker: de 7-uurs gewassen voor mijn persoonlijke doel (de kist met neonstallen) zijn bijna bij elkaar. Daarna even wat anjers neerzetten, op halfjes met SM, om wat drops bij te maken want die lopen wat achter. En dan kan ik beginnen met de 8-uurs gewassen. Die hoef ik maar drie keer te oogsten dus dat moet helemaal goed komen.
     
  6. thea1963

    thea1963 Forum freak

    17? Hoeveel mandjes heb je wel niet gekocht :eek: , hier heb ik er sinds vanmorgen 4
     
    venus261256 vindt dit leuk.
  7. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    1 grote vissersmand en als je dan bijna alleen marlijnen vangt gaat het snel.
     
  8. Roos

    Roos Forum-hertog

    Kan iemand nog naar post 311 van bladzijde 16 kijken :music:
    Ik heb er maar eens hortensia ingezet voor de drops. Bijna klaar..
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Dan heb je wel heel veel ''geluk'' gehad met het vissen van parels,
    Hier geven de kistjes van de Marlijn niet zoveel parels als bij jou -.- ( is nie eerlijk :pxD )

    Dat 4de kistje is haast onmogelijk om te halen zonder oogstbonussen en of veel SM, ik lees dat de di's niet goed komen maar hoe moet een speler gemiddeld 6 keer per dag het eventgewas oogsten en ook nog eens lange gewassen neerzetten voor de di's? Dat lijkt me helemaal niet mogelijk

    Het 3de kompas is wel mogelijk als je eerst links naar 84 gaat en dan pas verder met rechts na stap 59 (dus links tot 84 en rechts tot maar 66 voor het neonkistje)
     
    Laatste bewerkt: 1 Augustus 2020
  10. Nathalie6

    Nathalie6 Forumleerling

    Vraagje:
    Krijg je ook zwemvesten uit varen?
    Levert momenteel op level 73 meeste EP op open plek.
    Bedenkt voor de info
    Nog veel waterplezier,
    Nathalie6
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Pcies, dat kan helemaal niet. Of je moet echt bergen SM op voorraad hebben maar die heb ik niet xD

    Vind ik ook verder niet erg hoor, een mens hoeft niet alles te hebben.
     
  12. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja ik snap dat BP geld wil ''verdienen'' maar ze kunnen het ook overdrijven :music:xD
     
  13. Roos

    Roos Forum-hertog

    Maar met dat 3e kompas ga ik natuurlijk ook vakje 18 niet openen. Zal ik eerst 17 moeten doen. Dus het parels vangen moet dan van overig gevis komen. Dan ga ik die bubbel maar loslaten. Ik heb nog wel een berg supermest, maar om dat nou aan 1 event te besteden.. Ik ga eens even kijken naar die 84 en 66...

    Ik heb net 596 drops gekregen. Maar dat is voornamelijk van het vasteland van hortensia. Op baha had ik op m'n regenwoud ixora met supermest gezet en daar kreeg ik wel 60 drops uit.. :cry:

    Dankjewel! Ga ik de bubbel loslaten! :D
     
  14. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Die parels is een kans op / geluksfactor bij het vissen maar als ik lees dat venus er al 17 heeft (en die heeft alleen 1 mandje gekocht) zouden wij die 12 parels ook moeten kunnen halen, het event duurt nog tot 21 augustus
     
    Roos vindt dit leuk.
  15. Roos

    Roos Forum-hertog

    Maar Venus heeft natuurlijk ook bubbel 18 al open. Die zit allang in z'n neus te peuteren.. xD
    Ik mag vissen en haal dan een papegaaitje eruit en daar is die oester bij lange na niet van onder de indruk. Maar die parels heb ik nog wel vertrouwen in. Ging mij er ook om dat het niet openen van 18 van invloed is op de rest van de bubbels.. Oh.. dat kan ik nakijken.. *rent weg*
     
  16. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Nee, het volgende event beginnen we bij de bubbel met de 5 GB of 8 SV ;)
     
    Roos vindt dit leuk.
  17. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ik heb er daar 3 van staan,dus ik wil ze wel op se juiste manier gebruikenen pinkie pie pie heb ik genoeg,paashamster heb ik niet,
    links op 47 en rechts op 39 dus ik heb nog even te gaan, die ep tep booster heb ik wel aan staan maar die gebruiken gelukkig alleen zilver. bedankt farmermikkie voor nog extra uitleg er van
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  18. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    Kun je dan een tip geven hoe je de parels het beste kunt scoren ;)
    ook uit de S-kistjes komen alleen maar het aas waarmee je maar één vis kunt scoren :cry:

    en wat is dan de beste manier om een marlijn te vangen, mij lukt het nog steeds niet
     
    jolanda13 en venus261256 vinden dit leuk.
  19. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zit bijna altijd net op binnenrand van het groen en vang dan heel vaak de marlijn.
    verder blijft het een random uitgave dus tips werken niet echt hier bij.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    Hallo. Misschien dat dit al ergens staat. (sorry dan) We hebben de "kaartjes kwijt" quest die bij fase 1 tickets vraagt. Deze tickets zijn alleen te verdienen in de "waterski"quest in de linker- en rechterkolom bij fase 59. Klopt dat??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.