Praatgroep - Geheime vijver

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Raycko

    Raycko Actieve auteur

    Helaas, hier ook 0 parels....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    3 boerderijen allemaal blijven steken op 12 parels...... (en mijn vader ook maar 12) dus 4 boerderijen GEEN wolkenrij wel alle events voltooid........
    BEDANKT....... -.- :cry:


    Op 2 boerderijen me laten verleiden om 5 euro ertegen aan te gooien
    en ja bij de 1 met allerlaatste deluxe aas laatste parels en bij de andere iets eerder vervolgens nog wat aas over en je raad het 2x 6 parels grrrr

    zit nu nog 3 minuten te wachten kan ik nog 2 visbonnen binnenhalen (ahum) resultaat 1x gevist met premium kistje gekregen geen parel
     
    Laatste bewerkt: 4 Mei 2021
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    geen wolken rei bedank ik koop niets want dat is de bedoeling veel kopen weinig krijgen
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Eens. Ik kon vanmorgen nog 1 kist L pakken en nog 15 lokaas "gekocht". 0 parels ontvangen! Ik weet dat ze zeldzaam zijn, maar dit is te. Eindstand 6 stuks
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Hier alle fiches elke keer geoogst op tijd.Net als bij andere account.
    12 fiches totaal opgehengeld, jammer was zeker te optimistisch 3 weken geleden en ben er voor afgestraft.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. whealy76

    whealy76 Junior expert

    Helaas ook hier blijven steken op 12 parels. Nog voor 8 parels een premium aas gekocht in de hoop op 3x marlijn en daaruit 12 parels te krijgen. Helaas kogelvis en geen parels. Zeer teleurstellend dat een wolkenrij afhankelijk is van willekeur.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Ga hier (en de andere 2) nu inzaaien voor morgen ...... Ben er voor vandaag ff klaar mee..........



    gefeliciteerd aan ieder wie wel de zeldzame viswolkenrij hebben gewonnen
     
    Laatste bewerkt: 4 Mei 2021
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Mikki na zoveel jaar ,
    ook ik ben zwaar teleurgesteld maar ga alsjeblieft niet stoppen
    we kunnen je goede raad echt niet missen hier.
     
    Dorette58, jolanda13 en Wulkje12! vinden dit leuk.
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik ga (nog) niet stoppen, maar neem in ieder geval een maandje pauze.
    Als je er hier niet uitkomt, mag je altijd een duifje sturen.
     
    Dorette58, vinc05, Boeretrien1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    o_Ok hier op 12 parels blijven steken zelf om 1345 nog even snel wat geoogst en geprobeerd die laatste 3 parels te bemachtigen. Vergeefs dus. o_Ok ik heb alle bijbehorende quests afgemaakt en allemaal gedaan dus wel heel spijtig dat farmerama dan niet zorgt voor genoeg pareltjes. Een bittere telleurstelling
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    toch blijven steken op 12 parels :cry::cry:
     
  12. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    Aan iedereen die veel te weinig parels had: hebben jullie los aas gekocht of kisten? Ik had 81 tickets en heb daar 11 kisten L voor gekocht. Dat leverde geloof ik 12x het beste aas en 16 het 2e soort aas op. Dat was genoeg om met vissen 36 (!) parels te krijgen.
     
  13. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    o_Ok alleen L kisten aangeschaft en verschillende aas soorten ontvangen. Soms maar 1 aas uit L kist.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb de rij gehaald met enkele aasjes. Maar het zou geen bal uit moeten maken natuurlijk. Hoofdzaak is dat het idioot is om een wolkenrij uit te loven die je alleen met genoeg mazzel kunt halen. Dat de bijprijsjes iets van een gokelement bevatten (stallen en kistjes en zo) is nog tot daaraan toe, maar de hoofdprijs moet gewoon te halen zijn door naar behoren te spelen.
     
  15. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    Puur geluk gehad, moest gisteren naar cardioloog, gevraagd aan lief buurtje of zij kon oogsten , daardoor kon ik vanmorgen nog een keer oogsten, en ja hoor precies de laatste vishaakje 6 parels binnen , ik had er tot zondag 12 (ook pas die op zondag gekregen )
    nooit meer een event spelen wat een onzekere uitslag heeft....
    sommige die het niet gehaald hebben, hebben toch extra mest/voer of suzi gebruikt..da's weg dus, voor niks geweest..

    Jacq nog bedankt.;)
     
    gelderblom en vinc05 vinden dit leuk.
  16. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb de wolkenrij ruim op tijd binnen gehaald, dus geluk gehad dat ik wel parels kreeg bij het vissen... zelfs meer dan ik nodig had voor de rij en dus ook nog wat extra aas kunnen kopen.
    Dat is inderdaad in mijn geval geluk hebben, want ik heb te weinig tijd gehad om mijn vissersbonnen regelmatig te oogsten en heb dus niet optimaal kunnen vissen.

    Maar ben niet blij met dit resultaat als ik lees hoeveel boertjes tekort zijn gedaan en de rij niet gehaald hebben, terwijl zij vaker de vissersbonnen hebben kunnen oogsten en dus meer hebben kunnen vissen:cry:
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  17. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Nog even hier weer op terugkomend, denk niet dat wij het nu vergeten omdat het event is afgelopen. Het ligt nog steeds bij BP we hebben ook wel bevestiging dat ze het daar bespreken.
    Meer duidelijk heb ik nu helaas nog niet, hopelijk horen we morgen meer en dan laat ik dat zeker weten zodra dat kan.

    Mocht het zo zijn dat we morgen overdag iets horen kan het zijn dat andere fora wat eerder met een bericht zijn dan wij, dit omdat ik overdag ook andere verplichtingen heb en dus wat later dingen voor Farmerama kan oppakken.
     
    vinc05, Borkie, Arvonvan en 18 anderen vinden dit leuk.
  18. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende


    Ja, een event met een gok element voor de extra prijsjes is tot daar aan toe maar de hoofdprijs zou inderdaad met hard werken te halen moeten zijn. Alleen een nuance naar het extra mest/supervoer dat zou zijn weggegooid. Daar heb je toch de andere events mee gehaald? Dus in mijn opinie niet weg, dat was blijkbaar nodig om de andere events in te halen en dus de rijen daarvan. Tenzij je uiteraard anders die events niet had willen doen. of kijk er nu verkeerd tegenaan?
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Spijtig van BD dat ze deze fout hebben gemaakt. Ik hoop dat ze snel een script gaan draaien zodat nog iedereen de staak krijgt en boeren hierdoor niet gaan stoppen met de farm. Lees minderen berichten :cry:
     
    leni1955 vindt dit leuk.
  20. Streptocarpus

    Streptocarpus Gelegenheidsauteur

    Dan is onze uitkomst nog krommer.
    Ik kan er nog niet over uit, het klopt gewoon niet, want ik al die 8 jr dat ik meedoe heb ik dit nooit meegemaakt.

    Dus ik wacht in spanning af, bedankt voor je bericht Klaartjuh.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.