Praatgroep - Geheime vijver

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dank je wel klaartjuh we gaan het meemaken
     
  2. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Helaas echt niet normaal een hele maand vissen dan moet je toch de parels wel hebben maar nee hoor 1 keer gehad
    Pfff nog 12 parels te gaan maar kan niet meer slechte zaak BP
    Heel teleurgesteld :oops::oops:
    Gr Tineke
     
  3. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Eens. Ik kon vanmorgen nog 1 kist L pakken en nog 15 lokaas "gekocht". 0 parels ontvangen! Ik weet dat ze zeldzaam zijn, maar dit is te. Eindstand na een paar weken 6 stuks.
     
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    hier ook helaas op 12 parels blijven steken

    :eek:
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    koop eerste L kist krijg ik 1 premium aas
    In het begin kreeg ik veel meer uit de kist
    Ga ik vissen precies raak
    krijg ik 2 kogel vis en dus niet eens ene kistje laat staan parels

    Zou fijn zijn als we voor 1400 iets horen anders wil ik misschien nog een kistje kopen
    Maar is wel zonde als er daarna besloten wordt dat we de rij nog krijgen
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het event zit erop hier en ik houd er een hele vieze smaak in mijn mond aan over.
    Net het laatste L kistjes: 2 deluxe lokaas met als resultaat: 3 marlijn en 3 octopus. Maar 0 parels :cry:

    Ik eindig dus met 6 parels.
    En al geeft bp de wolkenrij alsnog cadeau, het event is verpest door hun eigen schuld.
    Ik heb al vaker geschreven dat ik niet snap hoe een bedrijf in leven kan blijven terwijl het zo slecht gedraaid wordt.

    Afijn, mijn conclusie is dat het spel meer irritatie oplevert dan plezier. Ik stop voorlopig in ieder geval met posten op het forum en zal op de achtergrond mijn knechtencoupons nog opmaken.

    Gegroet allemaal, en wie weet kom ik over een paar weekjes nog eens langs hier.
     
    Borkie, boermars, janniekwak en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Jammer, heel jammer. Maar ik begrijp het wel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Yashanna

    Yashanna Gelegenheidsauteur

    En ik had na het kopen vd wolkenrij 21 parels OVER. Da's dan ook belachelijk, zeker als ik hoor dat sommigen er veel te weinig hebben. Ik had 81 tickets, bijna allemaal omgezet in kist L.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. Wulkje12!

    Wulkje12! Forum-overlever

    Ik begrijp het wel , buurtje Mikkie. maar erg jammer dit. Heb zelf 12 parels.............
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Wat een belachelijk event daar ben je dan weken mee bezig Geen Parel te zien ik baal als een stekker van dit event :mad:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    Hier idem dito. Bij elkaar 12 parels gekregen die ik op het einde uit louter armoe maar omgezet heb in lokaas. Maar ook dat hielp niets. Frustratie alom. Voor dit event 's nachts zelfs opgestaan. Allemaal voor nop. "Zijn er meer die hier last van hebben?"
     
    Kabouter_1 en jolanda13 vinden dit leuk.
  12. Scarlett49

    Scarlett49 Forumleerling

    Miekje: Weet jij misschien waar ik de kistjes vind die ik gekocht heb?
     
  13. mmans

    mmans Forum-hertog

    o_Ok hier achter het net gevist :( 3 weken hard werken en inderdaad met SM gestrooit hier en daar. Ik heb 12 parels, maar wat schiet ik daarmee op??
    En dan te bedenken, dat ik vorige week hier schreef, dat het zo fijn was, dat we dit keer overgebleven parels weer konden inzetten.....
    overgebleven parels, wat een illusie....
     
    vinc05 en Kabouter_1 vinden dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende


    Ik ben wel geen @miekje9, maar deze kistjes vind je (als het goed is) net zoals de andere kistjes in het blauwe vaasje onder de consumptiegoederen terug.
     
  15. Scarlett49

    Scarlett49 Forumleerling

    hahaha geeft niet! ik ben blij met je antwoord. dank je wel!
     
  16. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan.

    S6 met de kistjes openen.
     
  17. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dank je Klaartje, hopelijk lossen zij het op maar zoals farmermikkie zegt, het blijft een vervelende smaak geven.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Ik heb een vissersmand gekocht, iets wat ik beloofd had nooit te doen. Uit die 5 kisten lokaas kon ik 11 keer vissen, 5 x de luxe en 6 x de middelste. Daar is dan 1 x 6 parels uit gekomen waardoor ik de wolkenrij alsnog heb. Maar ik vind het een zure rij. Ik zal ook echt nooit meer mee doen aan een event waarvan de uitkomst wordt bepaald door kans in plaats van hard werken
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Hier de wolkenrij nog net op tijd binnen.
     
  20. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    ja dat heb ik gedaan ....bedankt ....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.