Praatgroep - Gek van water

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 21 Juli 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepco

miepco Regelmatige auteur

Ik probeer het met level 94 ook!

gelderblom vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik zit in level 217 en ook voor mij is het onmogelijk om het hele event uit te spelen. Dat gaat namelijk alleen als je er enorme hoeveelheden supermest tegenaan gooit en/of meerdere oogstbonussen per dag draait, en dat zit er bij mij allebei niet in xD

Maar de eerste twee kompassen zijn prima te halen en de eerste wolkenrij ook, dus daar ga ik in eerste instantie voor. Je hoeft nou eenmaal niet altijd alles te winnen toch.

LucieSchreurs en lonnie57 vinden dit leuk.
  3. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik doe veel met de hand miepco

zuinig zijn op de coupons :D

miepco en lonnie57 vinden dit leuk.
  4. vinc05

vinc05 Forum freak

Nou broertje en ik gaan er ook aan beginnen.
    Heb alle bomen op de farm ondertussen de laatste keer geoogst en nu even kippetjes voor startvoorraad mest.
    Vanavond lange gewassen erop en Baha nog eens de bomen oogsten en ook daar lang gewas erop.
    Dan maar kijken hoe het gaat in ieder geval voor de eerste 2 kompassen.

5. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo halve lijstje is klaar met plaatjes plakken nu op naar de tweede helft
    ;)

nenek43 vindt dit leuk.
  6. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

We hebben naar aanleiding van de reacties met onze CM gebabbeld, en deze met GD.
    Het event bestaat eigenlijk uit twee delen: tot en met opdracht 75 zou voor iedere speler haalbaar moeten zijn. En daarmee de eerste twee wolkenrijen en twee kompassen voor ‘Gek op water’.

Het tweede deel is, zoals de laatste twee jaar gebruikelijk, de uitdaging voor verder gevorderde spelers alsmede voor spelers die er geld in willen steken. Vanaf opdracht 76 worden daarom hogere aantallen gevraagd.

Vanaf level 58 aan beide zijden krijg je kans om de quest te spelen (op andere velden, lever nooit al dit gewas in!) met ook leuke prijzen.

Natuurlijk moet ieder zelf weten of ie aan nul, een, twee of drie delen van dit event gaat meedoen. Het zou echter jammer zijn als er blind gestaard wordt op het gehele event binnenhalen, terwijl minder onderdelen voor de meeste spelers wel haalbaar is.

LucieSchreurs, vinc05, -mikmak- en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. Mr.Ryannn

Mr.Ryannn Forumbeginner

zou iemand mij uit kunnen leggen hoe ik aan aas kom om te vissen??????

8. miekje9

Laatste bewerkt: 30 Juli 2020
    dutchie47 vindt dit leuk.
  9. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Complimenten aan de maker van dit event. Het zit echt leuk in elkaar en ziet er ook erg leuk uit.

Ik sla weer lekker over. Zo rustgevend niet meedoen en ook niets te hoeven lezen. Je scrolt door de lange lap tekst en denkt, mooi hoor lekker dit alles niet te hoeven lezen en niet te hoeven denken van snap ik het of snap ik het niet. Moet wel zeggen dat ik steeds minder op de boerderij aanwezig ben. Lijkt wel of ik aan het afbouwen met de boerderij terwijl dat helemaal niet de bedoeling is. Gewoon even leuk andere dingen doen die op mijn pad komen.

Iedereen veel speelplezier en succes.

boermars, jolanda13, vinc05 en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. mmans

mmans Forum-hertog

Het ziet er allemaal erg leuk, maar ook ingewikkeld uit! En dan zie ik, dat we ook maar 5 dagen de tijd krijgen, kort event deze keer :(

Ach ja, we gaan ons best weer doen.
    Ik heb nog wel een paar oogstboosters staan:
    2x 100% voor 24 uur (voor alles op alle speelvelden)(gouden slot)
    3x +1 voor 8 uur (voor eventgewassen op alle speelvelden)(geen slot nodig)

Die laatste is deze keer wel optimaal in te zetten, met 4 velden voor eventgewassen :)

Suc6 allemaal!

vinc05 vindt dit leuk.
  11. anita-144

anita-144 Regelmatige auteur

Sorry als ik de indruk wekte dat ik het event niet leuk vind, want dat is niet zo. Het is zelfs heel mooi bedacht en leuk uitgewerkt.
    Het viel me alleen een beetje tegen dat je voor de kompassen echt héél flink moet werken. En mij persoonlijk komt dat gewoon niet zo goed uit (vakantietijd en zo).
    Maar eventuele negativiteit die ik uitstraalde was niet zo bedoeld...
    Ik begrijp ook wel dat het moeilijk is om zowel de (zeer) vergevorderde speler als de beginnende speler iets te bieden... En BP doet dat eigenlijk uitstekend!

LucieSchreurs, jolanda13 en janniekwak vinden dit leuk.
  12. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier als vergevorderde speler kan ik het eventgewas van dit event maar 3 keer per dag oogsten, zou niet weten hoe ik dit dan 6 keer per dag zou moeten doen :oops:xD

De beloningen zijn het ook eigenlijk niet waard voor de betalende spelers om mandjes te kopen, er is alleen maar veel ep te winnen -.-
    We kunnen al zo weinig vissen dus was wel fijner geweest als alle kompassen wat makkelijker te halen waren

Hier ga ik links en rechts tot level 35, dan heb ik 2 kompassen en een wolkenrij, ga geen oogstbonussen inzetten want daar zijn de beloningen te slecht voor

13. mmans

mmans Forum-hertog

De kompassen zitten "al" bij opdracht 32 ;)

Ik ga het wel proberen. Zowel op de farm als op baha is een veld over voor extra DI en de beide takken zijn onafhankelijk van elkaar in te leveren: dus je kunt gewoon starten en zien waar het zo uit komt :)

14. tonkelaar62

tonkelaar62 Gelegenheidsauteur

Help!
    Ik kan niet vissen, ik heb fluitjes maar kan ze niet inleveren , het scherm geeft aan dat ik fluitjes heb...

Roos vindt dit leuk.
  15. thea1963

thea1963 Forum freak

Heb je al 1 beer ingeleverd in het midden in de bubbel? Die moet je eerst leveren voordat je de fluitjes kan inleveren

Roos vindt dit leuk.
  16. klakje

klakje Oudgediende

Hebben jullie dat ook??? Ik krijg 90% alleen de laagste lokaas. de hoogste zelfs nog geen gehad. Of is de kans op hoogste lokaas de luxe zeldzaam tot zeer zeldzaam

17. miekje9

Gelukkig mijn totalen zijn gelijk aan die van jou
    Dank je wel

vinc05 vindt dit leuk.
  18. Roos

Roos Forum-baron

Precies. Zoals Thea zegt. En snel de fluitjes inleveren (de rechter bovenhoek) zodat je elke 23 uur een kistje kan oogsten.

19. miekje9

Dorette58, -matthias1952- en ghs4 vinden dit leuk.
  20. nientje1950

nientje1950 Forum-commissaris

Goedemorgen allemaal, het is weer super duidelijk Miekje.
    Dank je wel.
    Succes allemaal met die weer mee doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.