Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me kwartakkers hortensia en ixora in totaal 933 di's gekregen
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    1077 drops binnen gesleept
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier 855 maar er stonden nog wat stallen hier en daar en daar komen ze niet uit natuurlijk.
     
  4. -iefje-57

    -iefje-57 Forumleerling

  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Het is ook allemaal beetje warrig
     
  6. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    240 drops....xD...bijna klaar
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  7. Ruby74

    Ruby74 Forumleerling

    Klopt het dat wac niet werkt bij de eventgewassen? Of gold dat alleen bij het vorige haaievent? Beetje jammer als ik het in zou zetten en het werkt niet...
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die werkt gewoon bij dit event. Dat is alleen op het speciale eventveld dat het niet werkt.
     
    Sintra98 en Ruby74 vinden dit leuk.
  9. Ruby74

    Ruby74 Forumleerling

    Dankje!
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ik heb 781 reddingsvesten. Normaal gesproken zou ik daar voor de rest van m'n leven wel genoeg aan hebben. Zo snel slijten ze niet. Maar ja.. dan komt Farmerama met een spelletje en dan slijt het allemaal wat harder. Had ik in m'n bos en op de watervallen ook nog eens totaal geen rekening gehouden met reddingsvesten (in m'n bos is dat nog logisch, maar voor watervallen had ik toch ergens rekening moeten houden met een behoefte aan van die vessies). Vind ik die 781 nog niet eens zo heel erg onaardig..

    Nog maar eens even nalezen tot waar het van belang is om mee te doen. Zag het wel voorbij komen, maar ja... geen aantekeningen gemaakt..
     
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Deze bedoel je?
     
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Eh.... *zet brilletje recht*
     
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    Deze dus!

    Ik krijg ze niet aan elkaar geknoopt :( :(

    maar met jouw reactie geen dubbelpost :)
     
    Roos vindt dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Roos vindt dit leuk.
  15. mmans

    mmans Forum-hertog

  16. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    De eerste tien aan beide kanten net ingeleverd.
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je alleen voor de 2 kompassen gaat hoef je alleen beide kanten tot level 35 te doen en dan heb je ook 1 wolkenrij, als je tot het neonkistje wilt gaan moet je beide kanten naar level 75 en heb je 2 wolkenrijen, Miekje heeft daarvoor een handig lijstje

    Dat is deze alleen je moet voor het andere eventgewas als je de hele quest doet ook nog van beide 3600 eventgewas extra erbij rekenen
     
  18. boerinmina

    boerinmina Forumbeginner

    Hallo. Hoe kan het dat ik geen wilde waterski krijg? Zou toch 15 bij aanvang van het event krijgen?
     
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Waar staat dat je 15 wilde waterski krijgt bij aanvang van het event?

    Ik zie in de faq dat je bij aanvang 10 (of met premium 15) ankerado en 10 (of 15) kronkeltijm krijgt.

    De andere 2 gewassen (wilde waterski en zeemansduizendknoop) kan je verdienen in de bijbehorende quest.
     
  20. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Er staat in de Faq dat je bij 58 een kaartje en een VIP kaartje krijgt ...In de boerderij is het helaas pas bij 59 ...zie ik net.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.