Praatgroep - Geheime vijver

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Wat je vist maakt niet uit ik heb al bij de papegaai vis parels gekregen zowel als bij inktvis, kogelvis, kreeft en de marlijn
    Alleen makreel weet ik niet heb daar nog maar 1tje van de 6 denk dat ik die ga bakken en zelf opeten xD
    heb zelfs met de parels al van elk aas eens kunnen kopen? rondom is altijd een gok , maar deze keer mag ik niet klagen
    Ik wens iedereen nog veel parels
     
  2. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Iedere volle rij vissen kan parels leveren.
    Maar van een marlijn heb je er maar 1 nodig voor een kistje, en van bijvoorbeeld een papegaaivis heb je er 4 nodig.

    Als ik 4 papegaaivissen had gevangen, had ik maar 1 kistje met een kans op parels gekregen. Met 4 marlijnen krijg je 4 kistjes met een kans op parels. Dus met marlijnen 4 x zoveel kans op parels.
     
  3. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Potver net gevist en nog steeds maar 6 parels. Kan door omstandigheden waarschijnlijk nog maar 1x vissen, dus alleen maandag. Dinsdag de hele dag ziekenhuis en misschien niet voor 14.00 uur thuis. Begin nu toch een hard hoofd te krijgen in de rest van die parels. Had al meteen in het begin bij de 2e keer vissen die 6 parels en nu helemaal niets meer, wat een puinhoop. Eindelijk eens een flink event dat redelijk goed loopt hier en dan geen parels voor de wolkenrij............nou dat wordt stevig balen dan

    @farmermikkie De kistjes die je krijgt voor de Marlijn daar zitten geen parels in, zijn bij mij meestal kistjes vol romantiek
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Volgens de faq geeft ook de marlijn kans op parels:
    Soort VisAantal nodigBeloningentabel
    Marlijn16 Zeldzame parel
    1.000 EP*eigen level
    800 TEP*eigen level
    400 BD*eigen level
    1 Kist vol gereedschap II
    1 Kist vol boerderijbenodigdheden IV
    2 Kist vol romantiek II
    1 Kist vol romantiek III
    1 Kist vol romantiek IV
    1 Kist vol verbeteringen
    40 Kist vol vis
    1 Kist vol Jolige dieren
     
    demi2u vindt dit leuk.
  5. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Hier ook weer bij 1 van de boerderijen gevist. 6 kistjes gewonnen maar geen parels............
    (3 deluxe, 1 premium en 1 lokaas...... 3 marlijn, 3 octopus en 3 kogelvis uit deluxe uit premium en lokaas papagaaivis)
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  6. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier net de eerste 6 parels binnen, even afwachten of ik de wolkenrij ga halen...
     
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Whoop whoop, de rij is binnen. Ik schrok er gewoon van xD

    Het was trouwens niks te vroeg want ik kan alleen morgen nog vissen. En ik blijf het mal vinden dat het al dan niet verkrijgen van deze rij volledig gebaseerd is op toeval. Dat je in een event naast de wolkenrij vaak ook gokdingen kunt winnen als stallen, stekjes, kisten en tickets vind ik juist leuk, maar de wolk zelf moet je gewoon kunnen winnen door met overleg te spelen.
     
    LucieSchreurs en Aliyee94 vinden dit leuk.
  8. Snijderboerderij

    Snijderboerderij Commandant van het forum

    Al heel wat gevist en nog 0 parels :cry:
    Wolkenrij gaat ik waarschijnlijk niet redden of er moet opeens een stortvloed aan parels komen

    Maar met de pech die ik de laatste tijd heb, zie ik het somber in
     
  9. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Ik denk het ook niet helaas....... moet er nog 12 parels jammer hoor vind dit niet kunnen
    S6 all we wachten kan nog hopen maar
     
  10. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Bedankt voor je lijstje, net 2 keer gevist en bij papegaaivis.......................ja..............ja..............eindelijk nu in totaal 12 parels. Dus blijkbaar mag ik nog hoop hebben :D
     
    kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Te bizar voor woorden. Vis met het duurste voer, krijg de mooiste vis en hop ook nog eens 3x 6 parels. Dus ik heb ze allemaal...

    Jammer dat ik ze niet aan jou mag geven. Heb er nu dus over. Die Marlijn die vind ik en ik kreeg dus ook nog eens 3 keer 6 parels. Heb direct de staak uit de shop gehaald, want mij kennende vergeet ik dat anders...
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Gefeliciteerd, het is je gegund.

    Ik kan morgen en overmorgen totaal nog 4 kistjes Large nemen. En dan houdt het op.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  13. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Sorry maar ik snap de volgorde van het ontgrendelen van de waterlelies niet. Op FAQ pagina staan nummers maar het schijnt dat je maar 1 bepaalde kant op kan gaan? Ik had de lelie met 8x Susi Supermest ontgrendeld maar ipv naar links (naar de vissersbon) ging het naar rechts (farmmunten).
     
  14. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik ben ook heel benieuwd of de wolkenrij hier komt, heb nu 12 parels, wordt spannend met nog 28 uur op de klok.
    Had wel anders gekund vind ik.
     
    boermars vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Maak elke lelie open die kan. Er zit een vaste volgorde in, die niet de nummers in de faq volgt.
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  16. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Wow, zonet dank zij 5 keer vissen met deluxe aas, 24 parels erbij... en zelfs een keer 6 parels dank zij de kreeftjes. Vanmorgen bijten ze goed.
     
    BoerAnnelies en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier bijten ze nog altijd niet. 2 x premium en wederom 2 andere kistjes :wuerg:
    Straks nog een keer een Luxe kist openen en dan morgen nog 2.
     
  18. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    hier 12 parels maar de laatste parels willen maar niet komen:cry:
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Mijn 2e L kistje van vandaag geopend en 3 x deluxe aas gekregen :music:
    Daarmee 6 marlijnen en 3 octopussen gevangen.
    En jawel hoor, 6 parels gekregen. xD
     
  20. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Mooi toch gefeliciteerd
    Ik heb nog 1 dag en hopen op 12 parels :oops:???
    Gr en s6 all Tineke
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.