Praatgroep Geheim recept

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Streptocarpus

Streptocarpus Gelegenheidsauteur

Kaasjeskruidmoeras kan je in ieder geval niet zaaien, dus zal wel foutje zijn.

jolanda13 vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Zo, klaar. Ik heb niet één quest helemaal af gekregen, maar wel de wolkenrij, een boomhutupgrade en een bergje bananen dus ik ben helemaal tevreden xD

3. thea1963

thea1963 Forum freak

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. enk52

enk52 Levende forumlegende

5. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Hier is het wachten op 5 koekjes, morgenvroeg heb ik alles af. Vind het een makkelijk event, geen gepuzzel.

6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

5 koekjes ga ik niet halen, item is midden in de nacht klaar en kan dus morgenochtend pas oogsten, wolkenrij is binnen.

7. vinc05

vinc05 Forum freak

ook hier nog 4 van de 5 koekjes de eerste 2 net voor we te bed gaan en de laatsten mogenvroeg dus morgen vroeg klaar.

8. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

0ok ik sluit morgen vroeg het event af heb nu 3 van de 5 koekjes. Was wel lastig met die koekjes je moest er goed opletten dat je ze op tijd oogstte.

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Nou quest 5 dus ook niet gehaald omdat ik niet voldoende gewassen heb. Snap echt niet hoe anderen het wel halen. Moet je oogsten in de nacht ofzo???

De staak is inmiddels binnen en de boomhut upgrate ook. Maar ook die quest ga ik dus niet halen omdat ik niet voldoende koekjes kan oogsten. Erg jammer dat dit event zo uitpakt :(

10. Boerinneke.01

Boerinneke.01 Junior expert

Dat is jammer dat je het niet haalt.

Je hoeft echt niet in de nacht te oogsten hoor. Maar als het kan op kleine veldjes met een Wac, dan heb je het gewas best snel bij elkaar.
    De koekjes komen van alle 3 de bahamarama velden. Dus misschien nog lange gewassen plaatsen voor je ontbrekende dropitems?

iig mooi dat je de wolkenrij en de boomhut hebt gehaald toch ;)

11. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

nog 4 koekjes morgenvroeg 3 en dan net ff voor 14.00 uur de laatste, en Annelies in de nacht heerlijk doorgeslapen hoor.

12. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

hier inmiddels het hele event gehaald

13. vinc051

vinc051 Forum-overlever

moet ik de laatste update nu direkt zetten na het oogsten of wanneer het event is afgesloten.
    zie zoiet staan op Miekjes fanpage,,,,,

14. enk52

Zodra je je item geoogst hebt kan je meteen de upgrades er overheen zetten. Eerder kan ook maar dan gaat de timer opnieuw lopen.

15. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

na de laatste upgrade geeft hij geen snoepjes meer
    Maar als je alle upgrades hebt dan heb je ook alles ingeleverd.....
    Dus kunnen ze er gewoon overheen
    :music:
    Dat ik het schreef was ik nog niet zeker hierover:oops:

16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Miekje en Enk bedankt

17. Lieve

Lieve Halfgod

18. enk52

Dat is inderdaad hetzelfde

19. annet-1985

annet-1985 Gelegenheidsauteur

nou ik moet goed op de tijd letten. dat sier item is 8 min voor 2 klaar dus snel oogsten en erin gooien hahaha. voor de rest alle quest gehaald:)

farmermikkie vindt dit leuk.
  20. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

1 koekje tekort:cry:

Net als boer Annelies maar 1 quest volledig kunnen spelen mede door te weinig tijd en ook te weinig drops.

harm-jan70 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.