Praatgroep - Geheime Kerstman (eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Hier ook net begonnen. Geen Howie, 1 toverboom en boven lvl 90: 87 kerstmutsen waarvan er 7 van mijn lieve buren.
    Alvast bedankt "Opa". Vorig event dankzij jou op 1 lantaarn na gehaald en nu alweer je hulp. Ga 'm uiterste best doen in de tijd die ik heb!
     
    _Jeanie_, blackscorpion64 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    En daar heb je nu goede buurtjes voor ;)
     
    daisy17858, Rozie67, sproetje06 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ben inmiddels bezig met fase 3 diamant. Gaat wel lekker moet ik zeggen. Morgen heb ik die wel af. Di komt goed de grond uit. Dus we gaan er helemaal voor.
     
    knoepertje, daisy17858, sproetje06 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. rikmark

    rikmark Forum freak

    Vandaag niet veel kunnen oogsten toch nog 159 mutsjes uit de grond gekregen en 358 zuurstokjes.

    We zien wel hoever we komen dit event.
    Iedereen heel veel succes.
     
    annigjen, knoepertje, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    teller staat op 128 DI nu groot gedeelte rozen op t land. lekker voor de dropjes en de rozen kunnen gelijk naar mijn beker. ook lekker voor de toekomstige dropjes haha
     
    annigjen, knoepertje, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Na de eerste volle oogst 2025 zuurstokken en 201 kerstmutsen . Morgen pas laat thuis dus zaai ik straks rozenbottels . Ik verwacht dat die wel de nodige drops gaan geven:music:
     
    annigjen, knoepertje, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Inmiddels 247 DI binnen en bijna 2.000 eventgewassen. Heb voor de nacht rozen en eventgewassen er op staan. Morgenvroeg maar even knechten activeren en hopen dat support mijn mail heeft beantwoord. Sok 4 schijn ik niet open te hebben gemaakt, maar ik weet zeker van wel.
     
    annigjen, knoepertje, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    213 DI en 2012 eventgewas binnen.:)
    2 akkers met kwartvelden veredelde anjers opgezet en per ongeluk 1 akker met zuurstokken.
    Hadden anjers moeten zijn maar opa was weer eens te snel :wuerg:
     
    annigjen, daisy17858, hildemarc en 8 anderen vinden dit leuk.
  9. beereekhoorn

    beereekhoorn Forum prof

    178 mutsjes en alle velden vol en nog zo'n 184 in de schuur, niet slecht voor een laat begin :)
    Morgen weer verder
     
    annigjen, daisy17858, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Net gezaaid zuurstokjes
    255 drops al binnen
    1810 gewas in de schuur

    dus heel misschien morgen avond wel klaar:wuerg: Nu zeg ik wel hele rare dingen;)
     
    annigjen, daisy17858, leni1955 en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik was vanavond een groot gedeelte niet thuis, en heb toen op comfortvelden met supermest en de aanverwante artikelen zuurstokken gezaaid. Die waren dus ongeveer met 4 uur 45 klaar. Nu met alleen supermest en stollen weer op comfortvelden gezaaid, duren nu 8:24uur. Ik heb nu 382 drops en 2772 zuurstokken in de schuur liggen :)
     
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als je een vrouw was geweest had ik kunnen zeggen dat je dan een MUTS bentxD
     
    Daxter1966, hildemarc, Rozie67 en 3 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    xD Zit ik ook in de mutsenclub:p
     
    muts70, Daxter1966, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  14. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    nou ik zit na de ochtend oogst toch al op 181 dropjes dus zit al bijna op de helft. vannacht maar weer rozen dan komt t nog wel goed ondanks de fout bij de start.
     
    Daxter1966, daisy17858, hildemarc en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het is vooraf nooit goed te zeggen hoe goed de drops komen. En je vraag was waarom je zoveel achter bleef bij de start. Ik zit nu op 275. Dus de drops zijn zo afgesteld dat spelers die ver genoeg in het spel zijn rustig eerst van de happy gewassen dag hadden kunnen genieten. Ik heb s'avonds ook lange gewassen opgezet en pas geoogst om 2 uur.

    Binnen 24 uur bijna op de helft, alle reden om er vanuit te gaan dat je het wel red.
     
    Daxter1966, daisy17858, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Net geoogst vannacht ook het event gewas gezet nu alleen nog 4 en 5 diamant dus de volgende oogst genoeg gewas en drops voor 4 diamant. Vanmiddag mijn 23 toverbomen nog oogsten dan is vandaag het event af was wederom een makkie zal voor de werkende ook niet moeilijk zijn denk ik zo.
     
    rikmark, daisy17858, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  17. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Het hele event al uitgespeeld was een makkie en iedereen die nog bezig zijn veel succes .
     
    tinus138, daisy17858, kimmie2012 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Da's snel xD
     
    Daxter1966, rikmark, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    Hier ook het event al uitgespeeld was in der daad een makkie xD op naar de volgende en iedereen die nog bezig zijn veel succes .
     
    tinus138, daisy17858, kimmie2012 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. sky57

    sky57 Forum prof

    Wat een event, in amper 1 dag te halen. (althans voor de grootinvesteerder.)-.-
     
    Daxter1966, rikmark, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.