Praatgroep - Geheime vijver

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 April 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    Haha wat een leuk event eind stand na 3 weken 6 parels
    ze zullen wel nep zijn :cry:
     
  2. boerleentje

    boerleentje Forumleerling

    Hier ook maar 6 parels, ik vind dat toch wel serieus balen! Dan heb je level 230 en haal je nog het event niet omdat het willekeurig gegeven wordt.

    Ik vind het behoorlijk *piep*
     
    boermars vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier net voor de laatste keer kunnen vissen en maar 6 parels kunnen halen :( na 3 weken vissen en alle events te hebben gehaald
    ( wel doormiddel van het gebruik van extra susi en supermest)

    kreeg voornamelijk bd, (t)ep en kistjes waar ik er al duizenden van hebt :wuerg:

    nu kan ik voor die 6 parels 1 lokaas kopen maar dan heb ik nog niks :oops:xD
     
    Laatste bewerkt: 3 Mei 2021
    boermars en leni1955 vinden dit leuk.
  4. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Voor mij geldt hetzelfde.
    Geen leuk event. Ik had me alle tijd en moeite kunnen besparen en dan had ik niks gemist.
     
    boermars en leni1955 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Bizar gewoon, kreeg er net nog 6 en ik had al over.

    Wel vreemd dat sommige mensen geen parels krijgen, dat hoort echt niet te kunnen. Helemaal niet met een event waar je meerdere events voor hoort te spelen. Hoop dat ze iedereen die geen staak heeft gekregen, hem alsnog geven.
     
  6. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hier net op de valreep met de laatste 3 marlijns 12 parels, gelukkig de wolkenrij binnen want ik had er pas 12.
    Toch wel vreemd hoor die verdeling van parels. :oops:
     
  7. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    daar moeten ze eens goed over na gaan denken iets klopt niet ik hou de de muis in gedruk links denk je nu kan het echt weer mis..

    ik heb wel de wolk


    net als bij renzo kop van jut gaat helemaal fout
     
  8. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik denk dat het morgenvroeg nog goed komt.........;)
     
  9. boermars

    boermars Forum-hertog

    Zojuist even snel gevist 23 x en op valreep de wolkenrij binnen.
    Kreeg in 2 beurten 2 x 6 parels. en heb er nog een paar over dus, want had er nog 6 in de eerste speelweek gehaald.
    (Jammer dat je die niet kan schenken. )
    pffff geen lolletje, en BP kweekt hier geen goodwill mee en moet zich beetje schamen.
    De vissersbonnen die ik dadelijk nog kan halen, lukt niet ivm werk.
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Op de andere forums zijn de kritieken ook al niet direct lovend te noemen. Als ik GD was zou ik me toch eens achter de oren gaan krabben.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  11. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    hier nog net even gevist en de stand van de parels staan nog steeds op 12.
    kan zo meteen nog 1 keer vissen,maar ik geloof er al niet meer in .
    dit is echt niet leuk meer zo spelen
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  12. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Voor de laatste x gevist en weer geen parels blijven steken op 6 stuks,
    en ja de boot is wel gezonken door de grote hoeveelheid marlijnen die in drievoud zijn binnen gehengeld.
    Word de eerste keer sinds 10 jaar dat ik een wolk rij niet haal.
    Is BP zijn eigen graf aan het graven op deze manier, er is door de jaren heen al zoveel commentaar gegeven op dat random gebeuren maar ze willen het maar niet leren te commercieel geworden daar in Hamburg ondanks dat ze de brongegevens nog steeds niet op orde hebben van het spelletje. .
    conclusie: we gaan uitkijken naar andere spelletjes op het WWW
     
    nenek43, jolanda13, Boeretrien1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    ben ook klaar met vissen. heb wel wolk, maar die had ik vrij snel. Daarna geen parel meer gevangen.
     
  14. waddenboerin

    waddenboerin Forumleerling

    o_Ok hier maar 6 parels, na weken lang vissen. Dag wolkenrij, dit is niet leuk meer
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Voor de laatste keer gevist, 0 parels.
     
  16. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Het lost het niet op voor jullie, maar weet dat wij jullie bezwaren betreft de parels zien en hebben dit al meerdere keren aangekaart bij BP. Ik kan niks beloven of toezeggen, omdat ook wij nu nog wachtende zijn op een reactie hierover.
     
  17. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier ook net voor de laatste keer gevist, blijven steken op 12 parels dus geen wolkenrij...
     
  18. Anrah

    Anrah Gevorderde

    alle dagen bezig geweest en 6 parels. Ik ga er ernstig over twijfelen om nog events te gaan spelen. dit is niet leuk zo.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Dan laat Bp maar een script draaien en de mensen die de wolk niet hebben gehaald om die ze alsnog te geven, dat zou ze sieren...
     
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  20. Kabouter_1

    Kabouter_1 Doorzetter

    Ik ga dit event nooit meer doen! Ik had beter in die tijd lekker kunnen kweken voor questen van de lange gewassen, daar was ik meer mee opgeschoten!

    Een minispel wat zo willekeurig is, dat je een wolkenrij niet haalt, niet omdat je het zelf niet goed hebt gedaan, maar omdat ik nu eenmaal niet in de kansgenerator zat bij dit minispel. Ik speel dit nooit meer. Dat levert een hoop ergernis en boosheid op. En niet bij 1 boerderij, maar allebei de boerderijen. De ene (level 231) is blijven steken op 12 parels, de andere, level 230, is blijven steken op 6 parels.

    dank je wel, ook al levert het niks op, het voelt in ieder geval alsof er aandacht voor is
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.