Praatgroep Geheim recept

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Quest 1 gehaald, quest 2 op 1 goud na. Die ga ik wellicht halen. Al zijn we vandaag veel op pad. Lange gewassen staan op 2 velden voor de DI vanmiddag. Een veldje nog voor deze drops.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Weet iemand waar ik de Upgrade voor Bakgeheimen kan vinden? 2 quests voltooid, dus zouden er 2 moeten zijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Bij je sieritems. Bij het vaasje dus. Even upgrade intikken dan komt hij te voorschijn.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Dankjewel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 473 dis (koekjesmixer) gekregen uit me 3 velden saguaro (met de wolkenrijen voor meer kans op di's)

    nu heb ik er chayote opgezet met een tiki masker en genezingszalf (duurt hier nu 9 uur en 8 minuten)
     
    jolanda13 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb ook chayota opgezet met tikimasker, genezingszalf en essentie van wijsheid, duurt nu 7, 30. Kan ik nog net vanavond oogsten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb het net niet gered vandaag, ik kwam precies 4 DI tekort xD
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    Er droppen bij mij nog steeds vormpjes. We zijn toch echt al met quest 3 bezig.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Klopt ze droppen nog tot 4 juni. In quest 6 heb je ze ook weer nodig. 0ok de koekjesmixer dropt door tot 4juni.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    ok duidelijk
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Dit gaat ws de 2e worden die ik niet haal, te weinig drops.:(
     
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  12. bepblad

    bepblad Forumbeginner

    Bij de FAQ staat een correctie mbt quest 3, spel 3 goud, daar zou de upgrades vervangen zijn door tep/ep bonus. Klopt dit nog steeds? dan hoef ik 3 goud niet te leveren,
    De upgrades staat er nog wel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die klopt . Er stond eerst een boomhutupgrade. Maar als je de upgrade van de bakgeheimen bij diamant wel wil hebben dan moet je deze ook inleveren
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. bepblad

    bepblad Forumbeginner

    Ok, dankjewel :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hoi,

    Bij de quest die vanmiddag start moeten we in totaal 5 choco koekjes gaan leveren, als ik vanavond me sier-item oogst krijg ik er 2 en morgenochtend zou ik er ook maar 2 krijgen want met de upgrades blijven we maar 2 choco koekjes per keer krijgen, hoe kom ik dan aan die 5de choco koek? we moeten nu nog 4 upgrades halen voordat we er 3 per keer krijgen dus de enigste manier om die upgrades te krijgen is om de quest af te kopen? waarschijnlijk zou ik dan ook een gedeelte van de questen moeten afkopen die morgen en overmorgen starten, dat zou toch niet de bedoeling moeten zijn? 2 keer per dag dat item oogsten zou toch genoeg moeten zijn
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat is een goede ja.

    Met de quest die nu bezig is vraag ik mij ook af hoe ik het moet halen. Ik heb fase 2 volledig gedaan, fase 1 zilver en fase 3 nog niet aan begonnen. Ik heb dus nog 260 DI voor de gehele quest nodig en heb er momenteel 92 in de schuur staan. Gaat hem niet worden lijkt mij zo.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ik heb zelf nog 1 snoepje in de schuur en kan het item nog 2 x oogsten vandaag. Dan kom ik op 5. Dan kan ik morgenochtend beginnen aan de snoepjes voor de volgende quest. Het kan dus wel (Ik heb alles geleverd tot nu toe)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier heb ik ook alles ingeleverd tot nu toe en vanmorgen het item ge-oogst en de 2 ingeleverd bij de quest die nu nog loopt, maar dan zou jij dus het item een keer 3 keer per dag ge-oogst hebben? ik heb dat item de eerste dag s' avonds ge-oogst en voor de rest 2 keer per dag, dat zou in principe genoeg moeten zijn lijkt me?

    edit:

    of heb je misschien een mandje gekocht?
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2019
    jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Nee ik koop nooit mandjes. Maar oogst het item inderdaad 3 x per dag. Met de wolkenrij voor snellere sieritems is dat prima te doen.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    3 keer per dag dat item oogsten is iets teveel van het goede hier, dat gaat hem hier niet worden :( , upgrades ga ik dan maar niet afkopen zonde van de TG, wordt hier dus weer een item voor de inventaris.

    kan er van alles van vinden maar BP doet toch waar hun zin in hebben en hebben geen enkele oog meer voor het spelplezier van hun spelers, wordt alleen maar erger bij BP, jammer hoor
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.