Praatgroep - Geheime Kerstman (eventquest)

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 7 December 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Heb je wel opnieuw ingelogd na 2 uur?
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  2. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    o_O1 x 154 is nu eerste gewin kattengespin?
    1 x 114
    1 x 128
    Overal bomen alleen bij de 154 een howie.
     
  3. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    190 schoon aan de haak :). Geen bomen verwijderd, dat doe ik eigenlijk nooit. Is me echt teveel werk. Ik heb 4 toverbomen. ( hoe zijn we daar eigenlijk ooit aan gekomen, waarom de ene maar 1, de andere 20 en ikke bv 4?)
     
  4. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    209, met toverboompjes, mooi begin
     
  5. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    130 zonder toverboom die moeten nog ....
     
  6. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    ik heb 106 kerstmutsen. Geen slecht begin voor mij doen....:music:
     
  7. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    123 kerstmutsen. 2 rondjes anjers op comfort, met supermest en nu heb ik er 201. :inlove:
     
    knoepertje, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    Na 2 uur ingelogd, in de opslag stond wel de zuurstok, maar op 0
    Net weer (voor de 3e x) ingelogd en toen stonden ze er, opgelost dus.
     
  9. Rozie67

    Rozie67 Gevorderde

    101 kerstmutsen met 1 veld bomen en 2 velden met anjers met water en mest.
     
  10. ikeliza

    ikeliza Regelmatige auteur

    ik heb er 274 met 3 toverbomen en alle bonussen ingezet echt heel veel:inlove::inlove: dat is dan zo klaar:p
     
    _Jeanie_, knoepertje, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    wat doe ik dan fout??? ik had nog wel comfortvelden gebruikt. en toch hebben jullie allemaal ruim boven de 100 en ik maar 70.
    oke ik heb geen toverbomen of iets anders maar....
     
    hildemarc, knoepertje, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik las dat jij radijs en pompoen had ingezet...is dat jou hoogste gewas Kimmie?
    Als dat zo is kun je er weinig aan doen...
     
  13. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    nee is niet mijn hoogste gewas. maar wel t hoogste wat ik binnen de tijd nog op comfort velden kon zetten. heeft er 25 uur opgestaan :(
    had toch wel gehoopt dat ik jullie dan een beetje bij kon houden. heb zelfs harvestday er voor laten schieten :(

    ben nog niet eens bang dat ik t niet ga halen maar snap gewoon niet waarom ik altijd zo weinig drops tegenover jullie krijg
     
  14. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    hier 131 drops binnen een goed begin zo te zien. iedereen succes
     
  15. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Wat is dan je hoogste gewas, want radijs op comfort geeft 78 EP terwijl bv rozen 96 EP geven op gewone akkers (2x2)
     
  16. kimmie2012

    kimmie2012 Forummeester

    mijn hoogste gewas is nu spelt 116EP. maar radijs is 39EP en doet er 6.30 over. maar de tijd gaat x 4 dus ik neem dan aan de EP ook toch?
     
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    De EP is dubbel terwijl de tijd ver4voudigd! Dan kun je dus beter spelt inzaaien op gewone akkers...!!
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    126DI binnen en de eerste op het land staan. Kon helaas het extra cadeau niet openen omdat ik volgens het spel 1 sok niet heb geopend. Heb maar een bericht naar support gestuurd.
    Eentje hebben we 2jaar geleden uit de kalender gekregen. Hoe mensen aan meer komen weet ik niet, dit is voor mijn speeltijd geweest (2013).
    Het verschil is vooral dat jij in level 82 zit en vele andere hier in level 90 of hoger. Dit maakt het grote verschil dat wij er anjers en rozenbottel op kunnen zetten. o_Ok vermoed ik dat jij niet over veel rode / roze stallen beschikt. Dit alles kan verschil uit maken. Voor jou doen heb je met 70DI een goed begin gemaakt.
    Gaat het niet om de basis EP, netzo als bij de bomen?

    Mocht je voor een event weer wat nodig hebben zoals een WAC, witte onschuld of iets anders dan weet je duifje de weg naar mij!
     
    Laatste bewerkt: 8 December 2016
    kimmie2012, knoepertje, annigjen en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. rikmark

    rikmark Forum freak

    Ahum ben lekker bezig..... vergeet ik de wolkenrijen te oogsten toch nog 108 DI.
     
  20. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zoals sinkieboy hierboven ook al aangeeft, kan je veel beter spelt zaaien, dan comfortakkers met radijs/pompoen.
    Comfortakkers zijn niet fijn voor de drops, behalve als je geen lang gewas hebt, of overdag lang van huis bent en dan comfortakkers met eventgewas neerzet.
    Volgende keer de avond voor het event een heel lang gewas (op kwartakkers, omdat uit 4 akkertjes nou eenmaal in principe 4 drops kunnen komen, en uit een grote akker maar 1 drop kan komen). Met kwartakkers en WAC heb je meteen veel spelt bij het oogsten, ook mooi meegenomen.

    Hier kwamen uit de 3 akkers met rozebottel en trosgierst maar liefst 164 drops (excl. 2 toverbomen, incl. 7 howies). Inmiddels staat de teller op 172 drops. Ben net begonnen.
     
    hildemarc, _Jeanie_, BoerAnnelies en 6 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.