Praatgroep - Geheime Kerstman (eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    thanks voor de uitleg!! zonde voor deze keer maar nu weet ik dat iig voor t volgende event.
    dacht ik even goed bezig te zijn haha mooi niet!! ohhh wel zonde van de harvest dag

    @farmermikkie goede tip met die kwart akkers. is t niet voor de drops dan wel voor de hoeveelheid van t lange gewas :) had ik nog nooit over na gedacht om mijn wac voor t oogsten al vast te pakken. doe ik meestal pas na de eerste oogst. dom eigenlijk
     
    Laatste bewerkt: 8 December 2016
    knoepertje, rikmark, annigjen en 6 anderen vinden dit leuk.
  2. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier na het oogsten van de stallen en de eerste 10 eventakkers 130 drops .ik ben er blij mee.
    @ Kimmie comfort is alleen maar goed als je met SM en de wolkenrij en anjers ,rozen of zoiets aan de slag gaat
     
    _Jeanie_, knoepertje, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    hier de eerste 146 kerstmutsen binnen.
    Het is wel een kort event, ben benieuwd hoe het loopt.
    Veel succes allemaal
     
    hildemarc, _Jeanie_, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb 176 drops. Toverbomen kan ik straks oogsten, 16. Ik heb 13 of howies en die laat ik staan. Is me teveel werk:music:
     
    hildemarc, _Jeanie_, Daxter1966 en 8 anderen vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    In datzelfde jaar kwamen ze ook uit de mysterieuze stekjes. Maar wel spaarzaam.
    Anjers of spelt maakt weinig verschil, de comfortvelden waren gewoon een vergissing. En het gaat wel om de basis ep, maar de comfort geeft wel ongeveer het dubbele (net als de dubbele ep). Voor de bomen telt niet meer de basis ep, daar telt alleen de tijdsduur.
    Voor lagere levels zijn allemaal 20-uurs bomen dus aan te raden (zoveel ze er hebben, niet echt veel gaan kopen). Vanaf de gewassen na de rozen wordt er sterk getwijfeld wat meer oplevert.
     
    _Jeanie_, stien56, kimmie2012 en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    hier 165 drops inclusief 23 tover en geen howies die heb ik lang geleden weg gegeven
     
    Daxter1966, stien56, Sanham en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Automatische boomoogst ??:eek::oops:
     
    blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Onderdeel van premium.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  9. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    O , dat is iets dat je elke maand moet kopen :sleepy:
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  10. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Kunt kopen, hoeft niet;)
     
    blackscorpion64 en knoepertje vinden dit leuk.
  11. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Doe ik ook niet ;)
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    o_Ok begonnen met 152 mutsen, geen slechte start.:)
     
    sproetje06, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Op dit moment is het niet te koop, en het is afwachten of het een maandabonnement word. Maar voor de automatische bomenoogst moest je voor minimaal een half jaar tegelijk premium afsluiten. Bij het kortste en goedkoopste lidmaatschap zat de bomenoogst niet.
     
    knoepertje en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Welkom bij de MUTSENCLUB xD
     
    muts70, tinus138, Sanham en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    heb nu iig al 115 dropjes dus denk dat ik er wel kom :) verder heb ik iig weer veel bijgeleerd vandaag :D comfort velden: NIET doen
    ehehe t beste leer je van j fouten dus ... maar is er niet een kans dat er nog eens toverbomen gaan komen. die wil ik ook wel!!
    en die howie waar jullie t steeds over hebben? war is dat? en hoe kom ik daar aan haha
     
  16. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Bedankt voor je antwoord.geen idee wat het kost maar daar doe ik niet aan mee.
    Ben een ouderwetse boerin , handwerk :);)
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die zat een aantal maanden geleden nog bij Renzo. En verder kreeg je die random bij aanschaf van TG met een besteding van 10 euro.
    Er waren 4 verschillende, eentje BD, eentje EP, eentje water als ik het goed onthouden heb, en dus de howie die een hogere kans op dropitems geeft. De kans op, was in de volgorde die ik zojuist aangaf.
    Spelers met veel howies hebben die meestal doordat ze tegen dure dingen hebben geruild.

    En comfortvelden kun je rustig gebruiken, maar je moet onthouden dat je maar 2x de ep krijgt terwijl de tijd 4x zo lang is. Ik heb begin deze week frambozen op comfortvelden gezaaid bij de accounts waar ik voor de gein meedoe met de events tijdens de adventkalender, en verder eigenlijk niet speel. Dat levert wel mooi wat drops op.
    En een speler in level 60 kan dus beter wel radijs zaaien op comfortvelden dan speciaal tarwe op gewone velden.
    Wanneer je alleen in de avonduren kunt spelen, kan het ook interessant zijn om de eventgewassen op comfortvelden te zaaien, met bomen op de hoekjes.
     
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier net begonnen. Een beetje laat thuis vandaag. Nu 120 mutsen. Voorlopig geen koude oortjes op de fiets. xD

    Het gewas staat op het land, nu maar weer wachten en 3 velden vol zien te krijgen met comfort.

    Iedereen veel succes en speelplezier. :music:
     
    _Jeanie_, Daxter1966, rikmark en 6 anderen vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Na de eerste avond eindstand 180 kerstmutsen en 627 zuurstokken.
    2 velden met rozen ivm de drop items en 1 kwart met zuurstokken.
    We zien wel wat het morgenvroeg geeft.
     
    Daxter1966, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik zit ook op 180 kerstmutsen, maar over 45 minuten heb ik nog 3 velden eventgewas klaar. Ik weet nog niet zeker wat ik ga zaaien, maar ik denk 1 van de nieuwe redelijk korte gewassen.

    En nu een uurtje later zit ik op 223. Dat zijn ongeveer 42 extra drops. 12 per veld.
    Alle zilveren levels ingeleverd en nu tarwe op de velden omdat ik nog even op blijf en knechten heb geactiveerd. Straks margrieten erop en proberen morgenvroeg vroeg op te staan.
     
    Laatste bewerkt: 8 December 2016
    daisy17858, Daxter1966, rikmark en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.